Skrujernet Skrevet 28. april 2010 Del Skrevet 28. april 2010 (endret) hei Kjøpte nettop GTA clasics fra steam for 50kr, men alltid når jeg skal spille klikker det i en eller annen loading screen. I GTA 3 får jeg heller ikke til og se i flere menyer enn hovedmenyen. Jævla irriterendes. Hjelp? edit: Så vil jeg gjerne informere admin om en bug som sier at denne tråden er på 650 sider Endret 28. april 2010 av Skrujernet Lenke til kommentar
dTd Skrevet 28. april 2010 Del Skrevet 28. april 2010 Har du oppdatert til nyeste drivere etc? Og det er alltid lurt å poste specs i slike tråder, da man kan søke om andre har hatt lignende problemer med lik hardware Lenke til kommentar
Skrujernet Skrevet 28. april 2010 Forfatter Del Skrevet 28. april 2010 Jau, det glemte jeg. Bruker catalyst 10.4 preview tingen, og specsa er som følger; 5870 i7 920 @ 4Ghz rampage 2 extreme Western digaitale black hardisker Ja, det var det Lenke til kommentar
Skrujernet Skrevet 29. april 2010 Forfatter Del Skrevet 29. april 2010 Da fant jeg en løsning. Når jeg starter fraps og recorder, fungerer menyene og det kommer ingen problemer med loading screen. Med det som utgangspunkt slo jeg på sync every frame, og vola alt fungerte perfekt (hittil). Mangler bare og prøve dette i vice city nå Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå