SanderAKALego Skrevet 28. april 2010 Del Skrevet 28. april 2010 (endret) Heisann (visste ikke helt hvor jeg skulle poste dette så jeg poster de her ) Sitter på en HP Pavillion dv6000 som er 2 år (tror jeg) den virket fint før men nå kjører CPUen på 100% belasting og spill 3d program osv lagger helt forferdelig >.> Har sjekket hvilke prosesser som kjører men ingen prosesser som krever så mye CPU kraft Har skannet med AVG, Maleware osv men finner ingen virus Hva er problemet? EDIT: glemde og si at CPU og GPU tempen er godt over 60-70 grader selv når ingenting kjører Endret 28. april 2010 av SanderAKALego Lenke til kommentar
vesleengen Skrevet 28. april 2010 Del Skrevet 28. april 2010 Hvilken prosess kjører 100% CPU? Lenke til kommentar
SanderAKALego Skrevet 28. april 2010 Forfatter Del Skrevet 28. april 2010 hmm tror jeg har funnet feilen nå (se på bildet) Lenke til kommentar
thomit Skrevet 28. april 2010 Del Skrevet 28. april 2010 FahCore tilhører et såkalt folding program, altså at du stiller maskinen din til disposisjon for et eller annet formål - i dette tilfellet forskning på proteiner. Sikkert et ærverdig tiltak, men når det legger beslag på nesten all prosessorkraften din når du trenger den selv .... næh. Avinstaller. Lenke til kommentar
SanderAKALego Skrevet 28. april 2010 Forfatter Del Skrevet 28. april 2010 Ok takk for hjelpen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå