SaitekQ Skrevet 4. mai 2010 Del Skrevet 4. mai 2010 Hehe, syntes også det var bra. Digger også denne fyren! Virkelig god må jeg si. http://www.youtube.com/watch?v=0O2aH4XLbto http://www.youtube.com/watch?v=LoFurLevE28 Lenke til kommentar
KKake Skrevet 4. mai 2010 Del Skrevet 4. mai 2010 Interessant tråd. Hørte en god del på psytrance og goa før, men ble aldri avhengig på den der måten. Lenke til kommentar
SaitekQ Skrevet 4. mai 2010 Del Skrevet 4. mai 2010 Syntes det var utrolig fengende ja! Åh, du har såå braa avatar kaka Lenke til kommentar
KKake Skrevet 4. mai 2010 Del Skrevet 4. mai 2010 Hehe, takk. Anbefaler også så sjekke ut Astrix når du først er innom psytrance. Selv om Infected er konge! Lenke til kommentar
Vowels Skrevet 4. mai 2010 Del Skrevet 4. mai 2010 Noen som kan anbefale meg noe lignende Infected Mushroom bare med enda mer trøkk? Lenke til kommentar
Skrujernet Skrevet 4. mai 2010 Del Skrevet 4. mai 2010 Kan ikke mod si ifra når han sletter poster? Lenke til kommentar
Kaymeerah Skrevet 7. mai 2010 Forfatter Del Skrevet 7. mai 2010 Hehe, takk. Anbefaler også så sjekke ut Astrix når du først er innom psytrance. Selv om Infected er konge! Har vært innom Astrix, har dem på playlisten og det er bra også. Lenke til kommentar
Zucchini Skrevet 7. mai 2010 Del Skrevet 7. mai 2010 Noen som kan anbefale meg noe lignende Infected Mushroom bare med enda mer trøkk? Bump ! Lenke til kommentar
Kaymeerah Skrevet 9. mai 2010 Forfatter Del Skrevet 9. mai 2010 Ehh, det er anbefalt Astrix her allerede. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 15. mai 2010 Del Skrevet 15. mai 2010 Jeg har nå opplevd å få halliser av å høre på Shpongle etter lange arbeidsdager. Det var i grunn helt jævlig. Stemmer og syn. Aldri opplevd det før, håper jeg ikke opplever det igjen. Lenke til kommentar
Kaymeerah Skrevet 16. mai 2010 Forfatter Del Skrevet 16. mai 2010 (endret) Hehe, etter det jeg har opplevd har det bare vært herlig Endret 16. mai 2010 av Wolfie276 Lenke til kommentar
N* Skrevet 17. mai 2010 Del Skrevet 17. mai 2010 Kanskje du kan tegne mens du hører. Det gjorde jeg hele ungdomskolen. Lenke til kommentar
IntelAmdAti Skrevet 17. mai 2010 Del Skrevet 17. mai 2010 Har ikke opplevd dette med noe annet enn Infected Mushroom egentlig. Irriterende... Har du hørt Slagsmålsklubben - Sponsored by Destiny? Lenke til kommentar
Eulogy Skrevet 17. mai 2010 Del Skrevet 17. mai 2010 Leste dette emnet i natt og ble litt nysgjerrig. Søkte derfor litt på youtube og så noen video/sanger av banda/artistene/gruppene som har blitt nevnt her. Men skjønner ikke helt åssen folk kan få hallusinasjoner av musikken? Lenke til kommentar
N* Skrevet 17. mai 2010 Del Skrevet 17. mai 2010 Leste dette emnet i natt og ble litt nysgjerrig. Søkte derfor litt på youtube og så noen video/sanger av banda/artistene/gruppene som har blitt nevnt her. Men skjønner ikke helt åssen folk kan få hallusinasjoner av musikken? Du får ikke hallusinasjoner som når du har f.eks lsd i deg som lager hallusinasjonene, ting bare dukker opp uten at du har kontroll over det. Det kan være pene eller skumle opplevelser. Jeg tipper trådstarter sitter å visualiserer og det går mye lettere med musikk som har masse rare lyder. Jeg sitter sånn ofte selv, men med litt annen type musikk. Når man visualiserer må man fremstille bildene selv i hodet. I musikken er det mye bevegelse og ofte også noe visuelt beskrivende lydkomposisjon, det er derfor det går lettere med musikk. Lenke til kommentar
Kaymeerah Skrevet 17. mai 2010 Forfatter Del Skrevet 17. mai 2010 (endret) Hmm ja, skjer automatisk, er ikke noe jeg har kontroll over Endret 27. mai 2010 av Wolfie276 Lenke til kommentar
Alexhoop Skrevet 17. mai 2010 Del Skrevet 17. mai 2010 Holy shit syk musikk sjanger, dette skal jeg høre mye på :o Litt sykt TS, at du får disse efektene av musikken her:o Lenke til kommentar
Kaymeerah Skrevet 27. mai 2010 Forfatter Del Skrevet 27. mai 2010 Jeg har hørt på Frog Machine en farlig mengde ganger på rad http://www.youtube.com/watch?v=h0XEmBCBB24 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå