Gjest Slettet+6132 Skrevet 29. april 2010 Del Skrevet 29. april 2010 Hei bestilte et skjermkort på mpx for noen uker siden, så står d "1 stk bestilt til lager (bekreftet) - Forventet sendingsdato 2010-04-30" Er dette datoen kortet sendes til meg eller sendes fra produsentens lager til MPX? Lenke til kommentar
SpecR Skrevet 29. april 2010 Del Skrevet 29. april 2010 Dette er vel datoen varen ventes inn til MPX. Om de får sendt den ut samme dag kan ikke garanteres. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 29. april 2010 Del Skrevet 29. april 2010 ok, takk for raskt svar, håper bare det ikke blir utsatt enda en gang. Ble utsatt fra 28 til 30=/ ok, takk for raskt svar, håper bare det ikke blir utsatt enda en gang. Ble utsatt fra 28 til 30=/ Lenke til kommentar
havardhoyaas Skrevet 29. april 2010 Del Skrevet 29. april 2010 ok, takk for raskt svar, håper bare det ikke blir utsatt enda en gang. Ble utsatt fra 28 til 30=/ ok, takk for raskt svar, håper bare det ikke blir utsatt enda en gang. Ble utsatt fra 28 til 30=/ MPX er blandt de bedre på slikt, i likhet med Komplett og Netshop. Det som imidlertid kjennertegner norske nettbutikker er at det er automatikk i å forskyve antatte leveringsdatoer. Når det står forventet levering om 3 dager betyr det oftest at de ikke vet når varene kommer siden de ikke har oppdatert informasjon. Når denne datoen nærmer seg forskyves det automatisk med 3-5 dager. Selv har jeg bestilt (og betalt) et skjermkort fra Amentio som nå har blitt forskjøvet over 5 måneder med ca 5 dager om gangen. Jeg bestilte 21 November, og da hadde de 19 inne. 2 dager senere sto det forventet på lager om 5 dager. På tross av diverse mail, lovnader om erstatning osv har de fremdeles ikke levert over 5 mnd senere. Så... i stedet for å stole på forventet levering, bestill hos seriøse butikker som har varen inne. Amentio er eksempelvis på ingen måte til å stole på. Håvard Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå