Jan-Inge Skrevet 12. juni 2003 Del Skrevet 12. juni 2003 Sjekk denne videoen! Matrox Parhelia. Har nesten samme oppsett hjemme selv. Og så klart trakk Codemasters støtte for dette i siste minutt. Rett etter at dette ble testet. http://www.bhmotorsports.com/movie/188 Lenke til kommentar
Inkognito Skrevet 12. juni 2003 Del Skrevet 12. juni 2003 Det så jo drit fett ut da. For all del ta bort støtte for flere skjermer... Det rattet så jo forresten også konge ut :smile: Lenke til kommentar
tjalla Skrevet 13. juni 2003 Del Skrevet 13. juni 2003 Man er noe engasjert i spillet om man byner å bruke hansker..? Minner meg om fettern min som satt og spilte V-Rally (1) på n64, med hjelm Lenke til kommentar
Jan-Inge Skrevet 13. juni 2003 Forfatter Del Skrevet 13. juni 2003 Fredagskveld uten samboer. Bilspill! 15 sekunders video av tre skjerms oppsett med: Momo Force Act Labs RS shifter Microsoft Sidewinder wheel som clutch http://home.smartcall.no/fje084/images/LFS1.MPG Filen er på 1.4mb. Enjoy Lenke til kommentar
mac1334 Skrevet 13. juni 2003 Del Skrevet 13. juni 2003 Fett... Hadde DualView før, kult det oxo, men ikke bra ytelse akkurat... Lenke til kommentar
JoeDohn Skrevet 13. juni 2003 Del Skrevet 13. juni 2003 det der er noe av det råeste jeg har sett! må jo være et laaaangt skritt i riktig retning når det gjelder realisme i spill! sikkert ikke helt billig med en gang, men tenk bare i framtida...:smile: Lenke til kommentar
Jan-Inge Skrevet 13. juni 2003 Forfatter Del Skrevet 13. juni 2003 Kortet koster 3665,- hos Komplett nå. Nei ikke billig, men vel verdt pengene synes nå jeg, selv om kortet ikke akkurat er noen racer. Lenke til kommentar
JoeDohn Skrevet 13. juni 2003 Del Skrevet 13. juni 2003 tenkte vel skjermer som største utgift, men det kan jo også komme seg etter hvert... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå