roadflash Skrevet 29. april 2010 Del Skrevet 29. april 2010 Jeg ønsker å kjøpe meg en minipc til bursdagen min. De beste gavene er de man gir seg selv har jeg funnet ut *Makspris: 3000-3200 *Ram: 2 GB --> *Harddisk: 150-200 gb *Helt greit skjermkort *Batteritid på 4 timer --> Viktig at den ellers ikke blir raskt varm og støyer mye. Skal mest brukes til surfing, reising og litt jobbing. Lett og grei å ha med seg, men det er vel de fleste minipcene uansett. Setter stor pris på gode råd og tips, spesielt fra dere som har minipc fra før av. Lenke til kommentar
Ekko Skrevet 29. april 2010 Del Skrevet 29. april 2010 Jeg kjøpte meg en acer 1410, man må nok desverre der strekke seg til 3500. Denne er jeg happy med, har og HDMI ut som gjør at man lett kan koble den til TV om man skal vise noe, siden de fleste man er på besøk hos har en HDMI kabel liggende/koblet et sted, trenger man ikke slepe på kabel. Det jeg dog ville anbefale er en 11,6" skjerm. Man får en mer brukervenlig skjerm og et mer brukervenlig tastatur. Så så lenge man ikke MÅ ha en knøttliten sak ville jeg gått for 11,6". Lenke til kommentar
roadflash Skrevet 3. mai 2010 Forfatter Del Skrevet 3. mai 2010 Har sett litt både her og der på nettet og butikker. Virker det ikke som mpx.no har et greit tilbud på denne maskinen til 2999 kr - http://www.mpx.no/k/ki.aspx?sku=498558 Pris: 2 999 kr Prosessor: Intel Celeron SU2300 / 1.2 GHz ( Dual-Core ) Ram: 2 GB (installert) / 5 GB (maks.) - DDR3 SDRAM ( 2 x 1 GB ) Harddisk: 250 GB - Serial ATA-150 - 5400 opm Skjerm: 11.6" TFT 1366 x 768 ( WXGA ) - BrightView Grafikk: Intel GMA 4500MHD Dynamic Video Memory Technology 5.0 OS: Microsoft Windows 7 Home Premium Vekt: 1.5 kg Litt greit at den har HDMI også. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå