Gjest medlem-156924 Skrevet 29. april 2010 Del Skrevet 29. april 2010 (endret) Hallo der, jeg har forstått av og lese på forskjellige forumer at ps3'er har en god tendens til og bli jæv*** varme, på undersiden og bak, men jeg har en lite(stor) bekymring angående min.. jeg kjøpte den for 3 uker siden av netshop.no og jeg har byttet det forste ekseplaret 1 gang fordi det var feil på minnet (menyen hang seg og spillene) Problemer jeg er bekymret over på denne er at den kankje blir alt for varm, jeg har den med god ventliering av luft åpent foran og bak, jeg kan kjenne varmen igjenom den 2cm brede treplaten (tv bordet) den ligger på, av og spille little big planet.. mens jeg spiller så er det noen ganger jeg mister bildet og det kommer korte sekvenser med snø-skjerm!!!!!! da begynte jeg og bekymre meg, det har heller aldri skjedd mens jeg har runnet assassins creed 1. mens jeg spilte dro jeg ut hdmi kabel fra konsol og kjente på den og den var usansynlig varm fordi viten blåser jo rett over den! (ps3 Slim) Har noen andre problemer med dette her? tatt i betraktning at det var online spilling som foregikk når disse problemene kom (little big planet) NOen som har en erfaring og dele? Endret 29. april 2010 av medlem-156924 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå