Gjest Kalle Skrevet 28. april 2010 Del Skrevet 28. april 2010 Hei Jeg er en gutt på 15 år. De 3 siste måntene har jeg vert sammen med en jente på 17. vi koser oss samen og har det bra men får en del merklige reaksjon på at hun er eldre. Noen tror tilogmed at vi er søsken. Det er iriterende hvordan folk stirer når vi er sammen ut og hvordan vi liksom blir stemplet av folk vi ikke kjener. Lurer på hva dere andre syness om sitvasjonen og om noen kansje kan gi noen hint. Kalle Lenke til kommentar
-Void- Skrevet 28. april 2010 Del Skrevet 28. april 2010 Er nok fordi de har en mistanke om at hun kanskje misbruker deg. Lenke til kommentar
Gjest Kalle Skrevet 28. april 2010 Del Skrevet 28. april 2010 Skjønner ikke hva noen skulle utnytte meg for men men Lenke til kommentar
-Void- Skrevet 28. april 2010 Del Skrevet 28. april 2010 (endret) Å nei det er veldig vanskelig for deg å se siden du er såpass ung. Er i aller høyeste grad et potensielt tilfelle av såkalt utuktig omgang med mindreårige dette her, også kjent som pedofili. Jeg vil råde deg til å snakke med foreldrene dine om denne jenten. Er godt mulig hun ikke er helt frisk. Endret 28. april 2010 av -Void- Lenke til kommentar
Gjest Kalle Skrevet 28. april 2010 Del Skrevet 28. april 2010 Jeg tror ikke det blir regnet som pedofili når det er en adersforskjel på 2 år Lenke til kommentar
Runar Skrevet 28. april 2010 Del Skrevet 28. april 2010 Å nei det er veldig vanskelig for deg å se siden du er såpass ung. Er i aller høyeste grad et potensielt tilfelle av såkalt utuktig omgang med mindreårige dette her, også kjent som pedofili. Jeg vil råde deg til å snakke med foreldrene dine om denne jenten. Er godt mulig hun ikke er helt frisk. Du mener en jente på 17 som er sammen med en gutt på 15 er pedofil? Jeg tror du må søke opp pedofili (Wikipedia er veldig kjekk) og forstå hva det faktisk er. Lenke til kommentar
Kadmium Skrevet 28. april 2010 Del Skrevet 28. april 2010 (endret) Å nei det er veldig vanskelig for deg å se siden du er såpass ung. Er i aller høyeste grad et potensielt tilfelle av såkalt utuktig omgang med mindreårige dette her, også kjent som pedofili. Jeg vil råde deg til å snakke med foreldrene dine om denne jenten. Er godt mulig hun ikke er helt frisk. Åpenbart troll er åpenbart. Spesielt med tanke på avataren din. :trollface: Dessuten betegner pedofili en kjønnslig drift rettet mot pre-pubertale barn (dvs. 11/12-årsalderen). Begrepet du leter etter, er hebefili, som betegner en kjønnslig drift rettet mot barn i puberteten. Endret 28. april 2010 av Kataton Lenke til kommentar
Runar Skrevet 28. april 2010 Del Skrevet 28. april 2010 (endret) Å nei det er veldig vanskelig for deg å se siden du er såpass ung. Er i aller høyeste grad et potensielt tilfelle av såkalt utuktig omgang med mindreårige dette her, også kjent som pedofili. Jeg vil råde deg til å snakke med foreldrene dine om denne jenten. Er godt mulig hun ikke er helt frisk. Åpenbart troll er åpenbart. Spesielt med tanke på avataren din. :trollface: Dessuten betegner pedofili en kjønnslig drift rettet mot pre-pubertale barn (dvs. 11/12-årsalderen). Begrepet du leter etter, er hebefili, som betegner en kjønnslig drift rettet mot barn i puberteten. Jeg mener verken pedofili eller hebefili kan brukes om en 17åring som er tiltrukket av en 15åring. (Jeg redigerte tittelen på dette emnet da den brøt med tre-ords-regelen, og ikke beskrev spesielt godt hva tråden gikk ut på. Hvis du føler den nye ikke passer, oppretter du en bruker og sender meg en privat melding eller epost, så skal jeg forandre den igjen. Du kan lese mer om de aktuelle retningslinjene her.) Endret 28. april 2010 av Runar Lenke til kommentar
Gjest Kalle Skrevet 28. april 2010 Del Skrevet 28. april 2010 finnes det noen måter til å få folk til å se anderledes på oss det er iriterende med blik og slik Lenke til kommentar
Kadmium Skrevet 28. april 2010 Del Skrevet 28. april 2010 (endret) Ikke jeg heller. Ønsket bare å påpeke posterens kunnskapshull, og oppklare eventuelle begrepsforvirringer. Endret 28. april 2010 av Kataton Lenke til kommentar
Runar Skrevet 28. april 2010 Del Skrevet 28. april 2010 finnes det noen måter til å få folk til å se anderledes på oss Lær deg å ignorere hva andre måtte mene. Det viktigste er at du og kjæresten din trives sammen, ikke hva andre måtte mene om alderen deres. Lenke til kommentar
cerice Skrevet 28. april 2010 Del Skrevet 28. april 2010 Det er nok berre det at det er uvanlig å sjå yngre gutar med eldre jenter, spesielt i den alderen. Er ikkje så mykje dykk kan gjere med det, anna enn å ignorere dei. Lenke til kommentar
-Void- Skrevet 28. april 2010 Del Skrevet 28. april 2010 Tja, er vell ikke så mye du kan gjøre siden dette her er høyst ulovlig. Det beste er vell bare å si til andre at det er søsteren din. Lenke til kommentar
KKake Skrevet 28. april 2010 Del Skrevet 28. april 2010 2 år er jo ikke akkurat noen særlig forskjell å hoppe i taket for heller da. Lenke til kommentar
-Void- Skrevet 28. april 2010 Del Skrevet 28. april 2010 2 år er jo ikke akkurat noen særlig forskjell å hoppe i taket for heller da. 2 år! Det er særdeles ille. Minner om at all sex er forbudt med de under 16 år! Sånt som dette går for god fisk i Vatikanet men ikke her! Lenke til kommentar
Kadmium Skrevet 28. april 2010 Del Skrevet 28. april 2010 (endret) Tja, er vell ikke så mye du kan gjøre siden dette her er høyst ulovlig. Det beste er vell bare å si til andre at det er søsteren din. Dette forholdet blir først ulovlig idét de har seksuell omgang med hverandre. Selv da kan straff lett falle bort. For å sitere loven på dette området: § 196. Den som har seksuell omgang med barn under 16 år, straffes med fengsel inntil 5 år. Fengsel inntil 15 år kan idømmes dersom a)handlingen er begått av flere i fellesskap, b)handlingen er begått på en særlig smertefull eller særlig krenkende måte, c)den skyldige tidligere har vært straffet etter denne bestemmelsen eller etter § 192 eller § 195, eller d)fornærmede som følge av handlingen dør eller får betydelig skade på legeme eller helse. Seksuelt overførbar sykdom og allmennfarlig smittsom sykdom, jf. smittevernloven § 1-3 nr. 3 jf. nr. 1, regnes alltid som betydelig skade på legeme eller helse etter denne paragrafen. Villfarelse om alder utelukker ikke straffeskyld, med mindre ingen uaktsomhet foreligger i så måte. Straff etter denne bestemmelsen kan falle bort dersom de som har hatt den seksuelle omgangen, er omtrent jevnbyrdige i alder og utvikling. Også en ting til, du må lære deg å vaske deg etter å ha gått i villnisset som er Internett. Jeg kjenner en stram lukt av troll. Endret 28. april 2010 av Kataton Lenke til kommentar
Gjest Kalle Skrevet 28. april 2010 Del Skrevet 28. april 2010 i følge norsk politi ville ikke dette bli noen sak viss bege er enige om handlingen ( har undersøkt) Lenke til kommentar
Naiits Skrevet 28. april 2010 Del Skrevet 28. april 2010 Trodde det skulle være respekt å få seg dame som er eldre? Uansett så må det være flauere for hun å gå rundt med en 15-åring enn for deg. Er vel ikke så mye du kan gjøre med blikkene dere får. Lenke til kommentar
Gjest Kalle Skrevet 28. april 2010 Del Skrevet 28. april 2010 helt enig i at det kan vere flauere for henne håpper det ikke er slik. Hun viser vertfall ikke antydning til at hun er flau over meg og det burde tyde bra Lenke til kommentar
Pubé Skrevet 29. april 2010 Del Skrevet 29. april 2010 Gutt på 15 og jente på 17 ser jeg på som noe rart Motsatt har jeg observert flere ganger Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå