Gå til innhold

Drunk post compo!

Jonulf

Anbefalte innlegg

Heisann godtfolk.

Fikk nettopp en glimrende(tror jeg) idé. Nå nærmer det seg helg, og det er sikkert mange som skal ut på festligheter. For mange involverer festlighetene også alkohol.

Det er sikkert mange som har erfaring enten som mottaker eller sender av hysteriske SMS i fylla. Mange synes og det er smart å forklare meningen med livet til alle på internett som skulle være interessert. :blush:

Derfor tenkte jeg at dette kunne være en diskusjonstråd for fyllemeldinger. Fortell om de mest absurde eller største åpenbaringer du har hatt i fylla og delt med andre. Og når lørdagen kommer, og vi alle kommer hjem fra en festlig tur på byen, kan vi sette oss ned her og skrive et innlegg om noe som vi gjerne vil dele med andre. Dagen derpå kan vi sitte og le av alt og stemme frem det som var kveldens beste innegg.

:thumbup:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Slike tråder har vi hatt tidligere. Det har sjelden ført til noe godt, bare til at brukere har spammet andre deler av forumet når de først var på besøk. Og at stakkars edru moderatorer må rydde opp i røret. Det som er morsomt i fylla er stort sett bare pinlig dagen etter. Jeg anbefaler at dere sover av dere rusen istedet før dere poster på forumet.

Denne tråden stenges derfor. Reaksjoner tas på PM. (Fortinnsvis i edru tilstand, hvis dere vil ha svar...)

Geir :)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...