Gå til innhold

Piping og Surring i headset


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Kjøpte meg ett nytt creative fatality headset for ikke så lenge siden, men nå driver det og piper og surrer i huet mitt, men problemet er ikke der når jeg har lyd på (Musikk, spill, osv.)

 

Det kalles tinnitus det og det er nok ikke mulig å gjøre no med ;p

Lenke til kommentar

Kjøpte meg ett nytt creative fatality headset for ikke så lenge siden, men nå driver det og piper og surrer i huet mitt, men problemet er ikke der når jeg har lyd på (Musikk, spill, osv.)

 

Det kalles tinnitus det og det er nok ikke mulig å gjøre no med ;p

hvor er det problemet ligger da?

Lenke til kommentar

Kjøpte meg ett nytt creative fatality headset for ikke så lenge siden, men nå driver det og piper og surrer i huet mitt, men problemet er ikke der når jeg har lyd på (Musikk, spill, osv.)

 

Det kalles tinnitus det og det er nok ikke mulig å gjøre no med ;p

hvor er det problemet ligger da?

I hodet/øret ditt.

 

EDIT: om det er tinnitus altså. Er lydene der om du kobler ut headsetet fra pcen er det tinnitus, om det forsvinner da er det et dårlig lydkort.

Endret av Flimzes
Lenke til kommentar

Kjøpte meg ett nytt creative fatality headset for ikke så lenge siden, men nå driver det og piper og surrer i huet mitt, men problemet er ikke der når jeg har lyd på (Musikk, spill, osv.)

 

Det kalles tinnitus det og det er nok ikke mulig å gjøre no med ;p

hvor er det problemet ligger da?

I hodet/øret ditt.

 

EDIT: om det er tinnitus altså. Er lydene der om du kobler ut headsetet fra pcen er det tinnitus, om det forsvinner da er det et dårlig lydkort.

ja, det andre du sa der høres riktig ut, ja, lyden forsvinner om jeg kobler ut mikrofonen, og blir verre dersom jeg skrur av micen på headset kontrollen.

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

jeg har utgang for lyd i hovedkortet, men får ikke PCen til å sende ut der, får den ikke til å merke det en gang.... noen som vet hva som er feil?

 

Edit: når jeg skrur ned volumet forsvinner lydene fra både opptak, og avspilling.

Endret av zeezy
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...