Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Hvordan få seg en "sex-venn" ?


Gjest meg

Anbefalte innlegg

Skulle hun derimot i spontant og i taknemmlighet tilby sex etter at du har spandert noen drinker, mat eller slike naturalytelser på henne, uten at du har gjort kjent på noen måte at du det var dette du ønsket at resulatet av kvelden skulle være, ja så er dette fullstendig lovlig...enn så lenge.

 

..men..det er jo sånn det fungerer i det virkelige liv på byen.. :D eller dvs, i 90% av tilfellene så har hun vært en luremus og stikker etter at man har brukt fra 1000 til 1000`vis av kroner på drikke og mat på henne :D tragikomisk!. Helt til man har lært, seff.!

Endret av Hudrin
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

..men..det er jo sånn det fungerer i det virkelige liv på byen.. :D eller dvs, i 90% av tilfellene så har hun vært en luremus og stikker etter at man har brukt fra 1000 til 1000`vis av kroner på drikke og mat på henne :D tragikomisk!. Helt til man har lært, seff.!

 

Må påstå at ethvert mannfolk som bruker "fra 1000 til 1000'vis av kroner på drikke og mat til henne" er tragikomisk i seg selv. Det tilsier at man prøver å kjøpe damen med alkohol, i hvertfall for min del. Jeg kan koste rundt 300 kroner om både drikke og mat spanderes. 250 kr i øl og 50 kr i en grandiosa, som vi ofc må hjem for å lage og dele. Easypeasy!

 

Det er slett ikke vanskelig å finne seg en sex-venn. Man må bare oppføre seg normalt. De fleste jeg avviser har vært kleine og prøvd seg med "jammen du var jo litt søt, vil du ikke heller være med meg hjem?" uten at vi har gjort noe annet enn å hilse hele kvelden. Wtf is that? Enkleste man gjør er å dra ut (ikke nødvendigvis på fylla) og møte noen gjennom andre, bli venner og deretter ta det videre. "Jammen du har det lett, du er jente" kan du bare drite i å tenke. Det er kun lettere for en jente fordi mannfolk er tøsete og ikke tenker med noe annet enn penisen sin når de har litt alkohol i blodet.

Lenke til kommentar

..men..det er jo sånn det fungerer i det virkelige liv på byen.. :D eller dvs, i 90% av tilfellene så har hun vært en luremus og stikker etter at man har brukt fra 1000 til 1000`vis av kroner på drikke og mat på henne :D tragikomisk!. Helt til man har lært, seff.!

 

Må påstå at ethvert mannfolk som bruker "fra 1000 til 1000'vis av kroner på drikke og mat til henne" er tragikomisk i seg selv. Det tilsier at man prøver å kjøpe damen med alkohol, i hvertfall for min del. Jeg kan koste rundt 300 kroner om både drikke og mat spanderes. 250 kr i øl og 50 kr i en grandiosa, som vi ofc må hjem for å lage og dele. Easypeasy!

 

Det er slett ikke vanskelig å finne seg en sex-venn. Man må bare oppføre seg normalt. De fleste jeg avviser har vært kleine og prøvd seg med "jammen du var jo litt søt, vil du ikke heller være med meg hjem?" uten at vi har gjort noe annet enn å hilse hele kvelden. Wtf is that? Enkleste man gjør er å dra ut (ikke nødvendigvis på fylla) og møte noen gjennom andre, bli venner og deretter ta det videre. "Jammen du har det lett, du er jente" kan du bare drite i å tenke. Det er kun lettere for en jente fordi mannfolk er tøsete og ikke tenker med noe annet enn penisen sin når de har litt alkohol i blodet.

 

god start ..møt noen, bli venner ..men ikke bestevenner ;)

Lenke til kommentar

one-night-stands er en ting. Men å få seg en sex-venn er så og si umulig. Jeg vil tro at dere vil etterhvert bli veldig knyttet, og da ha vanskelig for bare å være sex-venner :)

Man må jo være litt flink til å velge hvem man vil ha som FF. Jeg har hatt FF og det var ikke sjangs i havet om at jeg skulle få noen følelser. Andre veien var det litt verre med.

Lenke til kommentar

one-night-stands er en ting. Men å få seg en sex-venn er så og si umulig. Jeg vil tro at dere vil etterhvert bli veldig knyttet, og da ha vanskelig for bare å være sex-venner :)

Bullshit.

 

Om du vet du vil ha vansker med å skille mellom venneforhold og romantiske følelser fotjener du ikke å ha noen sex-venn. Det er kjent at mange damer/jenter forbinder sex med noe man kun gjør med en man elsker etc, og mange får følelser for en etter at de har hoppet i høyet. Jeg er ganske sikker på at dette ødelegger vennskap og skaper pinlige situasjoner mellom partene, og til dels felles venner. Jeg har ingen erfaring med det selv fordi jeg ikke ser noe problem i å dele seng med nære venner på en så intim måte. Det er snakk om å tilfredsstille mine egne behov, og da går jeg der jeg får det best. Det er pure mindless fuck. Jeg fortsetter ikke å ha sex med en som tydelig viser følelser for meg etter akten, nekter å ha sex med folk som viser følelser for meg før det kommer på banen, og slutter å ha sex med folk jeg får følelser for uten at de følelsene gjengjeldes.

 

Det finnes med andre ord ikke noe som heter sex-venn uten regler.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

one-night-stands er en ting. Men å få seg en sex-venn er så og si umulig. Jeg vil tro at dere vil etterhvert bli veldig knyttet, og da ha vanskelig for bare å være sex-venner :)

Bullshit.

 

Om du vet du vil ha vansker med å skille mellom venneforhold og romantiske følelser fotjener du ikke å ha noen sex-venn. Det er kjent at mange damer/jenter forbinder sex med noe man kun gjør med en man elsker etc, og mange får følelser for en etter at de har hoppet i høyet. Jeg er ganske sikker på at dette ødelegger vennskap og skaper pinlige situasjoner mellom partene, og til dels felles venner. Jeg har ingen erfaring med det selv fordi jeg ikke ser noe problem i å dele seng med nære venner på en så intim måte. Det er snakk om å tilfredsstille mine egne behov, og da går jeg der jeg får det best. Det er pure mindless fuck. Jeg fortsetter ikke å ha sex med en som tydelig viser følelser for meg etter akten, nekter å ha sex med folk som viser følelser for meg før det kommer på banen, og slutter å ha sex med folk jeg får følelser for uten at de følelsene gjengjeldes.

 

Det finnes med andre ord ikke noe som heter sex-venn uten regler.

 

Beklager å måtte ødelegge illusjonen din, men det finnes definitivt en slik ting. Damer/jenter har som kjent en tendens til å la seg "misbruke", eller kanskje heller det er selvforskyllt selvpining, på den måten at de gjerne vil fortsette i ett FF"forhold" etter at de har fått følelser, heller enn å avslutte det.

Endret av malnor
Lenke til kommentar

Beklager å måtte ødelegge illusjonen din, men det finnes definitivt en slik ting. Damer/jenter har som kjent en tendens til å la seg "misbruke", eller kanskje heller det er selvforskyllt selvpining, på den måten at de gjerne vil fortsette i ett FF"forhold" etter at de har fått følelser, heller enn å avslutte det.

Ok, la meg omformulere setningen. Det burde ikke være noe som heter sex-venner uten regler. Som jeg sa veldig klart, om man ikke klarer å skille, don't go there. Men ofc, vil man grave seg ned i driten bare for å kunne ha sex med en man "håper kanskje en gang" skal få følelser for en, be my guest. Kanskje de lærer. Brent barn burde sky ilden ^^

  • Liker 1
Lenke til kommentar

*Snip*

Ok, la meg omformulere setningen. Det burde ikke være noe som heter sex-venner uten regler. Som jeg sa veldig klart, om man ikke klarer å skille, don't go there. Men ofc, vil man grave seg ned i driten bare for å kunne ha sex med en man "håper kanskje en gang" skal få følelser for en, be my guest. Kanskje de lærer. Brent barn burde sky ilden ^^

 

Enig ^^

Lenke til kommentar
  • 5 måneder senere...
Gjest Stekaren!

Vet ikke hvordan det har gått med deg, men skal utvilsomt si meg enig med STEKAREN!!

 

Jeg er ikke ute etter å knuse selvtilliten din, men noe som kan hjelpe deg dramatisk mye er å finne ut hvilke jenter du går for og ditt eget utsende. Riktig nok trenger du ikke være ikke være den kjekkeste i baren/festen/utesedet, men det mange jenter "ser" lett en nerd selv med kule klær osv.

 

Bruk riktig hår sveis, bruk riktige klær, ikke aim for de aller diggeste på gulvet før du har erfaring, men for all del hold deg unna de ikke så pene. Jeg kjenner meg mest igjen med stekaren, så for oss er det lettere å få dame siden man har erfaring. Men følg rådene til partypoop eller hva han het, også når du blir mer sikker på deg selv, må du gjøre som stekaren sa, men husk, utsende har masse å si når det kommer til FINE damer. Uansett, nesten alle kan se helt villt bra ut, du må bare finne ut hvordan ;)

 

 

Uansett følg rådet til stekaren og partypoop, så burde du være GODT i gang :)

 

husk! brat brat stek stek pappa betaler :D haha

Lenke til kommentar

Stakkars gutter.

Ingen oppskrift her vet dere.

 

Mitt råd: Vær dere selv så får dere den av oss dere vil trives med. :w00t:

 

Ingen jenter liker gutter som prøver være noe annet enn det de er. :wallbash:

Lenke til kommentar

Hei

 

Jeg er en gutt på snart 18 år som ikke har hatt sex enda. Jeg begynner å bli litt desperat og har gått til innkjøp av flere sex-leker. Jeg er en veldig nyskjerrig person som ønsker å få meg en "one-night stand". Jeg har ikke så veldig god peiling på jenter og har desverre ikke så mange jentevenner nær meg.

 

Ønsker å spørre om det er noen som har noen gode tips til hva jeg kan gjøre for å få meg en "sex-venn" eller noe i den duren?

 

Takker for seriøse svar !

Enkel måte-finn en likesinnet av motsatt kjønn.

Enkleste veg-internett.

Vær ærlig.

Chat mye på forhånd -da kommunikasjon er viktig for bra sex enten man er ute etter et følelsesmessig forhold eller ikke.

Et "fast" sex forhold er alltid greiere en ONS.

Ikke ligg med en du ikke stoler på.( kjønnssjukdommer,graviditet)

Skulle prevensjonsmiddelet svikte(helst kondom for å være sikker i din sak)husk dere var to om leken.

Ps:angående sex leketøy- ingen er like!-det finnes jenter som ikke er klar for sex leketøy i en alder av rundt 18 år.-disse passer heller ikke inn i en vanlig ONS.

MVH Sarah78

Lenke til kommentar
  • 3 år senere...

Væl har hat 2 dater i år den ene var vælykket den andre mindre. Jeg bruker kun dirty-affair.com, har funnet noen seriøse on noen useriøse sex chat partnere, de fleste er greie , men jeg ble kjent med en tysk dame i bergen, brukte 1000 på hun men hun viste seg å være skjønn nr 3 det var litt uvant, men hun ble endret som liten, hun var flott blond.

men følte meg litt lurt fordi hvist du bare tar en titt på forsiden står det man/women ikke woman eller shemale

Jeg klaget til adminstrasjonen, de svarte at de kunne dekke utgiftene jeg hadde på henne

Jeg er ikke ute etter noe penger mensker er mensker.

Tror jeg er 100% hetro eller trodde, men slik i etter tid kunne jeg faktisk tenk meg å treffe hun igjen, så begynner å lure på om jeg selv er helt normal.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Det viktigste og beste tipset for å få seg et ONS; ikke vær interessert. Overhodet. Hvis du tilfeldigvis (og forhåpentligvis) ender opp ved siden av en jente du kunne "tenke deg" må du gjerne slå av en prat, men bruk mer tid på de andre rundt bordet hvis du har mulighet. Og når du setter deg ned, skjul at du setter deg der på grunn av henne, det er situasjonsbestemt og vanskelig og finne en fasit på hvordan man gjør dette, derfor veldig greit å kjenne noen andre som sitter der.

 

 

Har alltid sett for meg den interne monologen når jeg har gjort dette ute på byen...

"Hva er det her for no? Hvorfor er han ikke interessert i meg? Satt han seg ikke ned på grunn av meg? Er jeg ikke bra nok??? Jeg skal vise han jeg!"

 

Ta selvsagt imot interessen når hun begynner å vise den, på en nøktern måte.

Lenke til kommentar

Det viktigste og beste tipset for å få seg et ONS; ikke vær interessert. Overhodet. Hvis du tilfeldigvis (og forhåpentligvis) ender opp ved siden av en jente du kunne "tenke deg" må du gjerne slå av en prat, men bruk mer tid på de andre rundt bordet hvis du har mulighet. Og når du setter deg ned, skjul at du setter deg der på grunn av henne, det er situasjonsbestemt og vanskelig og finne en fasit på hvordan man gjør dette, derfor veldig greit å kjenne noen andre som sitter der.

 

 

Har alltid sett for meg den interne monologen når jeg har gjort dette ute på byen...

"Hva er det her for no? Hvorfor er han ikke interessert i meg? Satt han seg ikke ned på grunn av meg? Er jeg ikke bra nok??? Jeg skal vise han jeg!"

 

Ta selvsagt imot interessen når hun begynner å vise den, på en nøktern måte.

:nei:

  • Liker 3
Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...