Kaymeerah Skrevet 28. april 2010 Del Skrevet 28. april 2010 Jeg har store problemer med dette, når jeg blir sendt inn i transer fra psytrancen (er vel faktisk Infected Mushroom som klarer dette best) får jeg adrenalin rush og hallusinasjoner, og har blitt avhengig av dette. Til nå har det endt opp med rotete tenking, klarer meg dårlig på skolen osv når jeg ikke hører på Psytrance. Hva skal jeg gjøre? Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 28. april 2010 Del Skrevet 28. april 2010 Jeg har hørt på infected mushroom i en god stund nå og har aldri opplevd noen ting. Lenke til kommentar
Kaymeerah Skrevet 28. april 2010 Forfatter Del Skrevet 28. april 2010 (endret) Jeg har hørt på infected mushroom i en god stund nå og har aldri opplevd noen ting. Hørt mye på classical mushroom albumet? Hvis ja, da lurer jeg på hvorfor jeg fikk denne effekten. Har forresten ikke rørt noe for å bli høy hele mitt liv og har ikke planer om det. Endret 28. april 2010 av Wolfie276 Lenke til kommentar
SHHHKSHHHK Skrevet 28. april 2010 Del Skrevet 28. april 2010 (endret) Jeg hører på mye mer psykedelisk musikk enn Infected Mushroom, og jeg har aldri opplevd lignende. Du burde gå til lege, eller i hvert fall snakke med noen om dette. Det er ikke naturlig. Endret 28. april 2010 av Dermuszdel Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 28. april 2010 Del Skrevet 28. april 2010 Høres ut som en Placebo, eller Necebo i TS sitt tilfelle. Lenke til kommentar
Kaymeerah Skrevet 28. april 2010 Forfatter Del Skrevet 28. april 2010 Har ikke opplevd dette med noe annet enn Infected Mushroom egentlig. Irriterende... Lenke til kommentar
Bleach Skrevet 28. april 2010 Del Skrevet 28. april 2010 Jeg har store problemer med dette, når jeg blir sendt inn i transer fra psytrancen (er vel faktisk Infected Mushroom som klarer dette best) får jeg adrenalin rush og hallusinasjoner, og har blitt avhengig av dette. Til nå har det endt opp med rotete tenking, klarer meg dårlig på skolen osv når jeg ikke hører på Psytrance. Hva skal jeg gjøre? Du bør prøve å høre på Sphongle! Lenke til kommentar
Kaymeerah Skrevet 29. april 2010 Forfatter Del Skrevet 29. april 2010 (endret) Jeg har store problemer med dette, når jeg blir sendt inn i transer fra psytrancen (er vel faktisk Infected Mushroom som klarer dette best) får jeg adrenalin rush og hallusinasjoner, og har blitt avhengig av dette. Til nå har det endt opp med rotete tenking, klarer meg dårlig på skolen osv når jeg ikke hører på Psytrance. Hva skal jeg gjøre? Du bør prøve å høre på Sphongle! Har dem her også du, men blir ikke det samme som IM. Endret 29. april 2010 av Wolfie276 Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 29. april 2010 Del Skrevet 29. april 2010 Anbefaler at du bare fortsetter med å høre på musikken om det er det som får deg til å holde deg i form. Hørte på endel psytrance og goa tidligere men aldri fått noe lignende eller hørt noen som har fått det samme som du. Lenke til kommentar
Kaymeerah Skrevet 29. april 2010 Forfatter Del Skrevet 29. april 2010 Anbefaler at du bare fortsetter med å høre på musikken om det er det som får deg til å holde deg i form. Hørte på endel psytrance og goa tidligere men aldri fått noe lignende eller hørt noen som har fått det samme som du. Har en del psychedelisk musikk, som sagt så har ingenting denne effekten. Tror ikke det ville være særlig lurt å fortsette å høre på, fordi jeg ikke klarer å fokusere feks på skolen når jeg ikke hører på IM. Problemet ligger i det at jeg ikke klarer og slutte med å høre på dem. Lenke til kommentar
Alliha Skrevet 3. mai 2010 Del Skrevet 3. mai 2010 Trur, som fleire seie, at du bør snakka med ein lege. Lenke til kommentar
SaitekQ Skrevet 3. mai 2010 Del Skrevet 3. mai 2010 Hva er dette psytranse og å infected mushroom? Er det musikk eller? Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 3. mai 2010 Del Skrevet 3. mai 2010 (endret) Psycedellic er en stor bevegelse innen både elektronisk musikk og rock. Så ja, det er musikk. Endret 3. mai 2010 av Gavekort Lenke til kommentar
SaitekQ Skrevet 3. mai 2010 Del Skrevet 3. mai 2010 Og dette får man transer av? Eller er det bare TS som er litt heldig/uheldig? Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 3. mai 2010 Del Skrevet 3. mai 2010 Nei! I værstefall blir man gal. Lenke til kommentar
SaitekQ Skrevet 3. mai 2010 Del Skrevet 3. mai 2010 Hva mener du? Altså du sier nei, men til hva? Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 3. mai 2010 Del Skrevet 3. mai 2010 Man får ikke transer, men man kommer i rare tanker som kan gjøre en gal. Lenke til kommentar
SaitekQ Skrevet 3. mai 2010 Del Skrevet 3. mai 2010 Hehe, har hørt litt på det nå og syntes det er fantastisk fengende og fasinerende musikk. Man kan sitte å drømme seg litt bort. Lenke til kommentar
Zucchini Skrevet 3. mai 2010 Del Skrevet 3. mai 2010 Hadde ikke hørt slik musikk før nå - men fytti så jeg digger det! Lenge siden jeg har funnet musikk som går så inn på meg som dette. Dette hjalp neppe TS. Har hørt om musikk som kan gi slike psykiske påvirkninger tidligere, f.eks. ved hjelp av program som I-Doser. Det virker visst på noen, men for de fleste er det bare irriterende støy. Må vel si meg enig i felleskapet her, du bør nok vurdere å gå til lege om situasjonen ikke bedrer seg. Kommmer muligens til å sende deg til psykolog. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå