Hanssiii Skrevet 28. april 2010 Del Skrevet 28. april 2010 Jeg skal oppgradere utstyret på soverommet, da jeg får fibernett i steden for GET/Canal Digital hjemme. Så jeg skal ha en ny tv på soverommet og DVD som står der skal bli byttet ut med en blurayspiller/ps3. Det jeg lurer på da er hva som lønner seg? Får vel strengt tatt mere for pengene av ps3? Har ps3 fra før av og, så "den nye" ps3 blir også den jeg kommer til å ta med meg til hytta etc. Spm2: Jeg skal henge tven på veggen og ligger kanskje 2 meter fra tv'en. Føler 32" passer best, mn det jg lurer på er om jeg skal velge LCD eller LED? Lenke til kommentar
cheese doodles Skrevet 24. mai 2010 Del Skrevet 24. mai 2010 Jeg skal oppgradere utstyret på soverommet, da jeg får fibernett i steden for GET/Canal Digital hjemme. Så jeg skal ha en ny tv på soverommet og DVD som står der skal bli byttet ut med en blurayspiller/ps3. Det jeg lurer på da er hva som lønner seg? Får vel strengt tatt mere for pengene av ps3? Har ps3 fra før av og, så "den nye" ps3 blir også den jeg kommer til å ta med meg til hytta etc. Spm2: Jeg skal henge tven på veggen og ligger kanskje 2 meter fra tv'en. Føler 32" passer best, mn det jg lurer på er om jeg skal velge LCD eller LED? Ifølge konsulent på HiFi-klubben i Oslo Sentrum gjør Sonys PS3 god BluRay avspilling. Han mente det ikke er verdt å kjøpe egen spiller for hvermansen dersom man allerede har PS3. Imidlertid nevnte han at støynivå er noe høyere på PS3 enn andre spillere. Lenke til kommentar
thomassim Skrevet 24. mai 2010 Del Skrevet 24. mai 2010 Høyt støynivå på PS3 er for meg forbundet med de første maskinene som kom ut, min 40gb versjon lager nesten ikke lyd fra seg i det hele tatt når jeg spiller av blu-ray! Så jeg ville faktisk uten tvil gått for PS3, du får 120gb versjonen til 1995kr blant annet på Elkjøp her i Skien! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå