Gjest Slettet-IHWlGMJn Skrevet 29. april 2010 Del Skrevet 29. april 2010 Heisann Jeg har tidligere hatt windows xp og windows7 på to partisjoner. Har nå lagt inn ubuntu på partisjonen med windows xp, men mistet da muligheten for å velge OS. Hva kan dette skyldes og hvordan kan jeg få fikset dette? Er helt grønn på ubuntu og det er nå det eneste jeg kan boote i. Lenke til kommentar
Locrin Skrevet 29. april 2010 Del Skrevet 29. april 2010 Gjennkjente Ubuntu Windows 7 partisjonen din under innstallering? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-IHWlGMJn Skrevet 29. april 2010 Del Skrevet 29. april 2010 Gjennkjente Ubuntu Windows 7 partisjonen din under innstallering? Ja Lenke til kommentar
rocknrolf77 Skrevet 29. april 2010 Del Skrevet 29. april 2010 Du har ikke win og ubuntu på 2 foskjellige disker? Hva skjer når du starter maskina, booter den inn i noe? Booter den rett i ubuntu? Hvis den booter rett i ubuntu er det mulig at du må trykke esc på det rette tidspunktet for å kunne velge OS. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-IHWlGMJn Skrevet 29. april 2010 Del Skrevet 29. april 2010 De ligger på samme disk. Den booter rett i ubuntu Lenke til kommentar
rocknrolf77 Skrevet 29. april 2010 Del Skrevet 29. april 2010 Prøvde du å trykke escape mens bootloadern starter opp? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå