jevel Skrevet 12. juni 2003 Del Skrevet 12. juni 2003 Dette er en utrolig snedig liten feature. Har ikke sett at noen har nevnt det, så da kan jo jeg ta det opp. Hvis man sitter på maskinen og åpner listen over BT tjenester som er tilgjengelige på telefonen, så finnes det en "Audio Gateway" i listen. Jeg dobbelklikket på denne, men ingen ting skjedde. Stor var da overraskelsen når en innkommende samtale kom over høyttalerne på PCen. Datamaskina vil da nemlig fungere som høyttalende handsfree!!! Dette fungerer automatisk som BT handsfree, både på innkommende og utgående samtaler. Ganske enkelt en genial feature som jeg kommer til å bruke en god del i jobbsammenheng. -KJ Lenke til kommentar
Dunestar Skrevet 12. juni 2003 Del Skrevet 12. juni 2003 Kul feature! Virkelig kul feature! Jobber en del med PC selv. PowerPoint design og sånt, og kan tenke meg å bruke noe sånt. Lenke til kommentar
iCar Skrevet 12. juni 2003 Del Skrevet 12. juni 2003 Dette er en utrolig snedig liten feature. Har ikke sett at noen har nevnt det, så da kan jo jeg ta det opp. Hvis man sitter på maskinen og åpner listen over BT tjenester som er tilgjengelige på telefonen, så finnes det en "Audio Gateway" i listen. Jeg dobbelklikket på denne, men ingen ting skjedde. Stor var da overraskelsen når en innkommende samtale kom over høyttalerne på PCen. Datamaskina vil da nemlig fungere som høyttalende handsfree!!! Dette fungerer automatisk som BT handsfree, både på innkommende og utgående samtaler. Ganske enkelt en genial feature som jeg kommer til å bruke en god del i jobbsammenheng. -KJ Jeg har en MSI adapter, men hvor finner jeg audio gateway?? Lenke til kommentar
jevel Skrevet 12. juni 2003 Forfatter Del Skrevet 12. juni 2003 Har du T610? I såfall må du nok oppgradere driverne til USB adapteren din. Hvilken modell har du, forresten? -KJ Lenke til kommentar
iCar Skrevet 12. juni 2003 Del Skrevet 12. juni 2003 Har du T610? I såfall må du nok oppgradere driverne til USB adapteren din. Hvilken modell har du, forresten? -KJ Ja jeg har T610... Prøver med oppgradering av driverne. PS!Fikk det til å fungere nå, måtte bare laste ned siste drivere. Lenke til kommentar
mag86 Skrevet 12. juni 2003 Del Skrevet 12. juni 2003 Det er kommet en oppgradering ny programvare til Trust BT120 bluetooth adapter der denne funksjonen finnes. Man kan også bruke mobilen som høytaler og mikrofon for pc-en. Programvaren kan lastes ned fra www.trust.com Lenke til kommentar
Gabriel Shear Skrevet 12. juni 2003 Del Skrevet 12. juni 2003 NAJS? :o Da går det å ta opp samtaler digitalt da? :o DETTE VAR RÅTT! :o Lenke til kommentar
bzzlink Skrevet 13. juni 2003 Del Skrevet 13. juni 2003 Virker som Audio gateway flytter pc lyden til telefonen. Mens headsett flytter telefonlyden til pc. Eller tar jeg feil nå. Både headset og audio gateway aktivert samtidid ga væffal et sinnsykt ekko Lenke til kommentar
annie Skrevet 16. juni 2003 Del Skrevet 16. juni 2003 Har noen brukt t610 og msi btoes (MS-6970) til MSN voice chat enda? Høres ut som et alternativ til å kjøpe tradisjonelt headset... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå