Krankenstein Skrevet 9. desember 2010 Forfatter Del Skrevet 9. desember 2010 Noen som har fått til den nye youtube versjonen 2.4.10? Lenke til kommentar
Olannon Skrevet 9. desember 2010 Del Skrevet 9. desember 2010 Hvis det er denne som ligger linket her: http://conversations.nokia.com/2010/12/09/skype-and-youtube-updates-for-new-symbian-devices/ , så ja. Har ikke prøvd å ringe noen enda men installerte, logget inn og alt fungerte greit Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 9. desember 2010 Del Skrevet 9. desember 2010 (endret) ARGH! Mottar en MMS. Videoen lar seg ikke avspille, får bare lyd. Jaha, tenker jeg, da får jeg vel kopiere den til PC-en. Men dette er det så langt jeg kan skjønne ingen mulighet for. Finner jeg video-objektet og velger å "lagre" det, havner det i en skjult mappe jeg ikke får browse fra PC-en. Ovi Suite tror ikke at jeg trenger å synke MMS-er, og gir meg derfor ikke muligheten. Har hatt noen Nokia-er opp igjennom, og er det noe systemene deres alltid mangler er det en alternativ måte å gjøre ting på når ting ikke funker som de skal. Så blir vi avhengige av oppdateringer som aldri kommer, fordi hovedproblemet trolig er at velutviklede arbeidstaker-rettigheter ala Norden hindrer Nokia i å fornye arbeidsstokken. Her omkring kan man nemlig ikke sparke folk bare fordi de gjør en dårlig jobb. Endret 9. desember 2010 av Isbilen Lenke til kommentar
Olannon Skrevet 9. desember 2010 Del Skrevet 9. desember 2010 Kan du ikke bare videresende mmsen som mail? Kan godt hende formatet er random Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 9. desember 2010 Del Skrevet 9. desember 2010 Kanskje det, men det får da faenskjære meg være måte på. Lenke til kommentar
n900 Skrevet 9. desember 2010 Del Skrevet 9. desember 2010 Kanskje det, men det får da faenskjære meg være måte på. bare å vidersende til en kompis(om han ikke har nokia da),så får du kompisen å fortelle hva det var,(la oss håpe det ikke var en snutt fra dama di:)) nei nei nokia nu må det pinadø komme en oppdatering som fikse alle de småfeilan. blir irritert av alle bugsan å mangel på ordentlig nettleser,fb app,portrett qwerty tastatur. det er sagt at det er på vei,så hvorfor vente. Lenke til kommentar
Stig-Arne Skrevet 9. desember 2010 Del Skrevet 9. desember 2010 (endret) ARGH! Mottar en MMS. Videoen lar seg ikke avspille, får bare lyd. Jaha, tenker jeg, da får jeg vel kopiere den til PC-en. Men dette er det så langt jeg kan skjønne ingen mulighet for. Finner jeg video-objektet og velger å "lagre" det, havner det i en skjult mappe jeg ikke får browse fra PC-en. Ovi Suite tror ikke at jeg trenger å synke MMS-er, og gir meg derfor ikke muligheten. Har hatt noen Nokia-er opp igjennom, og er det noe systemene deres alltid mangler er det en alternativ måte å gjøre ting på når ting ikke funker som de skal. Så blir vi avhengige av oppdateringer som aldri kommer, fordi hovedproblemet trolig er at velutviklede arbeidstaker-rettigheter ala Norden hindrer Nokia i å fornye arbeidsstokken. Her omkring kan man nemlig ikke sparke folk bare fordi de gjør en dårlig jobb. Er jo faktisk også mulighet for at det er feil i MMS filen ? Trenger jo ikke være telefonen prøv å få den sendt på nytt ? Endret 9. desember 2010 av Stig-Arne Lenke til kommentar
Ehtele Skrevet 10. desember 2010 Del Skrevet 10. desember 2010 Jeg er enig i at ørepluggene gir veldig god lyd og isolerer godt fra omgivelsene slik at man sparer hørselen for høyt volum, men selve gummien rundt ledningen overfører støy altfor bra. Hvis jeg går litt fort samtidig som jeg hører på musikk, så hører jeg et nokså plagsomt og høyt "dunk" hver eneste gang ledningen slår mot jakka mi. Noen andre som sliter med dette? Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 10. desember 2010 Del Skrevet 10. desember 2010 (endret) ARGH! Mottar en MMS. Videoen lar seg ikke avspille, får bare lyd. Jaha, tenker jeg, da får jeg vel kopiere den til PC-en. Men dette er det så langt jeg kan skjønne ingen mulighet for. Finner jeg video-objektet og velger å "lagre" det, havner det i en skjult mappe jeg ikke får browse fra PC-en. Ovi Suite tror ikke at jeg trenger å synke MMS-er, og gir meg derfor ikke muligheten. Har hatt noen Nokia-er opp igjennom, og er det noe systemene deres alltid mangler er det en alternativ måte å gjøre ting på når ting ikke funker som de skal. Så blir vi avhengige av oppdateringer som aldri kommer, fordi hovedproblemet trolig er at velutviklede arbeidstaker-rettigheter ala Norden hindrer Nokia i å fornye arbeidsstokken. Her omkring kan man nemlig ikke sparke folk bare fordi de gjør en dårlig jobb. Er jo faktisk også mulighet for at det er feil i MMS filen ? Trenger jo ikke være telefonen prøv å få den sendt på nytt ? Det jeg snakker om er designvalg som gjør at man ikke har vanlig tilgang til meldingsmappene fra en filbehandler og ellers alternative utveier når ting ikke funker helt som de skal. Om MMS-en funker eller ikke er en annen ting (den ble forøvrig sendt til flere personer). Endret 10. desember 2010 av Isbilen Lenke til kommentar
sh1972 Skrevet 10. desember 2010 Del Skrevet 10. desember 2010 Hei, Jeg så i en tidligere post i denne tråden en kjapp forklaring på hvordan man setter opp eduroam på Nokia N8. Jeg får lagt til nytt aksesspunkt manuellt, men har ingen muligheter til videre innstillinger etter at jeg har valgt eap-kryptering, med det som resultat at jeg ikke får koblet meg opp på eduroam. Er det flere som har samme problem, og som har funnet en løsning? Jeg har sjekket oppsettet på eduroams side som gjelder for Symbian S60. På forhånd takk for svar Lenke til kommentar
Olannon Skrevet 10. desember 2010 Del Skrevet 10. desember 2010 Hei, Jeg så i en tidligere post i denne tråden en kjapp forklaring på hvordan man setter opp eduroam på Nokia N8. Jeg får lagt til nytt aksesspunkt manuellt, men har ingen muligheter til videre innstillinger etter at jeg har valgt eap-kryptering, med det som resultat at jeg ikke får koblet meg opp på eduroam. Er det flere som har samme problem, og som har funnet en løsning? Jeg har sjekket oppsettet på eduroams side som gjelder for Symbian S60. På forhånd takk for svar Jeg trodde jeg fant ut av det men innstillingene fucka opp noe kolossalt så jeg måtte slette det igjen. Skal legge ut en post om jeg får det til (satser på å prøve igjen i morgen) Lenke til kommentar
sh1972 Skrevet 10. desember 2010 Del Skrevet 10. desember 2010 @Olannon: Takk skal du ha, - det hadde vært supert Lenke til kommentar
highvoltage123 Skrevet 11. desember 2010 Del Skrevet 11. desember 2010 Fikk min for noen dager siden. Er fornøyd så langt. Men: jeg la inn SPB mobile shell, og vil gjerne avinstallere denne igjen. Hvordan? Lenke til kommentar
highvoltage123 Skrevet 11. desember 2010 Del Skrevet 11. desember 2010 Fikk min for noen dager siden. Er fornøyd så langt. Men: jeg la inn SPB mobile shell, og vil gjerne avinstallere denne igjen. Hvordan? Fant ut av det selv. Innlysende egentlig: programbehandling - installerte prog - trykk et par sekunder på spb - avinstaller. Lenke til kommentar
Dipso Skrevet 12. desember 2010 Del Skrevet 12. desember 2010 det er sagt at det er på vei,så hvorfor vente. Kanskje fordi den må gjøres ferdig å må igjennom en del runder med kvalitetsjekking først. Tror nok du hadde blitt temmelig arg om de ga ut firmware som gjorde telefonen mer ustabil og var full av bugs... De sitter ikke å ruger på en fullgod og ferdig patch bare for å plage folk lissom.... Lenke til kommentar
Dy§no Skrevet 13. desember 2010 Del Skrevet 13. desember 2010 (endret) Lite spørsmål om N8; Endret; fant ut av det. Endret 13. desember 2010 av Dy§no Lenke til kommentar
Pera86 Skrevet 13. desember 2010 Del Skrevet 13. desember 2010 Hei, Jeg så i en tidligere post i denne tråden en kjapp forklaring på hvordan man setter opp eduroam på Nokia N8. Jeg får lagt til nytt aksesspunkt manuellt, men har ingen muligheter til videre innstillinger etter at jeg har valgt eap-kryptering, med det som resultat at jeg ikke får koblet meg opp på eduroam. Er det flere som har samme problem, og som har funnet en løsning? Jeg har sjekket oppsettet på eduroams side som gjelder for Symbian S60. På forhånd takk for svar Hmm... Husker ikke hvordan jeg gjorde det. Men jeg fikk det til. Enten så trykker du på EAP (for å få videre innstillinger for dette), eller så er det kanskje siden hvor det er én av to sider (husker som sagt ikke, lenge siden jeg har gjort det). Er det siden det er én av to sider på, trykker du på pila til høyre oppe til høyre på skjermen for å komme til side to... Lenke til kommentar
MonaH Skrevet 13. desember 2010 Del Skrevet 13. desember 2010 Noen som kan forklare meg hvorfor denne svarte --> @ <--- står bak på den ene mailen min? Hva betyr den, og hvordan få den bort? Lenke til kommentar
Heineoen Skrevet 14. desember 2010 Del Skrevet 14. desember 2010 Hei! Bruker Mail For Exchange på min N8. Hver gang jeg lager en møte oppfølging i kalender blir det lagret som en privat avtale i Outlook. På N86 måtte jeg velge privat eller offentlig, men ser ikke denne muligheten nå? Andre som har fått til dette? Lenke til kommentar
MonaH Skrevet 15. desember 2010 Del Skrevet 15. desember 2010 Nå har jeg klart å rote til noe. Satt og organiserte ikonene inne der en kommer da en klikker på Meny (knappen under skjermen).. Så forsvant "Innstillinger" (skiftnøkkelen). Klikka ikke slett eller noe, men "glapp taket" eller noe sånt. Hvordan få den tilbake inn i menyen der? (får den som snarveg i en apps(?) på startskjermen, men jeg vil ikke ha den der.) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå