Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Hvordan få seg en "sex-venn" ?

Gjest meg

Anbefalte innlegg

Hei

Jeg er en gutt på snart 18 år som ikke har hatt sex enda. Jeg begynner å bli litt desperat og har gått til innkjøp av flere sex-leker. Jeg er en veldig nyskjerrig person som ønsker å få meg en "one-night stand". Jeg har ikke så veldig god peiling på jenter og har desverre ikke så mange jentevenner nær meg.

Ønsker å spørre om det er noen som har noen gode tips til hva jeg kan gjøre for å få meg en "sex-venn" eller noe i den duren?

Takker for seriøse svar !

• Liker 2
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Nei det funker ikke sånn. Du går til en jente og velger en av pakkeordningene hun tilbyr. Som regel må du sponse en sko samling, engasjere deg følelsesmessig i hun eller ymse andre suspekte aktiviteter.

Den grusome sannhet :cry:

• Liker 1
Lenke til kommentar

Nei det funker ikke sånn. Du går til en jente og velger en av pakkeordningene hun tilbyr. Som regel må du sponse en sko samling, engasjere deg følelsesmessig i hun eller ymse andre suspekte aktiviteter.

Fantastisk og hammer på spiker!

Men du bør vel gjøre oppmerksom på at ikke på noe tidspunkt bør han finne på å bytte penger direkte mot sex. Dette er nemlig å¨anse som kjøp av seksuelle tjenester og er ulovlig.

Skulle hun derimot i spontant og i taknemmlighet tilby sex etter at du har spandert noen drinker, mat eller slike naturalytelser på henne, uten at du har gjort kjent på noen måte at du det var dette du ønsket at resulatet av kvelden skulle være, ja så er dette fullstendig lovlig...enn så lenge.

Lenke til kommentar

Dreit meg litt ut på første posten her. Det jeg egentlig vil frem til er da hvordan man skal gå frem får å få med seg en jente på litt "morro", uten at man nødvendig vis må være drita full på en fest. Og selvfølgelig uten at det er betaling med i bildet ;)

Jeg føler ikke at det passer for meg å plutselig ta kontakt med en random jente for så å begynne å smiske og mase om sex. Føler det blir helt feil. Virker kanskje som at jeg utelukker alle muligheter her, men noe kan man vel gjøre ? :roll:

Lenke til kommentar

Gjør som de andre her sier; ta deg en dusj, få på deg noen skikkelige klær og dra på en fest.

Du drar på vors og koser deg med noen kompiser og sitter og preiker litt. Så etter en stund reiser dere til festen.

Så er det mange pene jenter der, du ser en du gjerne har sett før. Du gir henne et smil når hun går inn døren. Om du får et smil tilbake så vet du at du kan jobbe videre med det.

Du stikker ut på dansegulvet og danser med en random venninne du har. Du ser at jenten du smilte til i sted kommer på dansegulvet, du fortsetter å danse med venninnen. Dans litt intimt. Så stikker du ut og tar en røyk og drikker litt mer. På veien ut gir du jenta enda et smil og gjerne er litt ani henne når du passerer.

Jenta er igjen og du stikker opp etter du har røykt.

Nå går du bort til henne og smiler. Du danser lett med henne og begynner å snakke med henne.

Om hun er like full som deg - altså at hun er full, men er helt besvisst så danser du intimt med henne. Resten gjør seg selv no ;)

• Liker 1
Lenke til kommentar
Gjest partypooping

Forstod aldri hvordan jeg skulle gå frem for slikt selv før.

Men har funnet ut hva som funker, og hva som ikke funker.

For det første. Dra ut på fylla, og møt jentene. Selv trenger jeg alkohol i blodet for å få bra med selvtillit. Men ikke ta helt av da og dra på rølpefyll.

Bli fin i farta, men ha kontroll.

Så drar du en plass der jentene DANSER.(Dansing funker som paringsdans. Det er ikke tull).

Selv er jeg, og har alltid vert en latterlig dårlig danser, spesielt i edru tilstand.

Men så kan man begynne letingen.

Gå inn, bestill deg gjerne en drink, snakk med noen du kjenner feks. Ikke se ut som at du er på jakt. Ta det helt chill.

Så kan man begynne å nærme seg dansegulvet, og gjerne her, på veien bort til dansegulvet, eller imens man "chiller", skaff øyekontakt med noen. Flørt litt med øynene, og hint til enten at hun skal komme bort eller "spør" om dere skal danse(gjerne da med bare å "nikke" i retnings dansegulvet visst hun er et stykke unna).

Er hun med på det, har du fått inngangsnøkkelen. Nå gjelder det å spille kortene sine riktig.

Før henne med ut til dansegulvet, og hold kroppen litt i "takt" med musikken imens dere er klare til å begynne dansinga. Her gjelder kun en ting, se på hva hun gjør, og dans på mye samme måte(hold deg i takt med hun).

Her varierer det ofte fra jente til jente. Noen begynner rett på med trashy dansing og beføling på mage og det som er. Mens andre tar det rolig i begynnelsen, og jobber seg oppover til å bli mer og mer intime. Bare følg hennes "intensjoner" og bli for all del ikke ovrivrig.

Så etterhvert, visst hun er into deg, og blir mer og mer intim, blir det mest sannsynelig noe kyssing. Her gjelder det å ta signalene, og ikke bli for ivrig. La hun styre litt det med kyssingen i begynnelsen, og bestemme tempo og rytme på kyssinga. Bare følg henne.

Så gjelder det bare å holde på denne jenta, prøv litt nye ting, du kan begynne å føre dansinga litt visst du kan, og hold alt ved like så hun ikke blir lei. Her brenner jeg meg selv alt for ofte, i å være for lite oppfinnsom.

Hold på henne hele kvelden, men vil hun ikke være med deg mer, vil hun ikke. Ikke bli innpåsliten. Spander noen drinker på henne mellom dansinga, hold gjerne rundt henne når dere er sofaen, og spør litt og vær litt interessert i henne.

Så er det egentlig bare å vente til ENTEN hun hinter til at dere skal hjem, enten til deg eller hun(ha for all del ledig plass hjemme nå... ).

Ellers vent til hun har lyst hjem, eller til utestedet stenger og sånt. Spør henne helt lett om hun vil være med på nach hos deg, eller om hun har lyst å være med hjem til deg bare, for å chille litt. Her må man føle litt på stemningen for å finne ut hva som funker best.

Spør hun hvem som skal være med på nach, er svaret enkelt; meg og deg.

Inviter for ALL DEL ikke noen andre hjem, med mindre hun har veldig lyst å ha med andre folk, så får du bare vente til de har gått igjen.

Noen hovedregler gjelder gjennom hele kvelden. Vær flørtete, men ikke for ivrig. Følg hennes signaler, og ikke prøv å spille kostbar en gang, da tror de at du ikke er interessert.

Nå er jo dette en veldig rett fram oppskrift, og mye må jo tas etter hvordan forholdene er, og det varierer selvsagt MYE fra jente til jente. Men dette pleier som oftest å funke gang på gang for min del.

Lykke til!

• Liker 5
Lenke til kommentar
Gjest partypooping

Er absolutt ikke håpløst vanskelig.

Det gjelder bare å kunne by på seg selv.

90% av det jeg har beskrevet går nesten av seg selv når man først er i gang.

Så er bare å dra ut i felten og prøve.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Gjest Odin

Internet da mann !! Ikke noe er så enkelt som å få seg om man bruker nett-dating tjenester :dribble:

Jeg har knullet et betydelig antall damer, men tror jeg har vært med 1 eller 2 hjem fra fest...er ikke så god på fest-sjekking jeg ..

Få men enkle regler gjelder for nett-date-opplegg;

1) Ikke nevn hverken å treffes eller sex først, la det være opp til dama.

2) Hvis det blir snakk om å treffes så vær seriøs, foreslå kafè eller pub om du skal foreslå.

3) Ikke vær kresen ! Damer som er litt eldre enn deg selv, damer som har et par kilo for mye, eller på annen måte ikke er på aller aller øverste hylle er ofte funn i senga ! Har aldri hatt så lite inspirerende sex som med ei über-lekker berte jeg knulla en periode...trodde jeg hadde gjort et kupp, men det var bare mens klærne var på...

• Liker 2
Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...
Gjest Stekar'n

HaHaHa, Håpløst xD Hør her Tarzan, du skal ALDRI spandere på ei jente på byen... da oppfatter jentene deg som desperat og de ser på deg som en taper... da har de det lett for å hente hele venne gjengen å du blir blakk til dagen derpå siden du må betale for alle..

Du stikker inn på et discotek eller en happy pub der chixa samler seg, du går i baren og gjerne kjøp 2 drinker du styrter den ene og nyter den andre gå litt rundt å følg med på hva folk gjør, så finner du en tjei du syns er fin så stikker du på danse gulvet (gjerne ta me en venn i tilfelle dama har en vennine) så danser dere litt bak de og til slutt oppfatter de at du står der visst du kan de rette move'sa... du må være en stekar! en stekar for tonnevis me fitte, for han e på det rette stede til det rette tidspunktet og gjør dei rette move'sa til den rette musikken med de rette klærna ;) klare du å være en stekar er du kongen på byen, da blir ikke puss' hunting nokke problem!!

• Liker 1
Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...