Andreas1337 Skrevet 28. april 2010 Del Skrevet 28. april 2010 (endret) prøver å fjernet innlegget, men aner ikke ogsen jeg gjør det. så om en administrator leser dette, gjerne fjern det om det er mulig Endret 2. mai 2010 av Andreas1337 Lenke til kommentar
Gjest sten Skrevet 28. april 2010 Del Skrevet 28. april 2010 Hei Har lagt inn et innlegg her for en god stund siden om noe brystsmerter jeg hadde osv, og fikk noen sinnsykt bra svar Så kan vel poste problemet jeg har nå >.< Ok, la oss si det sånn, har hatt en ond sirkel i ca 3 måneder nå, der alt jeg kjenner blir '' dødsfarlg ''. Har litt helseangst tror jeg, men uansett så har jeg gått den siste uke med en irriterende saltsmak i munnen, som er det 24/7 og alt jeg spiser smaker salt, til og med vann smaker salt. Får plutselig hjertebank ( føles utsom hjertet skal hoppe ut av brystet ) og har hvert litt slapp. Som jeg har sagt før var jeg vel hos legen 6 ganger elr noe xD Tok ECG, lytting til lunger osv. Får også '' terrapi '' for det jeg sliter meg psykist. Men det jeg syns er så irriterende, er at jeg tror ikke det bare ligger i hodet, fordi når de fysiske symptomene kommer helt av seg selv sånn plutselig så er det der uten av at jeg har tenkt på noe først, og da begynner jeg selvfølgelig å tenke på det! Har hatt de 2 siste dagene vondt, ikke dirrekte vondt men et ubehag i brystet, på venstre side ca der hjertet ligger i det jeg puster inn, og når jeg puster helt ut, altså når du presser all luften ut. Rart :s Søkte saltsmak i munnen på nettet og da kom det: Hjernebødning etc etc, så ble litt bekymra. Men man kan jo finne symptomer på alt på nettet da, sier jeg til meg selv i hvertfal. Men skal gå rett på sak, istede for å skrive 500 sider med livshistorien min xD Er det noen som har opplevd det samme, og hva var det/gikk det over? Setter pris på svar! Og vær ærlig, om du tror det kan være noe alvorlig, så si det. Skal til legen om en stund unasett, ville bare høre her siden er så mange kule folk her. :] Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå