Gå til innhold

Tegn Mohammed Dagen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg kjenner ikke til noen internettsider med godkjente hadither, alt jeg har er navnet: Muhammad ibn Sa'd

http://en.wikipedia.org/wiki/Ibn_Sa%27d_al-Baghdadi

 

-- og boken heter "Kitab Tabaqat Al-Kubra"

Engelsk oversettelse av S. Moinul Haq. heter..:

"Ibn Sa'd Kitab Al-Tabaqat Al-Kabir", volume 1 og 2.

 

Jeg referer til bind 2, side 95.

 

Jeg leste boken når jeg skulle lære mer om hva som skjedde når Muhammed nektet å inngå fredsforhandlinger med denne landsbyen, og avsluttet et 25 dagers langt angrep med å henrette alle jødiske menn over pubertetsalder (alle menn over 10-16 år) og solgte alle kvinnene som slaver, hvorav han selv tok den jødiske Rayhana til sex slave.

http://en.wikipedia.org/wiki/Rayhana

 

Jeg siterte for øvrig hva han sa i min forrige post:

"O brothers of monkeys and pigs! Fear me, fear me.".

Jeg har ikke boken (noe som er nesten selvsagt da jeg ikke har som vane å kjøpe religiøse bøker), men den finnes sikkert på biblioteket i hovedstaden da den fantes i bergen, eller i din nærmeste moske.

Endret av Red Frostraven
Lenke til kommentar

Breaking: Facebook banned in Pakistan

 

Jaja, sånn kan det gå.

nothing of value was lost.

 

Håper du ikke mener det.

 

Uansett så er jeg skuffet over hvor mange i kommentarfeltet som støtter det de har gjort...

 

Ja er mange i kommentarfeltet der som støtter banningen av facebook, men...

 

...hehe...

 

...99 prosent av kommentarene kommer fra pakistansk og muslimsk ungdom etc!

 

Så er vel strengt tatt ikke noe direkte sjokk at fleste parten av dem støtter den pakistanske islamske trusselen om å forbanne hele Facebook til avgrunnen, siden noen på facebook har oppfordret til å tegne...

 

...ja du gittet riktig, det er kongen av universet Muhammed, som forbanner hele verden igjen.

 

Skam dere aper og griser, dere som tegner Muhammed! FYYYY! (Dette inkluderer meg selv, fy fy meg!)

Endret av IDF
Lenke til kommentar

.

..99 prosent av kommentarene kommer fra pakistansk og muslimsk ungdom etc!

 

har du noen beviser for dette? eller var det bare oppkast?

 

og det bildet jeg lastet opp tidligere, hun ble sikkert tvunget av sin ektemann til å gå slik :cool:

 

og vi har banned sider her i vesten også. var ikke wikileaks nede flere ganger? fordi den inneholde informasjon om hvordan myndighetene drev propaganda osv.

 

og det er også snakk om å sensurere alle sider som ikke er mainstream og gjøre konspirasjonsteorier ulovlig.

så er mer en bare muslimer som er problemet. men myndihetene liker å dumme det ned på en slik måte

Endret av Evilfish
Lenke til kommentar

Det der er litt forferdelig.

 

Muslimene som støtter banningen minner meg litt om når eselet i Shrek flyr.

 

Alle roper "He can fly!".

MEN kapteinen, som er den eneste med hjernekapasitet til stedet, legger umiddelbart merke til at elselet faktisk kan snakke.

 

Relevansen her er:

Muslimene er så glade for at Facebook er bannet fordi de slipper å bli støtt.

Men de ser ikke at de selv blir kontrollert og undertrykket av andre muslimer ved at DERES ytringsfrihet blir redusert.

De blir lurt, og er forundret glade over det.

Bryr ikke disse muslimene seg om ytringsfriheten sin, det minste?

Retten til å fortelle sannheten og diskutere rett og galt uten å risikere å bli drept?

 

Som vanlig, så sier ikke muslimene som IKKE støtter ekstremistene ett eneste ord.

Klandrer de moderate muslimene facebook?

Endret av Red Frostraven
Lenke til kommentar

.

..99 prosent av kommentarene kommer fra pakistansk og muslimsk ungdom etc!

 

har du noen beviser for dette? eller var det bare oppkast?

 

og det bildet jeg lastet opp tidligere, hun ble sikkert tvunget av sin ektemann til å gå slik cool.gif

 

og vi har banned sider her i vesten også. var ikke wikileaks nede flere ganger? fordi den inneholde informasjon om hvordan myndighetene drev propaganda osv.

 

og det er også snakk om å sensurere alle sider som ikke er mainstream og gjøre konspirasjonsteorier ulovlig.

så er mer en bare muslimer som er problemet. men myndihetene liker å dumme det ned på en slik måte

 

Nei det var intet oppkast. Jeg tok en titt på nick`ene, og det var mange muslimske navn nick der gitt. Hm, merkelig!

Endret av IDF
Lenke til kommentar

.

..99 prosent av kommentarene kommer fra pakistansk og muslimsk ungdom etc!

 

har du noen beviser for dette? eller var det bare oppkast?

 

og det bildet jeg lastet opp tidligere, hun ble sikkert tvunget av sin ektemann til å gå slik cool.gif

 

og vi har banned sider her i vesten også. var ikke wikileaks nede flere ganger? fordi den inneholde informasjon om hvordan myndighetene drev propaganda osv.

 

og det er også snakk om å sensurere alle sider som ikke er mainstream og gjøre konspirasjonsteorier ulovlig.

så er mer en bare muslimer som er problemet. men myndihetene liker å dumme det ned på en slik måte

 

Nei det var intet oppkast. Jeg tok en titt på nick`ene, og det var mange muslimske navn nick der gitt. Hm, merkelig!

og hvordan kan du vite hva ett "muslims navn" er? finnes muslimer av alle slags land og sammfunn.

og i USA har man hatt alle slags folkegrupper og raser inkludert muslimer og de har trodd på frihet og demokrati i over 100 år.

Lenke til kommentar

Hvis en person heter Ola eller Per og ytrer: "Oil sand in Canada is great! Go Statoil" så vil en antakeligvis snakke om en nordmann.

 

Hvis en person heter Joe, Martin eller Paul og ytrer: "Rock n' roll is great! Love listening to it driving my new Mustang! så vil en antakeligvis snakke om en vestlig borger som liker amerikansk kultur.

 

The duck test:

If it looks like a duck, swims like a duck, and quacks like a duck, then it probably is a duck.

Lenke til kommentar

... i USA har man hatt alle slags folkegrupper og raser inkludert muslimer og de har trodd på frihet og demokrati i over 100 år.

 

Jepp. Jeg har diskutert med amerikanske muslimer, som er mer bekymret for kreasjonistenes løgner enn for at mennesker får lov til å være homofile. Etter en lang periode på et amerikansk teologiforum merker jeg meg at amerikanske muslimer i mye større grad er mye bedre integrert til å ha vestlige verdier enn europeiske.

Endret av Red Frostraven
Lenke til kommentar
Gjest medlem-140898

Det er jo sånne som deg som liker å provosere andre. Du vet godt at du kommer til å provosere noen muslimer, og derfor gjør du det ?

 

Hva er målet ditt ? Er målet ditt å vise at muslimer ikke vil at noen skal latterligjøre profeten på den måten ?

Lenke til kommentar

Det er jo sånne som deg som liker å provosere andre. Du vet godt at du kommer til å provosere noen muslimer, og derfor gjør du det ?

 

Hva er målet ditt ? Er målet ditt å vise at muslimer ikke vil at noen skal latterligjøre profeten på den måten ?

 

Målet mitt er så hemmelig, at ikke engang jeg vet hva målet er.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...