Gå til innhold

SE T610, MSI Bluetooth og Audio Gateway...

Anbefalte innlegg

Dette er en utrolig snedig liten feature. Har ikke sett at noen har nevnt det, så da kan jo jeg ta det opp.

Hvis man sitter på maskinen og åpner listen over BT tjenester som er tilgjengelige på telefonen, så finnes det en "Audio Gateway" i listen. Jeg dobbelklikket på denne, men ingen ting skjedde.

Stor var da overraskelsen når en innkommende samtale kom over høyttalerne på PCen. Datamaskina vil da nemlig fungere som høyttalende handsfree!!! Dette fungerer automatisk som BT handsfree, både på innkommende og utgående samtaler.

Ganske enkelt en genial feature som jeg kommer til å bruke en god del i jobbsammenheng.

-KJ

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Dette er en utrolig snedig liten feature. Har ikke sett at noen har nevnt det, så da kan jo jeg ta det opp.

Hvis man sitter på maskinen og åpner listen over BT tjenester som er tilgjengelige på telefonen, så finnes det en "Audio Gateway" i listen. Jeg dobbelklikket på denne, men ingen ting skjedde.

Stor var da overraskelsen når en innkommende samtale kom over høyttalerne på PCen. Datamaskina vil da nemlig fungere som høyttalende handsfree!!! Dette fungerer automatisk som BT handsfree, både på innkommende og utgående samtaler.

Ganske enkelt en genial feature som jeg kommer til å bruke en god del i jobbsammenheng.

-KJ

Jeg har en MSI adapter, men hvor finner jeg audio gateway??

Lenke til kommentar
Har du T610? I såfall må du nok oppgradere driverne til USB adapteren din. Hvilken modell har du, forresten?

-KJ

Ja jeg har T610...

Prøver med oppgradering av driverne.

PS!Fikk det til å fungere nå, måtte bare laste ned siste drivere.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...