abrj Skrevet 29. april 2010 Del Skrevet 29. april 2010 (endret) Kjører Windows XP, og Oppgavebehandling (Task Manager) fungerte helt utmerket i sted, men så var jeg borti ett eller annet slik at det fikk et helt rart utseende, se vedlagte fil. Hva skal jeg gjøre for å få Oppgavebehandlingen tilbake til ordinært utseende? Endret 29. april 2010 av abrj Lenke til kommentar
zeezy Skrevet 29. april 2010 Del Skrevet 29. april 2010 tror du har gjort noe her, ja, ser litt ut som alt, men kan ikke vite helt - har ikke vert borti win XP på en god stund, og hvertfall ikke taskmanager. men prøv å trykk på Alt-tasten i task manager Lenke til kommentar
Kakeshoma Skrevet 29. april 2010 Del Skrevet 29. april 2010 dobbeltklikk øverst i vinduet. Lenke til kommentar
Arnulf Skrevet 29. april 2010 Del Skrevet 29. april 2010 dobbeltklikk øverst i vinduet. Det Kakeshoma sier er riktig! Du har antakelig dobbeltklikket på samme linja som fanene ligger på, så hvis du dobbelklikker på det øverste grå feltet blir utseendet normalt igjen. Lenke til kommentar
abrj Skrevet 29. april 2010 Forfatter Del Skrevet 29. april 2010 Oppdaget det plutselig jeg også *flau*. Saken er løst Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå