albions Skrevet 28. april 2010 Del Skrevet 28. april 2010 Har hørt flere som sier dette, er det noe sant i det? Lenke til kommentar
fiskebollebiff Skrevet 28. april 2010 Del Skrevet 28. april 2010 Hahaha, Mormor mener også dette, men jeg er som vanlig meget skeptisk. Lenke til kommentar
albions Skrevet 28. april 2010 Forfatter Del Skrevet 28. april 2010 Hahaha, Mormor mener også dette, men jeg er som vanlig meget skeptisk. Det er eg og, men er ikkje villig til å ta noen sjangser på dette området :S Lenke til kommentar
cowboy bob Skrevet 28. april 2010 Del Skrevet 28. april 2010 Hvis du har stasjonær pc vil jeg si risikoen absolutt er til stede. Lenke til kommentar
GrandMa Skrevet 28. april 2010 Del Skrevet 28. april 2010 Tror nok det er snakk om at man får såpass høy temperatur i de nedre deler at sædcellene tar kvelden. Det produseres selvfølgelig nye, men tror ikke det er heldig hvis du gjør det alt for ofte. Det er vel ikke bevist noen varig effekt, men jeg ville latt prøvd å unngå det for å være på den sikre siden. Kan jo ha PCen på lårene heller. Det er jo en grunn til at testiklene er utenfor kroppen. Det er rett og slett for varmt for å produsere sæd inni kroppen. Lenke til kommentar
Gjest Gjest Skrevet 29. april 2010 Del Skrevet 29. april 2010 Tror nok det er snakk om at man får såpass høy temperatur i de nedre deler at sædcellene tar kvelden. Det produseres selvfølgelig nye, men tror ikke det er heldig hvis du gjør det alt for ofte. Det er vel ikke bevist noen varig effekt, men jeg ville latt prøvd å unngå det for å være på den sikre siden. Kan jo ha PCen på lårene heller. Det er jo en grunn til at testiklene er utenfor kroppen. Det er rett og slett for varmt for å produsere sæd inni kroppen. Pleier å sitte å slappe av med anno 1404 noen timer om dagen men pcen ligger oppå låra og ikkje over edle deler for i sei da sånn . Pcen blir heller ikkje spesielt varm. Trodde det var strålinga som var farlig eg. Du er altso uten for fare vist det ikkje blir for varmt der nede? Lenke til kommentar
GrandMa Skrevet 29. april 2010 Del Skrevet 29. april 2010 Nei, jeg vet ikke hvordan strålingen påvirker sakene. Det eneste jeg har hørt er at varme er uheldig for sædproduksjonen. Lenke til kommentar
Sink Skrevet 29. april 2010 Del Skrevet 29. april 2010 Nei, jeg vet ikke hvordan strålingen påvirker sakene. Det eneste jeg har hørt er at varme er uheldig for sædproduksjonen. Av samme grunn kan faktisk lastebilsjåfører ha litt dårlige svømmere, hørt at det anbefales å ta et par uker fri om det er planer om unge. Ingen kilder Lenke til kommentar
Gjest Tank Skrevet 29. april 2010 Del Skrevet 29. april 2010 Du kan kanskje få litt dårligere sædkvalitet av varmen, det kommer mye an på hva du ellers gjør om dagen =) Strålingsfare er bare tull Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå