Glennski Skrevet 28. april 2010 Del Skrevet 28. april 2010 Som topic. Noen som trenger et nytt medlem? Har spilt siden det kom og er meget erfaren i dette spillet. Lenke til kommentar
DeimY™ Faxzy ッ Skrevet 9. mai 2010 Del Skrevet 9. mai 2010 Som topic. Noen som trenger et nytt medlem? Har spilt siden det kom og er meget erfaren i dette spillet. Blir med. Alle dei andre clanene jeg er med i vil aldri spele dette spille og aldri spille med meg Så jeg blir med Hva heter den foresten?? Lenke til kommentar
GABRIEL980 Skrevet 20. mai 2010 Del Skrevet 20. mai 2010 Dere kan joine min. Send meg mail eller melding på youtube. YT navnet mitt r: TheWeaponGamer Lenke til kommentar
DeimY™ Faxzy ッ Skrevet 21. mai 2010 Del Skrevet 21. mai 2010 Dere kan joine min. Send meg mail eller melding på youtube. YT navnet mitt r: TheWeaponGamer Ok Lenke til kommentar
Glennski Skrevet 21. mai 2010 Forfatter Del Skrevet 21. mai 2010 Dere kan joine min. Send meg mail eller melding på youtube. YT navnet mitt r: TheWeaponGamer Er det kun du som er med der? Lenke til kommentar
DeimY™ Faxzy ッ Skrevet 27. mai 2010 Del Skrevet 27. mai 2010 Dere kan joine min. Send meg mail eller melding på youtube. YT navnet mitt r: TheWeaponGamer Er det kun du som er med der? Trur det. Hvi han kan lese så spele jeg på PS3 ikke x360. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå