Gå til innhold

Kur med bol sammen med cipralex


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Du bruker Cipralex for å dempe en nervelidelse antar jeg.

Stort sett alle anabole steroider har en veldig negativ effekt på psyken, ekstremt sinne, oppfarenhet,depresjon og selvmordstanker er veldig vanlig. For ikke å snakke om de negative langtidseffektene slike stoffer har på både kropp og sinn.

 

Min klare anbefaling er å holde seg unna anabole steroider, spesielt når det allerede er en sinnslidelse inne i bildet.

Lenke til kommentar

Ville nok holdt meg unna hvis du tar andre stoffer ja. Skal du gjøre noe såpass "drastisk" som å ta aas, så ville jeg gjort dette nøye.

 

Det er ikke nødvendigvis at du får depresjon, selvmordstanker etc på en kur, men når du er ferdig, kan man havne ganske langt nede psykisk.

 

Det kommer også litt an på hva du skal kure på, hvilke bivirkninger du får.

Lenke til kommentar

MEN, da Anabole steroider ikke er ulovlig, så er det også lov til å spørre slike spørsmål.

 

Jeg vil uansett fraråde TS å begynne, med mindre han setter seg veldig godt inn i det. Å begynne med slike ting er ikke bare-bare. Det skjer mye med kroppen når du sprøyter/spiser slike piller, som skal taes hensyn til.

 

steroider.net har mye info om bivirkninger osv. Jeg ville også brukt google for å finne mer info om hva du kan gjøre for å minske sjangsene for bivirkninger.

Lenke til kommentar

Lovgivningen rundt steroider er lagd slik at det i praksis er umulig å få tak i uten at en eller annen bryter loven.

Det er ikke ulovlig å bruke, det er heller ikke ulovlig å kjøpe det, MEN det er ulovlig og omsette/selge det.

 

Problemet med steroider og bivirkninger er at det aldri er forsket på det.

De umiddelbare bivirkningene er nok kjent for de fleste, noen av dem er listet før i denne tråden, mens langtidsbivirkningene er totalt ukjent for folk flest. Det er derfor vanskelig å si om den ene eller andre bivirkningen er relatert til bruken av steroider. Men at det er bivirkninger på lang sikt det er garantert, noen er også veldig alvorlige.

Lenke til kommentar

Ja, men som sagt, det er fortsatt ikke ulovlig å bruke, så derfor syns jeg det er fair at han spør.

 

Bivirkninger kommer somregel ved feilbruk, ofte overdosering eller bruk over lengre tid.

Jeg har et familiemedlem som har prøvd litt av hvert. Han har blitt innlagt to ganger pga. overbruk av steroider, og han er kun i midten av 20-årene. Det kan definitivt være farlig!

 

Hvis du vil ha trygg, men allikevel veldig effektiv fremgang (10-20%, BEVIST), så vil jeg anbefale kreatin :)

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Ja, men som sagt, det er fortsatt ikke ulovlig å bruke, så derfor syns jeg det er fair at han spør.

 

Bivirkninger kommer somregel ved feilbruk, ofte overdosering eller bruk over lengre tid.

Jeg har et familiemedlem som har prøvd litt av hvert. Han har blitt innlagt to ganger pga. overbruk av steroider, og han er kun i midten av 20-årene. Det kan definitivt være farlig!

 

Hvis du vil ha trygg, men allikevel veldig effektiv fremgang (10-20%, BEVIST), så vil jeg anbefale kreatin :)

All bruk av steroider er feilbruk såfremt det ikke foreligger ett medisinsk grunnlag for bruk, som f.eks ved kreftsykdommer o.l.

Noen varianter har mindre fremtredende bivirkninger, men det finnes ikke anabole steroider som er fri for bivirkninger.

 

Jeg ser til stadighet at folk dekker seg bak feildoseringer etc og det er ett selvbedrag. Bruker du steroider over en lengre periode så vil du få problemer over langen. Noen blir rammet av mindre bivirkninger, andre av større.

Poenget må være at det er lov å bruke hodet, hvis man vil være stor som ett hus i tjueåra og heller tilbringe resten av livet i skytteltrafikk fra det ene sykehuset til det andre så er anaobole steroider absolutt en ting å anbefale.

 

Hvis det ikke høres fristende ut så ligg unna, jeg garanterer at det ikke er verdt det.

Lenke til kommentar

Bivirkninger kommer somregel ved feilbruk, ofte overdosering eller bruk over lengre tid.

Quoter meg selv på det jeg sa. Bruk over lengre tid er feilbruk, og derfra kommer skrekk-eksempler.

Det er fullt mulig å bruke anabole steroider uten at man ender opp med organsvikt etc, men gjør du det feil, så er også sjangsene store for at det får følger.

Lenke til kommentar

Bivirkninger kommer somregel ved feilbruk, ofte overdosering eller bruk over lengre tid.

Quoter meg selv på det jeg sa. Bruk over lengre tid er feilbruk, og derfra kommer skrekk-eksempler.

Det er fullt mulig å bruke anabole steroider uten at man ender opp med organsvikt etc, men gjør du det feil, så er også sjangsene store for at det får følger.

Ha ha ha forklar meg poenget, eller hvem som bruker steroider i 14dager også aldri mer?

Lenke til kommentar

En ting til, jeg vil gjerne understøtte påstanden om Kreatin som ett alternativ til steroider. Kreatin funker veldig bra, effekten kan sammenlignes med effekten man får ved bruk av steroider men ikke like effektivt selvsagt.

 

Det forutsetter dog at man har trent såpass lenge at man har begynt å stange litt i veggen. Hvis det er som Awkward sier at du har trent i 4 mnd så er det bare tull. Fremgangen det første året man trener med vekter pleier å være ganske formidabel selv ved inntak av kun kjøttkaker i brun saus. :!:

Lenke til kommentar

Bivirkninger kommer somregel ved feilbruk, ofte overdosering eller bruk over lengre tid.

Quoter meg selv på det jeg sa. Bruk over lengre tid er feilbruk, og derfra kommer skrekk-eksempler.

Det er fullt mulig å bruke anabole steroider uten at man ender opp med organsvikt etc, men gjør du det feil, så er også sjangsene store for at det får følger.

Ha ha ha forklar meg poenget, eller hvem som bruker steroider i 14dager også aldri mer?

Vel, av det jeg vet, så er varer vel en vanlig kur ca. 8-10 uker. Det kommer nok også litt an på hva man tar.

 

Folk som begynner med steroider blir hekta, og det baller bare på seg. Den psykologiske effekten ved bruk er enorm og det ene drar det andre med seg. Tilslutt bruker du alt som kan skaffes for penger.

Det kan godt hende at folk blir hekta, men da er det igjen brukerfeil som kommer i bildet.

 

EDIT: Det kan nok se ut som at jeg støtter dette helt ut, men jeg mener bare at folk bør få lov til å gjøre som de vil, så lenge det ikke går utover andre.

Endret av Alekz88
Lenke til kommentar

Det kan godt hende de fleste har gode intensjoner når de begynner med steroider første gang, men når de ser hva slags effekt dette kan ha så eskalerer det, samme hvor gode intensjonene var til å begynne med.

Det går som regel greit de første kurene så begynner man å kikke etter mer effektive stoffer som Anadrol og Dianabol, og veldig ofte vil man også begynne å eksperimentere med amfetaminer og astmamedisiner for deffing.

Og ballen ruller, det ene drar det andre med seg. Jeg kjenner ingen som har klart å ha ett "normalt" forhold til sitt steroidemisbruk.

 

Jeg er i og for seg enig i at det i utgangspunktet ikke er verdens mest alvorlige ting å bruke steroider. Problemet er at man jo støtter opp under organisert kriminalitet når man kjøper/bruker disse stoffene, og at man før eller siden vil belaste samfunnet i form av sykehusbehandlinger, organtransplantasjoner og uførhet i forbindelse med dette.

Dette problemet koster samfunnet sinnsykt masse penger hvert år og det vil bare eskalere siden de eneste som prøver og informere om dette problemet er Dopingtelefonen(Antidoping Norge), og Ståle på steroider.net.

 

Det vanskelige er at brukerne av slike stoffer oftest er gutter i 20 åra som nekter å høre på råd fra folk som har følt/sett problemet på huden, eller personell som er utdannet med hormoner som fagfelt.

 

Ståle som driver steroider.net holdt på å dø av sitt misbruk og bruker all sin tid til å utdanne/informere om skadevirkningene av steroider, men det er som sagt nesten som å snakke til veggen når mottakerne går med skylapper og hørselvern.

Lenke til kommentar

Ja, ser jo hva du mener, helt klart. Det er jo det som skjedde med familiemedlemmet mitt jeg skrev om litt lenger oppe. Han klarte ikke stoppe, og da endte han opp på sykehus flere ganger. Jeg tror faktisk det var anadrol som fikk han dit, når du nevner det.

 

Jeg vet om et par stykker som klarer å holde et "sunnt" forhold til aas, men som du sier, er det altfor mange av de som begynner, som liker følelsen så godt at det baller på seg.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...