Gå til innhold

Ny bærbar. Trenger tips

Anbefalte innlegg

Hei,

Straks konfirmasjon, og da står det ein PC på ønskelista.

Er totalt nybegynner når det gjelder Ram, prossessor og sånne ord. So kan ikkje sei kva eg ønskar av det, menmen! Skal sei so godt eg kan kva eg vil ha..

Har ikkje sett meg ut ein, men ser helst at det er bredskjermformat. Helst uten for mykje støy(blir brukt å skulen), ikkje so alt for treig..

Skal vere relativt god/grei på det meste. Men det eg kjem til å bruke den til mest er:

Youtubespeling

Musikk

Redigering. Små filmar og sånt

Chat

Vanlig surfing

Gaming (ikkje noko veldig seriøst. Har PS3. Men til litt CS, Footballmanager, 1001-spill og sånt)

Har sett ein Acer. Den ser jo ganske god ut..

-Acer Aspire 5737Z. Virka som ein god allrounder. Prisklassen skal vel vere 5000-7000,-

Takker for all hjelp eg kan få :)

Endret av Pop-Fiske
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Brbar.png?t=1272633690

Packard Bell Easynote TJ75 (5990,- med gratis frakt kun i dag)

Bedre prosessor, større harddisk, litt lettere og lavere pris. Packard Bell er kjøpt opp av Acer, og derfor deler denne maskinen og den nevnt ovenfor mange aspekter: Portene er stort sett de samme, tastaturet, høytalerne og skjermen den samme. Ville anbefalt å bruke øreplugger, headset eller eksterne høytalere, da Acer / Packard Bell sine høytalere er noenlunde svake. Skjermen er lyssterk og gir deg ikke hodepine, men når du ser den ovenfra eller nedenfra vaskes fargene fort ut. Støymessig er den blant de stilleste produktene på markedet takket være utrolig god varmeledning og høy kvalitet på viftene. Batteriet og nettforbindelsen er ok, mens ytelsen derimot er direkte fantastisk.

Husk å kjøp i dag for å få gratis frakt. NetOnNet er en god nettbutikk med rask levering. :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...