sureup Skrevet 19. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 19. mai 2010 Jaja siden det endelig er dagen så reposter jeg denne: og legger til en helt fersk en: Paint er gøy =) 2 Lenke til kommentar
China Burger Skrevet 20. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 20. mai 2010 (endret) hva? da gjelder også den loven over disse tegningene i denne tråden i såfall. Hva? blir vi buret inne i fengsel nå? Nå som alle Muhammed tegnere må i fengsel, så kan en like godt slenge rundt seg med Muhammed tegninger i alle rettninger i samme slengen, skal jo fengsel uansett! Jeg visste ikke at Muhammed var homoseksuell, men se hva jeg sannelig fant: Endret 20. mai 2010 av IDF Lenke til kommentar
robertaas Skrevet 20. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 20. mai 2010 En skulptur fra 1700-tallet i en kirke i Dendermonde Belgia viser kristne engler som tråkker på Muhammed. Lenke til kommentar
robertaas Skrevet 20. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 20. mai 2010 (endret) Og så skal selvsagt noen klage: http://www.youtube.com/watch?v=fTTP61_9Acc Endret 20. mai 2010 av robertaas 1 Lenke til kommentar
deaktivert443556 Skrevet 20. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 20. mai 2010 Med mindre jeg har misforstått, så sier koranen at du skal ikke tegne Mohammed. I denne sammenhengen er "du" den som leser og lever etter denne boken. Den sier altså ikke at ingen skal tegne Mohammed, men du som muslim skal ikke gjøre det. Så hvorfor bry seg om hva andre gjør? Dette er en dum regel for en idiotisk religion. Jeg synes det er viktig at det publiseres så mange tegninger av Mohammed som bare mulig. Muslimene må gjøres mindre sensitiv for denne type harmløse ytringer. Lenke til kommentar
Coa Skrevet 20. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 20. mai 2010 Jeg dumper det jeg har jeg. Lenke til kommentar
tom waits for alice Skrevet 20. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 20. mai 2010 Minner om at karikaturer skal i spoiler. Og fortrinnsvis med beskrivelse av hva spoileren inneholder, skjønt i denne tråden er det selvforklarende. En post ble slettet, siden jeg har andre ting å gjøre på enn å putte ting i spoilere for dere. Geir Lenke til kommentar
robertaas Skrevet 20. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 20. mai 2010 Med mindre jeg har misforstått, så sier koranen at du skal ikke tegne Mohammed. I denne sammenhengen er "du" den som leser og lever etter denne boken. Nei, Koranen sier ikke engang at muslimer ikke skal tegne Mohammed. Lenke til kommentar
tom waits for alice Skrevet 20. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 20. mai 2010 Vi kunne kanskje trenge en autoritativ kilde på dette, siden spørsmålet kommer opp hver gang det diskuteres og folk ikke synes å bli enige noen gang. Enten står det i Koranen eller så står det ikke, subsidiært er det et tolkningsspørsmål, slik som det finnes en del av i Bibelen... Geir Lenke til kommentar
saladin waits for alice Skrevet 20. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 20. mai 2010 (endret) (VG Nett) Myndighetene i Pakistan har stengt hele Facebook på grunn av en gruppe som oppfordret alle til å tegne Mohammed torsdag. Var også noe flagg brenning på gang, men det sies at det Norske flagget ble brent ved en mistforståelse, de trodde det var det danske flagget. Er det en danske som har opprettet facebook gruppen? Forsto ikke helt hvem dette var rettet mot egentlig. Endret 20. mai 2010 av amir90 Lenke til kommentar
SeaLion Skrevet 20. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 20. mai 2010 Mitt bidrag, jeg har tegnet "Mohammed" med kulepenn og tusj. Lenke til kommentar
tom waits for alice Skrevet 20. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 20. mai 2010 Var også noe flagg brenning på gang, men det sies at det Norske flagget ble brent ved en mistforståelse, de trodde det var det danske flagget. Er det en danske som har opprettet facebook gruppen? Forsto ikke helt hvem dette var rettet mot egentlig. Det er egentlig ikke så vanskelig å forstå. Den opprinnelige karikaturstriden hatt sitt utspring i de danske karikaturene. Alle senere tilfeller er bare "avledningsmanøvre", for eksempel kanpanjene vi nå har sett for å skape så mange karikatører og dermed terrormål at det hele blir umulig. Muslimene sier rett og slett: "Det er Danmark som har skylden. Så vi vil angripe Kurt Westergaard, uansett hvem og hvor de trykkes..." Geir Lenke til kommentar
wilberforce Skrevet 20. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 20. mai 2010 (endret) Mitt bidrag til dagen med håp om en mer moderne og rasjonell verden. Navn på bildet er: "En blond og solblid Muhammed i vårluften som stusser over alt oppstyret verden lager over en ikke-sak." Synes forøvrig det er svært særegne/prinsippløse regler forumet opererer med som pålegger spoiler på nøytrale bilder. Jeg finner mange bilder på dette forumet som er mye mer støtende og mot større befolkningsgrupper og som når ut til flere enn f.eks. mitt bidrag til dagen. Hvem sa at vold ikke løser noen problemer...? Ha en god tegnedag Endret 20. mai 2010 av wilberforce 3 Lenke til kommentar
SeaLion Skrevet 20. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 20. mai 2010 Dere som har konto på Facebook bør poste deres bidrag på gruppen for "Everybody Draw Mohammed Day", jeg har gjort det: http://www.facebook.com/home.php?#!/photo_search.php?view=all&oid=113257775375783 http://www.facebook.com/photo.php?pid=340074&id=100000017101872&subject=113257775375783&ref=mf Lenke til kommentar
larsingedude Skrevet 20. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 20. mai 2010 Noen som kan gi meg link til den største facebook gruppa? Kan ikke finne den.... Noen som kan gi meg link til den største facebook gruppa? Kan ikke finne den.... Lenke til kommentar
GrandMa Skrevet 20. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 20. mai 2010 Hmm. Der fjernet Facebook gruppen. Ikke overrasket, men utrolig skuffet. Lenke til kommentar
Masteral Skrevet 20. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 20. mai 2010 Sikkert blitt postet før, men denne er ganske morsom 4 Lenke til kommentar
deaktivert443556 Skrevet 20. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 20. mai 2010 Seriøst? Det virker utrolig feigt gjort. Hadde jeg hatt profil på Facebook, da hadde jeg slettet denne umiddelbart i protest! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå