Gå til innhold
🎄🎅❄️God Jul og Godt Nyttår fra alle oss i Diskusjon.no ×

Sendings spørsmål(1 stk bestilt til lager (bekreftet) - Forventet sendingsdato 2010-04-30

Gjest Slettet+6132

Anbefalte innlegg

Gjest Slettet+6132

Hei

bestilte et skjermkort på mpx for noen uker siden, så står d "1 stk bestilt til lager (bekreftet) - Forventet sendingsdato 2010-04-30"

Er dette datoen kortet sendes til meg eller sendes fra produsentens lager til MPX?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+6132

ok, takk for raskt svar, håper bare det ikke blir utsatt enda en gang. Ble utsatt fra 28 til 30=/

ok, takk for raskt svar, håper bare det ikke blir utsatt enda en gang. Ble utsatt fra 28 til 30=/

Lenke til kommentar

MPX er blandt de bedre på slikt, i likhet med Komplett og Netshop. Det som imidlertid kjennertegner norske nettbutikker er at det er automatikk i å forskyve antatte leveringsdatoer. Når det står forventet levering om 3 dager betyr det oftest at de ikke vet når varene kommer siden de ikke har oppdatert informasjon. Når denne datoen nærmer seg forskyves det automatisk med 3-5 dager.

Selv har jeg bestilt (og betalt) et skjermkort fra Amentio som nå har blitt forskjøvet over 5 måneder med ca 5 dager om gangen. Jeg bestilte 21 November, og da hadde de 19 inne. 2 dager senere sto det forventet på lager om 5 dager. På tross av diverse mail, lovnader om erstatning osv har de fremdeles ikke levert over 5 mnd senere. Så... i stedet for å stole på forventet levering, bestill hos seriøse butikker som har varen inne. Amentio er eksempelvis på ingen måte til å stole på.

Håvard

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...