Kajac Skrevet 28. april 2010 Del Skrevet 28. april 2010 Hei og hå! Noen som vet om et bra sted å ta eu-kontrollen i bergen? Må ikke være så dyrt, og må ikke være av den type verksted som "finner" ekstra feil for å tjene på det. rett og slett noen som sjekker bilen min og ikke henger seg opp i filledetaljer for å kunne tjene ekstra på det. Noen som vet? Lenke til kommentar
Opelduude Skrevet 28. april 2010 Del Skrevet 28. april 2010 Naf er vel det mest nøytrale å bruke. Lenke til kommentar
rublings Skrevet 29. april 2010 Del Skrevet 29. april 2010 (endret) Vi er veldig seriøse på jobben, samtidig som vi ikke bryr oss om at du har feil felgdimensjon eller en halv tomme større dimensjon på eksosanlegget, Koster 400,- og ligger i sentrum. Send PM om du er videre interressert. Er dog et merkeverksted, så ikke sikkert det vil lønne seg med reperasjon og slikt etterpå. Edit: Men jeg ville valgt NAF om du er litt skeptisk på at verksteder finner "litt ekstra feil". Det jeg ville gjort iallefall, ellers ville ikke jeg hatt ro i sjelen. Endret 29. april 2010 av rublings Lenke til kommentar
Tea3 Skrevet 29. april 2010 Del Skrevet 29. april 2010 absolutt gjør det selv danmarksplass. Lenke til kommentar
Kajac Skrevet 30. april 2010 Forfatter Del Skrevet 30. april 2010 Absolutt gjør det selv tar vel ikke eu kontroll Lenke til kommentar
GSM Skrevet 30. april 2010 Del Skrevet 30. april 2010 Hold deg unna Beredt Automester på minde i allefall... De fant rust på kobber bremserørene mine, 2er feil pga løs kabel i bagasjerommet (den var løs i begge ender... ) Kjørte bort til MB service borti gaten og fikk den godkjent med null feil og kommentaren "utrolig god stand på denne for å være så gammel og ha gått så langt" Lenke til kommentar
Kajac Skrevet 4. mai 2010 Forfatter Del Skrevet 4. mai 2010 Når ble EU-kontrollen innført i Norge? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå