Gå til innhold

Hva skal trackeren brukes til, og hva skal dette forumet brukes til?

Anbefalte innlegg

Fikk nettopp stengt en tråd fordi saken skulle taes i trackeren. Ser ikke hvordan dette passer inn i "feil med funksjoner", og det er heller ikke en ny funksjon som ønskes. Det er derimot en tilbakemelding, om et valg dere i forumet har valgt å gjøre, som jeg (og tydeligvis mange brukere med meg) mener er feil, og vil ha revertert. Derfor opprettet jeg (med vilje) denne saken her.

Uansett er problemstillingen mer prinsipiell. Hva ønsker dere at dette forumet skal brukes til? Utelukkende redaksjonell tilbakemelding? Hvor mener dere da den nevnte tilbakemelding bør plasseres i trackeren? Det er verken dårlig språk, feil med funksjoner, mangler/feil i utseende eller ønske om ny funksjonalitet.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det var undertegnede som rapporterte tråden din.

Antageligvis mest fordi det allerede fantes en tråd om samme emne. Det var også dette undertegnede fremla i min rapport. Vedkommende som opprettet denne mente således at den passet under "Feil med funksjoner" i "Trackeren", noe jeg anser som en korrekt plassering. Kunne eventuelt også passet i "Forslag til ny/forbedret funksjonalitet".

Slik jeg har forstått bruk av "Tracker" skal konkrete tilbakemeldinger av teknisk art plasseres i denne, men ordinære tilbakemeldinger av typen "Hvorfor håndheves ikke forumreglene?", fortsatt skal opprettes i denne kategorien.

Grunnen til at din tråd ble stengt i denne omgang, var nok at det allerede fantes en tråd angående tematikken. Ser heller ikke nytten av to tråder med samme tematikk. Føler derfor at dette var en rett avgjørelse av "hernil".

Uten at jeg uttale meg med sikkerhet.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Ser nå at tracker-tråden ble opprettet først, da kan jeg i og for seg forstå det. Den prinsipielle debatten står fortsatt. Den tråden som ble stengt har ingenting i "feil i funksjoner" å gjøre, da funksjonen fungerer akkurat slik den skal. Det er heller ikke et ønske om ny/forbedret funksjonalitet, tvert i mot. Det ble implementert ny, forbedret funksjonalitet som viste seg å virke mot sin virkning. Det er en tilbakemelding på et valg de som styrer sjappa har tatt, og et ønske om at dette skal gjøres om. Derfor mener jeg den ikke passer noe sted i trackeren. Derfor lurer jeg på hva trackeren er ment brukt til, og eventuelt etterspør jeg flere underkategorier.

Lenke til kommentar

Jeg har nå endret navnet til den ene kategorien slik at det er; Forslag til og diskusjon rundt ny/forbedret funksjonalitet og flyttet den aktuelle tracker-saken inn dit. Jeg endret dessuten tittel.

Hvis noen har bedre forslag på lur er vi åpne for dem ;)

Lenke til kommentar

Uavhengig av hva som har vært passer den bedre i "Trackeren" da Preben har endret navnet til å også omhandle diskusjon.

Angående navnet synes jeg således dette var noe tungvint.

Hva med "Forslag og diskusjon rundt nye eller forbedrede funksjonaliteter".

Klinger bedre i mine øre.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...