applet Skrevet 12. juni 2003 Del Skrevet 12. juni 2003 Heisann, trenger noen raske tips, har kjøpt en XP2600+ og et Asus A7N8X Deluxe, nå trenger jeg kjøling. Har sett ut swiftech MCX370Cr2 og en 19db pabst vifte. Er dette bra nok? Maskinen skal brukes til spilling, video og 3d-applikasjoner, skal ikke overklokkes og jeg vil gjerne ha den så stille som mulig.. PS: Har spurt om liknende før, men nå trenger jeg egentlig raskt svar. EDIT: Det skulle selvfølgelig være en XP2600+.. Lenke til kommentar
applet Skrevet 12. juni 2003 Forfatter Del Skrevet 12. juni 2003 Vel jeg sa jeg trengte svar raskt, så nå går jeg for Thermaltake Volcano 11 isteden, den burde dekke mine behov. Sees ved neste korsvei.. applet Lenke til kommentar
Falconer Skrevet 12. juni 2003 Del Skrevet 12. juni 2003 Alt for sent svar, men hvis du ikke skal overklokke, ville jeg mye heller gått for en Igloo Silent Breeze eller lignende som kjører jevnt på 19db og kjøler meget bra ved riktig montering. Lenke til kommentar
corcky Skrevet 12. juni 2003 Del Skrevet 12. juni 2003 Seff er det bra nok. Det vil nok kjøle en god del bedre en Silent Breeze.. Det du kan gjøre for å få den til å kjøle bedre er å kjøpe en kraftigere vifte og eventuelt montere en rheostat. Lenke til kommentar
applet Skrevet 13. juni 2003 Forfatter Del Skrevet 13. juni 2003 Takk for svar, jeg gikk for volcano 11 allikevel, det ble faktisk billigere og for de penga jeg sparte der kjøpte jeg meg en 350W PSU isteden for 300W. applet - som bare venter på posten.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå