Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Tegn Mohammed Dagen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

hva? da gjelder også den loven over disse tegningene i denne tråden i såfall.

Hva? blir vi buret inne i fengsel nå?

Nå som alle Muhammed tegnere må i fengsel, så kan en like godt slenge rundt seg med Muhammed tegninger i alle rettninger i samme slengen, skal jo fengsel uansett!

Jeg visste ikke at Muhammed var homoseksuell, men se hva jeg sannelig fant:

post-160065-1274317272,2611_thumb.jpg

post-160065-1274317288,4924_thumb.jpg

Endret av IDF
Lenke til kommentar

Med mindre jeg har misforstått, så sier koranen at du skal ikke tegne Mohammed. I denne sammenhengen er "du" den som leser og lever etter denne boken. Den sier altså ikke at ingen skal tegne Mohammed, men du som muslim skal ikke gjøre det. Så hvorfor bry seg om hva andre gjør? Dette er en dum regel for en idiotisk religion.

Jeg synes det er viktig at det publiseres så mange tegninger av Mohammed som bare mulig. Muslimene må gjøres mindre sensitiv for denne type harmløse ytringer.

Lenke til kommentar

(VG Nett) Myndighetene i Pakistan har stengt hele Facebook på grunn av en gruppe som oppfordret alle til å tegne Mohammed torsdag.

1274296475390_884.jpg

Var også noe flagg brenning på gang, men det sies at det Norske flagget ble brent ved en mistforståelse, de trodde det var det danske flagget.

Er det en danske som har opprettet facebook gruppen?

Forsto ikke helt hvem dette var rettet mot egentlig.

Endret av amir90
Lenke til kommentar

Var også noe flagg brenning på gang, men det sies at det Norske flagget ble brent ved en mistforståelse, de trodde det var det danske flagget.

Er det en danske som har opprettet facebook gruppen?

Forsto ikke helt hvem dette var rettet mot egentlig.

Det er egentlig ikke så vanskelig å forstå. Den opprinnelige karikaturstriden hatt sitt utspring i de danske karikaturene. Alle senere tilfeller er bare "avledningsmanøvre", for eksempel kanpanjene vi nå har sett for å skape så mange karikatører og dermed terrormål at det hele blir umulig.

Muslimene sier rett og slett: "Det er Danmark som har skylden. Så vi vil angripe Kurt Westergaard, uansett hvem og hvor de trykkes..."

Geir :)

Lenke til kommentar

Mitt bidrag til dagen med håp om en mer moderne og rasjonell verden.

4105754008_a5e7949142.jpg

Navn på bildet er:

"En blond og solblid Muhammed i vårluften som stusser over alt oppstyret verden lager over en ikke-sak."

Synes forøvrig det er svært særegne/prinsippløse regler forumet opererer med som pålegger spoiler på nøytrale bilder. Jeg finner mange bilder på dette forumet som er mye mer støtende og mot større befolkningsgrupper og som når ut til flere enn f.eks. mitt bidrag til dagen. Hvem sa at vold ikke løser noen problemer...? Ha en god tegnedag :)

Endret av wilberforce
  • Liker 3
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...