Froskenfrode Skrevet 28. april 2010 Del Skrevet 28. april 2010 Hvordan får man inn frikanalene. Jeg har 2 forskjellige dekodere fra Viasat. Den elste får jeg inn endel kanaler fra Øst-Europa i tilegg fra de jeg har fra Viasat,men på den nye HD dekoderen,har jeg kun viasats kanaler. Begge boksene er koblet til samme 2 hoders parabolantenne. Jeg vet det selges bokser uten binding til værken Viasat eller CD,vil det hjelpe å kjøpe en sånn for å få inn alle kanalene. Mvh Frode Lenke til kommentar
LimeLite Skrevet 6. mai 2010 Del Skrevet 6. mai 2010 Hei På din standard mottaker får du søkt etter frie kanaler. Der kan du søke etter kanaler ut i fra de hodene du har koblet til, og på hvilken satelitt de peker mot. Så hvis du har, la oss si 4 LNB med en diseqc switch med 4 porter, så setter du opp din standard mottaker manuelt med 4 LNB. Også søker du som vanlig etter frie kanaler. Da skal du få opp de frie kanalene som er tilgjengelig på den gjeldene satelitt. Husk bare at Sirius er på LNB index 2. Da skulle det virke. På de nye HD-mottakerne vil du kun få inn Viasat sine kanaler. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå