axl Skrevet 12. juni 2003 Del Skrevet 12. juni 2003 Lurer på om denne vil holde til mitt fremtidlige oppsett. *CD/CD-R/VIftestyring *2xHD *AC vannkjølingssystem *8 kabinettvifter *xp1800 OC (@2,2-2,3) Det hadde vært greit å ikke måtte prioritere PSU i første omgang. :wink: Lenke til kommentar
Bøgge Bakken Skrevet 12. juni 2003 Del Skrevet 12. juni 2003 Den holder nok den. Kamear av meg har mye av det samme oppsettet på sin gamle maskin så den burde holde. Lenke til kommentar
corcky Skrevet 12. juni 2003 Del Skrevet 12. juni 2003 Det vil holde bra det ja.. AC vannkjølingssystem? Hva er det? Vekselstrøm? Lenke til kommentar
StianGran Skrevet 12. juni 2003 Del Skrevet 12. juni 2003 Tror nok det corcky mente var om du bruker en pumpe som kobles til 12V på PSU eller til 230V AC(stikkontakt) Lenke til kommentar
sjefen_ Skrevet 12. juni 2003 Del Skrevet 12. juni 2003 Kjører 360watt chieftec på dete oppsettet, vcore på 1,65 og det er ingen problemer med 4 kabinettvifter, var heller ingen problemer med to heftige delta 80mm vifter (over 50db per stk) i tillegg. Bortsett fra at jeg ble nær døv......... Lenke til kommentar
Demogorgon Skrevet 14. juni 2003 Del Skrevet 14. juni 2003 når jeg maxa ut volten på både ram(2.9) og cpu(xp 1700@1726mhz 2.15v) med en 300w'er med et gf4, crasha maskinen kontinuelig... når jeg skaffa meg større psu(qtech 400w dualfan) så gikk alt så meget bedre.. så: skal du sette inn noe mer enn det du har, sammtidig som du overklokker max, så må det nok mer kraft til.. Lenke til kommentar
KnoxeR Skrevet 10. september 2003 Del Skrevet 10. september 2003 Jeg har en Chieftec 360 W PSU i pc en min nå med en slik rød knapp baki og greier... Men den blåser jo så vidt luft ut.. Det er en svak svak svak luftstrøm som kommer ut... Vifta går rundt som den suser men det suser ikke luft ut..!! Synes ikke at den er spesiell varm eller.. Den er like varm som den gamle var.. Noen som har det samme " problemet " Lenke til kommentar
Nors Elghund Skrevet 10. september 2003 Del Skrevet 10. september 2003 Jeg har en Chieftec 360 W PSU i pc en min nå med en slik rød knapp baki og greier... Men den blåser jo så vidt luft ut.. Det er en svak svak svak luftstrøm som kommer ut... Vifta går rundt som den suser men det suser ikke luft ut..!! Synes ikke at den er spesiell varm eller.. Den er like varm som den gamle var.. Noen som har det samme " problemet " Har noe av det samme. Min blir av og til ekstrem varm, men for det meste holder den seg "normal" Lenke til kommentar
oeb Skrevet 10. september 2003 Del Skrevet 10. september 2003 når jeg maxa ut volten på både ram(2.9) og cpu(xp 1700@1726mhz 2.15v) med en 300w'er med et gf4, crasha maskinen kontinuelig... når jeg skaffa meg større psu(qtech 400w dualfan) så gikk alt så meget bedre.. så: skal du sette inn noe mer enn det du har, sammtidig som du overklokker max, så må det nok mer kraft til.. Min mening; BULLSHIT. Q-Tec 400w er mersom 100w mindre enn oppgitt. Jeg har hatt samme møkka, kjøpte meg heller Chieftech 360w, den er mer stillegående og gir mye mer kraft. Lenke til kommentar
KnoxeR Skrevet 10. september 2003 Del Skrevet 10. september 2003 Jeg har en Chieftec 360 W PSU i pc en min nå med en slik rød knapp baki og greier... Men den blåser jo så vidt luft ut.. Det er en svak svak svak luftstrøm som kommer ut... Vifta går rundt som den suser men det suser ikke luft ut..!! Synes ikke at den er spesiell varm eller.. Den er like varm som den gamle var.. Noen som har det samme " problemet " Har noe av det samme. Min blir av og til ekstrem varm, men for det meste holder den seg "normal" Ja er det slik lite luft som kommer ut av din også?? Lenke til kommentar
oeb Skrevet 10. september 2003 Del Skrevet 10. september 2003 Er gangske normalt at den blåser lite, kommer såvidt luft her og. Men lufta som kommer er ganske varm fordet, er temperatur regulert vifte inni der. Lenke til kommentar
KnoxeR Skrevet 10. september 2003 Del Skrevet 10. september 2003 Er gangske normalt at den blåser lite, kommer såvidt luft her og.Men lufta som kommer er ganske varm fordet, er temperatur regulert vifte inni der. Hmm.. da så Og du har Chieftec 360W PSU?? Lenke til kommentar
bambam Skrevet 10. september 2003 Del Skrevet 10. september 2003 AC vannkjølingssystem? Hva er det? Vekselstrøm? Lenke til kommentar
tor_erik Skrevet 21. september 2003 Del Skrevet 21. september 2003 Lurer på om denne vil holde til mitt fremtidlige oppsett. Jeg har den...den holder i massevis. Lenke til kommentar
M`kululu Skrevet 22. september 2003 Del Skrevet 22. september 2003 jeg har den, i kabbisen min er det 12Ogig og 40 gig, t-bird 1.33ghz, radeon 9700pro, masse vifter, dvd og brenner... tror du kan ta det helt med ro! Lenke til kommentar
drbass Skrevet 23. september 2003 Del Skrevet 23. september 2003 Jeg har riktignok en enermax 350w, men jeg kjører hele oppsettet mitt uten problemer Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå