Kontorstol Skrevet 29. april 2010 Del Skrevet 29. april 2010 (endret) Tenkte det hadde vært fint med en tråd for oss som spiller The Hunter (Tror dog ikke det er så alt for mange her på forumet). Her kan vi diskutere spillet og dele våre største trofeer etc, you know the drill. For de som ikke vet hva The Hunter er, så er det et utrolig detaljert og gjennomført jaktspill, som ikke minst er 100% gratis (selv om du kan kjøpe nytt utstyr og jaktlisenser via mikrotransaksjoner). Uten å betale har du tilgang til alt du trenger for å jakte, pluss en unlimited lisens på hjort. Vil anbefale alle som har litt interesse for jakt/jaktspill å laste ned å prøve det! Edit: Linken ville ikke vise seg, men den er ihvertfall www.thehunter.com Endret 29. april 2010 av Kontorstol Lenke til kommentar
Deluxus Skrevet 1. mai 2010 Del Skrevet 1. mai 2010 trenger litt hjelp når det gjelder dette spillet. Hvordan tjener jeg penger på dette spillet ? hvordan får jeg nye oppdrag på dette spillet ? Lenke til kommentar
Kontorstol Skrevet 1. mai 2010 Forfatter Del Skrevet 1. mai 2010 Du tjener ikke penger (med unntak av penger som du kan vinne i konkuranser). Nye oppdrag får du når du har gjort det første, kommer i inboksen din som en samtale, bare føl instruksjonene der. Lenke til kommentar
Deluxus Skrevet 2. mai 2010 Del Skrevet 2. mai 2010 Du tjener ikke penger (med unntak av penger som du kan vinne i konkuranser). Nye oppdrag får du når du har gjort det første, kommer i inboksen din som en samtale, bare føl instruksjonene der. så jeg eneste metode å skaffe penger på er å være super god å komme på første andre eller tredje plass ?. er det noe ranking systempå spillet ? å vis trenger du betale får å være med i det ? Ja men sist oppdrag jeg gjorde var : kill a mule deer , spot a mule deer, track a mule deer. det oppdraget har jeg gjort, men jeg har ikke fått noen nye :s trenger jeg betale får mer ? Lenke til kommentar
Kontorstol Skrevet 2. mai 2010 Forfatter Del Skrevet 2. mai 2010 (endret) Penger kan du kjøpe, og for de pengene kan du kjøpe ting ingame, det er dog ikke nødvendig for å spille spillet, men nytt våpen og nye klær f.eks er til stor hjelp. Sjekk inboxen din du, er sikkert noe du har glemt å godta. For ranking, trykk på The Hunt og så Leaderboards. Edit: Du kan forresten legge meg til ingame, heter Daniel (Var tidlig ute når jeg registrerte meg) Endret 2. mai 2010 av Kontorstol Lenke til kommentar
Deluxus Skrevet 2. mai 2010 Del Skrevet 2. mai 2010 spørsmål igjen hvorfor i dag finner jeg ikke et eneste rådyr, ikke et tegn til lyder eller spor :s å går det ant å finne andre male mule deer når du er guest , eller er det member greier ? Lenke til kommentar
Kontorstol Skrevet 2. mai 2010 Forfatter Del Skrevet 2. mai 2010 Er ikke alltid like lett å finne dyr, men prøv å følg veiene som går over øyen, stor sjangs for at dyr har krysset den. Jeg tror det skal være mulig å finne hanndyr uten å ha lisens, men de er ikke like lett å finne som hunndyr. Lenke til kommentar
Deluxus Skrevet 2. mai 2010 Del Skrevet 2. mai 2010 ja men jeg og en venn pleier som regel å finne noen , men i dag komdet ikke en lyd ? er det forsjel på dager ? Lenke til kommentar
Kontorstol Skrevet 2. mai 2010 Forfatter Del Skrevet 2. mai 2010 Det vet jeg ikke, men tviler, tror det er helt random. Har ikke tid til å sjekke selv akkurat nå. Lenke til kommentar
Perrern Skrevet 2. mai 2010 Del Skrevet 2. mai 2010 Hmm. jeg slutta med the hunter etter å ha fulgt et spor i over 3 timer uten å ha funnet noe får vel prøve på nytt igjen etterhvert da. Lenke til kommentar
Deluxus Skrevet 2. mai 2010 Del Skrevet 2. mai 2010 Hmm. jeg slutta med the hunter etter å ha fulgt et spor i over 3 timer uten å ha funnet noe får vel prøve på nytt igjen etterhvert da. hehe tolmodighet som er nøkkelen til sukses her Lenke til kommentar
Kontorstol Skrevet 2. mai 2010 Forfatter Del Skrevet 2. mai 2010 Når man nærmer seg et dyr MÅ man bøye seg ned, løper du er det en tapt sak. Lenke til kommentar
Perrern Skrevet 3. mai 2010 Del Skrevet 3. mai 2010 Ja, at jeg må bøye meg vet jeg. Det var bare at jeg aldri så et jævla dyr Lenke til kommentar
TheRanex Skrevet 4. mai 2010 Del Skrevet 4. mai 2010 Svært enkelt å overse clues i starten, tror de blir litt mer synlig desto mer tracking du får. Et par tips for å få gjøre ting lettere for deg er: -Alltid gå, løp aldri i dette spillet. De eneste tilfellene hvor dette er halvveis ok er når du har skutt et dyr og skal bagge det. -Så fort du er innenfor den sorte, hele sirkelen på TrackMaten så crouch. Snik deg innpå, tar kanskje 5 minutter ekstra, men det er verdt ventingen i stedet for at dyret løper av gårde fordi du lager for mye lyd. -Følg veier som er skrevet tidligere. -Et godt tidspunkt å starte jaktingen på er rundt 05.00. Dyrene er da ute og spiser, slik de gjør i virkeligheten. Dyrenes adferd i spillet påvirkes av tiden, såvidt jeg er klar over. Tror de laget det så realistisk som overhode mulig. Angående ranking så har Deluxus svart på alt:) Jeg kaller meg TheRanex, bare å legge meg til hvis dere vil det. Lenke til kommentar
Sulphuras Skrevet 10. mai 2013 Del Skrevet 10. mai 2013 Nå vet ikke jeg hvor mye aktivitet det er her lenger x) men jeg spiller dette aktivt nå. Ganske givende spill egentlig. Lenke til kommentar
Quote Skrevet 30. juli 2013 Del Skrevet 30. juli 2013 Kan jo nevne at det har blitt mulig med multiplayer nå. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå