Oxygen 07-12 Skrevet 28. april 2010 Del Skrevet 28. april 2010 Håper de lager CSS 2 ellers er det over og ut med FPS for min del. Spilte nesten bare ZE, men har spilt så mye at spillet trenger en oppgradering. Det er jo snakk om en ny pakke med blant annet Portal 2, for håpe på CSS 2 med mer. Lenke til kommentar
vesleengen Skrevet 28. april 2010 Del Skrevet 28. april 2010 Portal 2 er nok første prioriteten til Valve, og så må de nesten få ut Episode 3 til HL.. Og de har enda mye jobb igjen på nye Steam. Har hatt mange perioder der FPS har vert dritt kjedelig og jeg ikke gidder mer. Men finner alltid tilbake. Anbefaler deg å legge FPS på hylla i noen MND og teste andre sjangre.. Fikk tilbake mye lyst på FPS etter 80+timer Fallout 3 og 40+ timer Mass Effect 2. Og nå merker jeg at det er på tide med en pause til så blir nok Dragon age på meg snart.. Lenke til kommentar
Senyor de la guerra Skrevet 28. april 2010 Del Skrevet 28. april 2010 (endret) CSS 2 kom ut i 1998, . Antall "Frames per second" har vel strengt tatt ikke så mye med stylesheeten på nettstedet å gjøre. Hvordan "Portal 2" og "Frank Ze" har noe med dette å gjøre er ikke lett å fatte Merkelig post Edit: Tror de færreste savner CSS 1.0 da det sugde hardt. Endret 28. april 2010 av Senyor de la guerra Lenke til kommentar
hans2k Skrevet 28. april 2010 Del Skrevet 28. april 2010 Er en fordel å lese hva som står Senyor de la guerra Lenke til kommentar
Senyor de la guerra Skrevet 28. april 2010 Del Skrevet 28. april 2010 Joda, ser han prater om CS Source. Poenget er bare at TS ikke har noe mening med tråden og kommer med en masse forkortelser som ikke gir mening (ZE?). Skal vel være CZ? Lenke til kommentar
Oxygen 07-12 Skrevet 28. april 2010 Forfatter Del Skrevet 28. april 2010 Zombie Escape for de som er utenfor CS(S) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå