Gå til innhold

RAF, har keys

Anbefalte innlegg

Hei,

Jeg leter etter noen å rekruttere eller noen som kan rekruttere.

Hvis jeg rekrutterer er jeg muligens villig til å sponse med vanilla eller TBC key pluss gold. Hvis jeg rekrutterer vil jeg også levle flere karakterer opp til 80 sammen med deg.

Hvis du rekrutterer vil jeg overføre karakterene vi levler sammen til min "main-account" når de dinger 60.

Hvis jeg skal bli rekruttert vil jeg ha gold, bags etc. Pluss at jeg vil levle flere karakterer. Hadde også vært supert hvis du kan ordne boost, slik at vi kan få flere karakterer til 60 fortest mulig.

Jeg har benyttet RAF før.

Teksten høres kanskje litt direkte ut, men det jeg leter etter er igrunn noen å spille sammen med, og få levle 3-4 chars til 60. Vet aldri når man trenger en alt :p Når vi har levla karakterene til 60, ser vi jo bare hvilke vil levle videre til 80 :p

Send meg en melding hvis det høres interessant ut :p

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ja.

Can I transfer characters from one account to another?

Yes, you can transfer characters not just between realms but also between accounts where you are the original owner. To initiate a transfer between two accounts where you are the original owner, you will need to specify the account name associated with the account you wish to transfer a character to, and answer the 'secret question' for the source account. Without this information an account to account transfer will not be possible.

Please note that any attempt to transfer a character to or from an account where you are not the original owner could be considered a violation of the World of Warcraft Terms of Use and could lead to Blizzard taking disciplinary action against your subscription account(s), including but not limited to warnings, temporary account suspension, or permanent account suspension, as determined by Blizzard.

Who is eligible for account-to-account transfers?

Transfers between accounts are only allowed between accounts where you are the original owner. To initiate an "account to account" transfer, you will have to answer the 'secret question' for the source account, and the last name of each account holder must match.

Lenke til kommentar

Fått noen med på RAF?

Jeg kunne godt tenkt meg å få med noen på raf, for å kunne få den nye raf mounten blantannet :)

Hvis han har er jege med å RAFe! Men jeg har ikke tenkt til å kjøpe WoW pluss GC til 400kr for så og spille opp to tre karakterer til 60 og DA flytte dem til min seriøse account for 4-600 ektra cash for SÅ at du skal få Flying mount, like mange karakterer som og en halv måned gratis spilletid.

Hvis vi kan spleise 50/50 går det lett.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...