cxzzxc Skrevet 12. juni 2003 Del Skrevet 12. juni 2003 Filmane mine lagger med full sjerm, eg bruker ace mega codecs pack. Når eg har lite vindu av filmen er den heilt ok, men så når eg tar full sjerm lagger dei :x Alle fimane mine er samma lagg og dei har virka fint før. Noen som vet koffor ? som kan hjelpe meg ? Lenke til kommentar
Lautsprecher Skrevet 12. juni 2003 Del Skrevet 12. juni 2003 nå vet jeg ikke hvilket program du bruker men, det skulle være en innstilling et sted som heter noe sånt som "enable overlay". bruk den. da "lagger" de nok ikke :wink: Lenke til kommentar
neXon Skrevet 12. juni 2003 Del Skrevet 12. juni 2003 Hadde samma problemet en gang. Da hadde windows xp funne noen standar drivere til skjermkortet. Når jeg fekk installert di rette driverene fungerte det supert Lenke til kommentar
Legion Skrevet 12. juni 2003 Del Skrevet 12. juni 2003 sikker på at du ikke har noen prosesser som stjeler cpu og minne? avslutt de du ikke har bruk for å prøv igjen. vidre kan du endre kvalitets-innstillingene til codecene(antar at det er divX det er snakk om) til noe mindre og se om det hjelper. off topic: du trenger mer ram, du kveler systemet ditt med bare 256. hoppet fra 256 til 512+ utgjør enormt! Lenke til kommentar
neXon Skrevet 12. juni 2003 Del Skrevet 12. juni 2003 trenger ikke så mye ram får å se på divx jeg har 190 ram, og det fungerer fint. Kansje det hjelper med å endre litt på fargekvaliteten på windows og Lenke til kommentar
Legion Skrevet 12. juni 2003 Del Skrevet 12. juni 2003 trenger ikke så mye ram får å se på divx jeg har 190 ram, og det fungerer fint. jojo sant det, men kjører du et par filmklipp samtidlig eller gjør litt mulittasking så sliter du straks. maskina vil takke deg når du oppgraderer til 512MB+. da slipper du mye swapping Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå