Gå til innhold

Nokia N8 12 megapixler 720P, HDMI, AMOLED, symbian 3

Anbefalte innlegg

Kommentaren min var en litt flåsete kommentar, og var ment som det. Synes diskusjonen uansett har fått spilt ut sitt potensiale, da det helt klart virker som det er bare smak og behag igjen. Jeg beklager hvis kommentaren var støtende eller ga inntrykk av at jeg ikke respekterer din rett til å ha egne meninger. :):blush:

Referansen til iphone operasjon var mest med tanke på antakelsen på at menyknappen avslutter programmer. Det er for meg like logisk at den ikke gjør det. Jfr startknappen i windows.

Tror litt av grunnen at folk reagerer er at du uttaler at ting er ulogisk eller idiotisk snarere enn å si det i en tone som vitner om at løsningen ikke er optimal for ditt bruk. Enkelte blir vel let provosert. :whistle:

Det finnes også en rekke snarveier og måter å tilpasse grensensnitt etc i symbian^3 så hvis du konkretiserer problemet/forventningene så kanskje vi kan forklare hvordan noe fungerer/triks som gjør ting lettere.

Man trenger ikke å være ukonstruktiv for å hindre en diskusjon fra å bli konstruktiv/produktiv. ;):yes:

Endret av Dipso
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Nå noe annet. Nokia betalabs har lagt ut Nokia Situations.

Det er på mange måter en utvidelelse av profil-sysemet, men med muligheter for automatisering og flere funksjoner.

Jeg har for eksempel laget meg en kino/konser-profil som gjør telefonen helt stille, og sender en sms som svar på eventuelle annrop.

Jeg har også satt opp telefonen min til å gå i "natt-modus" om natten, med dempede lyder og strømsparings modus aktivt, noe som har økt batteritiden på telfonen min en del :D

http://betalabs.nokia.com/apps/nokia-situations

Endret av Dipso
Lenke til kommentar

Nå noe annet. Nokia betalabs har lagt ut Nokia Situations.

Det er på mange måter en utvidelelse av profil-sysemet, men med muligheter for automatisering og flere funksjoner.

Jeg har for eksempel laget meg en kino/konser-profil som gjør telefonen helt stille, og sender en sms som svar på eventuelle annrop.

Jeg har også satt opp telefonen min til å gå i "natt-modus" om natten, med dempede lyder og strømsparings modus aktivt, noe som har økt batteritiden på telfonen min en del :D

http://betalabs.nokia.com/apps/nokia-situations

en ha "Nokia Situations" for å få til det ene du nevner? (som gjør telefonen helt stille, og sender en sms som svar på eventuelle annrop.)

Lenke til kommentar

Noen som har sett denne til salgs i noen butikker (farge grey), evenrtuelt nettbutikker.

Virker som alle er tomme og lev.dato stadig blir utsatt.

forsøk Elkjøp,de annonserer den til Kr. 699,- med totalpris på ca 2700,-. Det er ikke så verst.

Jeg er kun ute etter tlf, helt uten binding/abo av noe slag.

Ser at Elkjøp på nett averterer til 3699,- men de utsetter stadig lev.tiden.

Nå sist er den flyttet fra 3/12 til 10/12.

Lenke til kommentar
Jeg er kun ute etter tlf, helt uten binding/abo av noe slag.

Ser at Elkjøp på nett averterer til 3699,- men de utsetter stadig lev.tiden.

Nå sist er den flyttet fra 3/12 til 10/12.

Kjøpte meg en mørkegrå i går på Telebutikken på Galleriet. Så langt er jeg mest imponert over at den sliter med NØYAKTIG det samme WLAN-problemet som min tre år gamle N82. Ellers ser jeg absolutt potensialet, håper bare ikke jeg går fra konseptene før de får ut fingeren. Kameraet er rått og ikke minst kjapt.

Lenke til kommentar

Har på en eller annen måte klart å fjerne social widgeten. Noen som har en anelse om hvordan man kan få den tilbake ?

Har social appen, den fungerer akkurat slik den skal, men får ikke tak i selve widgeten..

Edit; Fant ut av det, måtte installere den siste oppdateringen på nytt igjen, da den forsvinner ved å bruke *#7370* :)

Så nå er den saken biff :)

Endret av Stig-Arne
Lenke til kommentar

en ha "Nokia Situations" for å få til det ene du nevner? (som gjør telefonen helt stille, og sender en sms som svar på eventuelle annrop.)

Vet du ikke trenger for å lage en profil hvor den er helt stille, men tror ikke det går an å lage ett standard sms svar for profiler uten situations, (gidder ikke avinstallere for å sjekke ;) )

Men jeg tenker uansett etter hvert å legge til wifi-nettet til kinoen slik at den aktiverer denne profilen automatisk når jeg er på kinoen, og kanskje legge til noen konsertsaler også.

Lenke til kommentar

da var skjermsparer igjen på køddaren. Det vil si ikke funker. Tid for 3. hardreset:)

Har fusket noen ganger hos meg også ved at den rett å slett ikke ville slå på skjermspareren når jeg låste telefonen.. Så ble til en hard reset.

Måtte de få fingern ut å få ut ny programvare til telefonen..

Lenke til kommentar

da var skjermsparer igjen på køddaren. Det vil si ikke funker. Tid for 3. hardreset:)

Har fusket noen ganger hos meg også ved at den rett å slett ikke ville slå på skjermspareren når jeg låste telefonen.. Så ble til en hard reset.

Måtte de få fingern ut å få ut ny programvare til telefonen..

Bra eg ikke er alene. Er en av mangen bugs som de faen må få fiksa nå etterhvert. Tok en heavy backup denne gangen. slit å instalere alt mulig på nytt...

Få fingen ut nokia. No!

Lenke til kommentar

Vet du ikke trenger for å lage en profil hvor den er helt stille, men tror ikke det går an å lage ett standard sms svar for profiler uten situations, (gidder ikke avinstallere for å sjekke ;) )

Men jeg tenker uansett etter hvert å legge til wifi-nettet til kinoen slik at den aktiverer denne profilen automatisk når jeg er på kinoen, og kanskje legge til noen konsertsaler også.

:thumbup:

Lenke til kommentar

Hei

Enig i at der er ein del problem. Eg måtte hard-reset den sikker 5 gongar før eg fekk installert sosial-appen att. Dessutan så funka quickoffice fyrste gong eg installert det, men etter ein hard-reset så har eg aldri greidd og installere det att.

Ventar også på skype til nokia n8

Og optimalt gowalla men det trur eg aldri kjem. For og vere heilt ærleg vil nok min neste telefon vere android,apple eller windows (trur der kjem mange apps etter kvart) pga av apps. Men er veldig fornøgd eigentleg.

Lenke til kommentar

Hei

Enig i at der er ein del problem. Eg måtte hard-reset den sikker 5 gongar før eg fekk installert sosial-appen att. Dessutan så funka quickoffice fyrste gong eg installert det, men etter ein hard-reset så har eg aldri greidd og installere det att.

Ventar også på skype til nokia n8

Og optimalt gowalla men det trur eg aldri kjem. For og vere heilt ærleg vil nok min neste telefon vere android,apple eller windows (trur der kjem mange apps etter kvart) pga av apps. Men er veldig fornøgd eigentleg.

Skype her

http://forum.dailymobile.se/index.php?topic=31784.0

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...