wûst Skrevet 5. mai 2010 Del Skrevet 5. mai 2010 Kan sikkert stemme de tallene der, jeg er ingen ekspert. På en annen side har jeg selv fokusert (mest) på karbs for å ligge i kcal-overskudd, har gått opp flere kilo. Havregryn er verdt gull i en slik prosess, jeg har i alle fall hatt suksess med dette. Lenke til kommentar
Pollador Skrevet 8. mai 2010 Del Skrevet 8. mai 2010 mat er byggestenen for muskler. vis du ikke spiser nok kan du ikke gi musklene dine proteinene til å bygge seg opp igjenn etter du har gitt 100prosent på trening. det sier jeg deg bror karbs er også VIKTIG.karbs er energi å da kan du gi 100prosent på trening. ALTID. spis bra tren hardt å du VIL få resultater !!! bare mitt bidrag. Lenke til kommentar
Knife Skrevet 8. mai 2010 Del Skrevet 8. mai 2010 karbs er også VIKTIG.karbs er energi å da kan du gi 100prosent på trening. ALTID. spis bra tren hardt å du VIL få resultater !!! Muskler kan også venne seg til å bruke fett som energi like bra som karbohydrater. Finner mange studier gjort på muskelarbeid og fett i boken Sukker en snikende fare, desverre har jeg ikke boken her og nå og kan ikke skrive opp studiene. Lenke til kommentar
Pollador Skrevet 8. mai 2010 Del Skrevet 8. mai 2010 Jeg var ikke seriøs, Pijus.. Lenke til kommentar
iverha2 Skrevet 8. mai 2010 Del Skrevet 8. mai 2010 Ikkje så lett å skjønne ironi over nettet... det er bedre å gå opp med litt for mykje karbs, enn å fortsette å vere undervektig.. Lenke til kommentar
Knife Skrevet 8. mai 2010 Del Skrevet 8. mai 2010 Det er JÆVLIG vanskelig å skjønne ironi over nett. Begynte å lure på om Pollador hadde hatt en vått kveld fordi han skrev slik han skrev lol Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå