gerrardo Skrevet 28. april 2010 Del Skrevet 28. april 2010 Jeg bruker cipralex, virker veldig bra! Bruker snus, men pleier alltid å vente 30-60 min etter jeg har tatt tablettene før jeg tar neste snus.. har prøvd å ikke tenkt på det og tatt rett etter jeg har tatt tablettene også, men føler da at jeg får litt mere angst. Tror dere dette er bare innbillning eller kan det ha noe å si? Lenke til kommentar
Skosåle Skrevet 30. april 2010 Del Skrevet 30. april 2010 Tror dette bare er en innbillning siden du også får "angst" av brus. Du har 3 tråder om så og si det samme spørsmålet her. Troll? Lenke til kommentar
Skyggespilleren Skrevet 30. april 2010 Del Skrevet 30. april 2010 Det er ingen kjemiske prosesser som krasjer ved bruk av nikotin sammen med Cipralex. Så dette er nokk bare en innbilning Jeg ser du sliter veldig med dette, og jeg vil at du heller skal tenke logisk og spørre deg selv: "Hvorfor skal snus sammen med Cipralex være farlig?" For det strider mot all logikk at det skal oppstå komplikasjoner ved dette. - Marre Lenke til kommentar
4588pkdkrikue5c Skrevet 2. mai 2010 Del Skrevet 2. mai 2010 Det har absolutt ingenting å seie. Eg snuser og røyker uten problem. Hadde det hatt noko innverknad hadde legen din spurt deg, og om mogleg råda deg til å unngå nikotin om det skulle vere noko farleg. Det er berre inbilling. Lenke til kommentar
DuTTZi Skrevet 3. mai 2010 Del Skrevet 3. mai 2010 "Nicotine has very powerful effects on arteries throughout the body. Nicotine is a stimulant, it raises blood pressure, and is a vasoconstrictor..." Hvis du er var på kroppslige endringer (noe man ofte er når man har angst) kan du feiltolke dette som symptomer på gryende angst. Ellers så er det rett og slett usikkerheten rundt om snus kan føre til angst som i seg selv gjør at du føler angst. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå