minibruno Skrevet 28. april 2010 Del Skrevet 28. april 2010 Sliter med å få nat open når jeg skal spille MW2 på PS3. Hadde tidligere et speedtouch multimodem uten å ha dette problemet, men etter at denne havarerte i Februar fikk jeg tilsendt et Zyxel P260HWT multimodem fra Telenor. Jeg har trålet igjennom utallige forum på jakt etter en løsning, og ser at det er mange som har tilsvarende problemer. Her er en oppdatering av hva jeg har gjort fram til nå: Lastet ned siste firmware. Funnet portene jeg tror jeg skulle åpne i forhold til portforward.com Laget regler for at de skal slippe gjennom brannmuren. Satt statisk ip på playstation Etter at jeg har gjennomført disse punktene skulle det i utgangspunktet fungere, men akk nei... SÅ jeg forsøkte deretter å restarte modemet. Åpnet opp andre porter jeg ser folk anbefaler. Åpnet opp alle porter fra 10 til 50000 Restartet. Skrudd av brannmur Skrudd av upnp Restartet. Holder seriøst på å bli gal. Har henvendt meg til både Zyxel og telenor, men ingen hjelp å få.... SÅ for å unngå å irritere på meg en svulst så kaster jeg følgende spørsmål ut til dere: Hva skal jeg gjøre for å få open nat? Er det noen andre porter som kan være relevante å åpne?? Lenke til kommentar
Tj-nome Skrevet 28. april 2010 Del Skrevet 28. april 2010 Hei, med MW2 har det holdt lenge med upnp, noen rutere har man måte opne portene også. Har du testet portene om dei er opne? Utorrent sin testside for port Lenke til kommentar
Stigma Skrevet 29. april 2010 Del Skrevet 29. april 2010 Med anntagelsen at du har gjort det du har forsøkt å gjøre riktig - har du mer enn èn ruter i nettverket? Zyxel plus en trådløs ruter for eksempel? -Stigma Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå