Gå til innhold

The Hunter - Tråden for digitale jegere

Anbefalte innlegg

Tenkte det hadde vært fint med en tråd for oss som spiller The Hunter (Tror dog ikke det er så alt for mange her på forumet). Her kan vi diskutere spillet og dele våre største trofeer etc, you know the drill. :)

For de som ikke vet hva The Hunter er, så er det et utrolig detaljert og gjennomført jaktspill, som ikke minst er 100% gratis (selv om du kan kjøpe nytt utstyr og jaktlisenser via mikrotransaksjoner). Uten å betale har du tilgang til alt du trenger for å jakte, pluss en unlimited lisens på hjort. Vil anbefale alle som har litt interesse for jakt/jaktspill å laste ned å prøve det!

Edit: Linken ville ikke vise seg, men den er ihvertfall www.thehunter.com

Endret av Kontorstol
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Du tjener ikke penger (med unntak av penger som du kan vinne i konkuranser). Nye oppdrag får du når du har gjort det første, kommer i inboksen din som en samtale, bare føl instruksjonene der. :)

så jeg eneste metode å skaffe penger på er å være super god å komme på første andre eller tredje plass ?.

er det noe ranking systempå spillet ? å vis trenger du betale får å være med i det ?

Ja men sist oppdrag jeg gjorde var : kill a mule deer , spot a mule deer, track a mule deer.

det oppdraget har jeg gjort, men jeg har ikke fått noen nye :s trenger jeg betale får mer ?

Lenke til kommentar

Penger kan du kjøpe, og for de pengene kan du kjøpe ting ingame, det er dog ikke nødvendig for å spille spillet, men nytt våpen og nye klær f.eks er til stor hjelp. Sjekk inboxen din du, er sikkert noe du har glemt å godta. :)

For ranking, trykk på The Hunt og så Leaderboards.

Edit: Du kan forresten legge meg til ingame, heter Daniel (Var tidlig ute når jeg registrerte meg) :p

Endret av Kontorstol
Lenke til kommentar

Svært enkelt å overse clues i starten, tror de blir litt mer synlig desto mer tracking du får. Et par tips for å få gjøre ting lettere for deg er:

-Alltid gå, løp aldri i dette spillet. De eneste tilfellene hvor dette er halvveis ok er når du har skutt et dyr og skal bagge det.

-Så fort du er innenfor den sorte, hele sirkelen på TrackMaten så crouch. Snik deg innpå, tar kanskje 5 minutter ekstra, men det er verdt ventingen i stedet for at dyret løper av gårde fordi du lager for mye lyd.

-Følg veier som er skrevet tidligere.

-Et godt tidspunkt å starte jaktingen på er rundt 05.00. Dyrene er da ute og spiser, slik de gjør i virkeligheten. Dyrenes adferd i spillet påvirkes av tiden, såvidt jeg er klar over. Tror de laget det så realistisk som overhode mulig.

Angående ranking så har Deluxus svart på alt:) Jeg kaller meg TheRanex, bare å legge meg til hvis dere vil det.

Lenke til kommentar
  • 3 år senere...
  • 2 måneder senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...