NeEeO Skrevet 28. april 2010 Del Skrevet 28. april 2010 Hei, jeg har lyst til å kjøpe HTMLDOG THE BOOK, jeg vil ikke bestille den. Får jeg kjøpt den på notabene, ark bok handel...?? Lenke til kommentar
Torbjørn T. Skrevet 28. april 2010 Del Skrevet 28. april 2010 Kvifor vil du ikkje bestille? Eit søk på sidene til Ark, Libris, Norli, Studia og Notabene etter «htmldog» gav ingen treff, so det ser jo litt dårleg ut, men du kan jo stikke innom ein butikk og høyre om dei kan bestille den til deg. Lenke til kommentar
BlueBench Skrevet 28. april 2010 Del Skrevet 28. april 2010 Hei, jeg har lyst til å kjøpe HTMLDOG THE BOOK, jeg vil ikke bestille den. Får jeg kjøpt den på notabene, ark bok handel...?? Ark bokhandel har den i nettbutikken sin: http://www.ark.no/Sa...oduktId=2152682 Utvalget i butikker kan imidlertid ofte variere fra hva man finner i nettbutikkene, så det kan være lurt å ringe Arks bokhandel der du bor og høre om dem har HTML Dog: The Best-practice Guide to XHTML and CSS (ISBN 9780321311399). Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå