tigerclaw Skrevet 12. juni 2003 Del Skrevet 12. juni 2003 Har tenkt å kjøpe meg et nyt digitalkamera og har snoket rundt litt på diverse webshoper, kom til slutt fram til disse tre kameraene, men jeg kan ikke bestemme meg for hvilket jeg vil kjøpe... Olympus Camedia C-350 Zoom Sony Cybershot DSC-P32/P52/P72 Canon Digital Powershot A300 Er det noen som kan anbefale hvilke av disse jeg bør kjøpe? Er interessert i et kamera med god bildekvalitet, som er kompakt, med billig minne (ikke så nøye) og en pris som helst ikke overstiger 3000kr. Har også tenkt litt på Fujifilm FinePix F402, siden det er ganske lite, men er det noen som vet hvordan kvaliteten egentlig på det? Hvis noen har noen andre kamera og anbefale så setter jeg pris på det... (er ikke akkurat noe proff innenfor området, har ikke eid digitalkamera før, bare prøvd...) tigerclaw Lenke til kommentar
GNUfan Skrevet 12. juni 2003 Del Skrevet 12. juni 2003 Hmmm... Da er vi to Jeg vil også ha noe sånnt. Hva er best i denne prisklassen? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå