Krankenstein Skrevet 22. november 2010 Forfatter Del Skrevet 22. november 2010 Finnes det egentlig et bra youtube progg til symbian....eg har bare sluttet å bruke youtube på mobben etter eg fikk n8. Søker et progg som er dedikert til kun å kunne spille av youtube videoer.. har prøvd den som ligger på ovi, men den får eg bare opp feilmelding med..så ubrukelig... Lenke til kommentar
Datafriken Skrevet 22. november 2010 Del Skrevet 22. november 2010 hvilken fil formater støtter N8 ?? Lenke til kommentar
leirdueredet Skrevet 22. november 2010 Del Skrevet 22. november 2010 (endret) En liten test av GPS på N8 vs Iphone http://www.klikk.no/motor/bil/article628837.ece Noen som har kjøpt denne holderen til N8? Fungerer den bra ? Har ikke funnet noen som har denne på lager enda.. Endret 22. november 2010 av leirdueredet Lenke til kommentar
GraBalder Skrevet 22. november 2010 Del Skrevet 22. november 2010 Den avbilda bilholderen så tjafsete ut, mob'en henger på skeiva jo! Jeg bruker en billig og helt grei nok Universalholder som selges på Biltema, du kan ta av "svanehalsen" og ev. montere bare selve holderen på dashbordet med dobbelsidig tape, el.l. Det gode med denne holderen er at den er bred nok til N8, og den har åpning under til Nokias standard ladekabel (USB-kontakten på siden blir skjult, men den trengs jo ikke i bil). Biltema mobiltelefonholder Lenke til kommentar
leirdueredet Skrevet 22. november 2010 Del Skrevet 22. november 2010 (endret) Ok, ser grei ut den Biltema saken ja Jeg la merke til nå etterpå att det er jo ikke den originale N8 holderen de bruker i denne testen, ser den henger på skeiva og ikke passer helt ja.. Her er den originale jeg mente: http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=614293 Endret 22. november 2010 av leirdueredet Lenke til kommentar
GraBalder Skrevet 22. november 2010 Del Skrevet 22. november 2010 Da ville jeg kanskje heller valgt den fra Komplett, så får du mobilen i landskapsmodus også. Lenke til kommentar
GraBalder Skrevet 22. november 2010 Del Skrevet 22. november 2010 (endret) TV-appsene har sluttet å virke på min N8. Verken TV2, CNN, E! eller noen av de andre virker lenger, får ikke oppdatert nyheter, ikke startet videoer. Bare feilmeldinger, på CNN Video får jeg feilmeldingen "There was a problem downloading the content. Error code: -62" Noen som har vært borti dette? Programmene fungerte 100 % for et par uker siden, og jeg har ikke endret noe i innstillinger noe sted. tv2 funker helt fint hos meg, noe kødd med E kanalen til tider. Trikset er å starte programmet i tilkoblet modus..prøvd det.. Nei, det gjør ingen forskjell om jeg starter tilkobling først, er og blir stein døde alle TV-appsene. YouTube-appsen virker derimot, men den går vel gjennom nettleseren ... Endret 22. november 2010 av GraBalder Lenke til kommentar
rymdgris Skrevet 23. november 2010 Del Skrevet 23. november 2010 Vurderer å kjøpe N8 i Spania, men når jeg sjekka mobilen på en Media Markt sjappe her så kunne man ikke sette språket til norsk. Er dette noe man kan gjøre via andre metoder? Lenke til kommentar
Dipso Skrevet 23. november 2010 Del Skrevet 23. november 2010 Vurderer å kjøpe N8 i Spania, men når jeg sjekka mobilen på en Media Markt sjappe her så kunne man ikke sette språket til norsk. Er dette noe man kan gjøre via andre metoder? Det er mildt sagt komplisert, da man må skrive en annen produktkode til telefonen og så legge inn firmwaren for den regionen. Har hørt rykter om at man kan få nokia care senter til å gjøre dette, men da vil jeg anta at det koster penger. Vil ikke anbefale å gjøre dette selv på N8 enda, da det ikke ligger firmware ute som lar deg gjenopprette telefonen til retail softwaren. (kart, QT og ovi-store mangler og kan ikke legges inn på noen fornuftig måte.) Lenke til kommentar
Billa69 Skrevet 23. november 2010 Del Skrevet 23. november 2010 (endret) Jeg står mellom N8 å galaxy, må kjøpe ny NÅ! Hva velger jeg?? Kamera er ikke så veldig viktig, men er jo helt greit det på galaxy. Klart N8 er jo en helt annen verden Det som er viktig for meg, (har omnia hd fra før) er att alt virker som det skal, grei å surfe med, se film, høre musikk, noe bedre utvalg på spill enn til hd'n, å ha en mob med mye stæsj en kan kose seg med å fikkle med Hehe, håper noen kan si hva jeg virkelig trenger her Endret 23. november 2010 av Billa69 Lenke til kommentar
Heineoen Skrevet 23. november 2010 Del Skrevet 23. november 2010 Noen billige mobilholder man kan snu, slik som på klikk.no testen? Synd å kjøpe den orginale da den mest sannsynelig kun passer N8, om man skulle ha med seg en annen mobil etc. Lenke til kommentar
Olannon Skrevet 23. november 2010 Del Skrevet 23. november 2010 Jeg står mellom N8 å galaxy, må kjøpe ny NÅ! Hva velger jeg?? Kamera er ikke så veldig viktig, men er jo helt greit det på galaxy. Klart N8 er jo en helt annen verden Det som er viktig for meg, (har omnia hd fra før) er att alt virker som det skal, grei å surfe med, se film, høre musikk, noe bedre utvalg på spill enn til hd'n, å ha en mob med mye stæsj en kan kose seg med å fikkle med Hehe, håper noen kan si hva jeg virkelig trenger her Hvis kamera ikke er viktig så er det kun et par punkter N8 vinner over Galaxy S på: strømforbruk og lydkvalitet. Klart, den har mer internminne, usb-on-the-go etc men for film, spill etc er Galaxy S suveren. Lenke til kommentar
Datafriken Skrevet 23. november 2010 Del Skrevet 23. november 2010 Noen som vet hvorfor jeg får sim-kort problemer telefonen finner ikke sim-kortet og få melding om at telefonen vil restarte nå trykk OK noen som kan hjelpe ??? Lenke til kommentar
MonaH Skrevet 24. november 2010 Del Skrevet 24. november 2010 Noen som vet hvorfor jeg får sim-kort problemer telefonen finner ikke sim-kortet og få melding om at telefonen vil restarte nå trykk OK noen som kan hjelpe ??? For gammelt sim-kort? Ikke vet jeg, men da jeg kjøpte min tlf, fikk jeg spørsmål om hvor gammelt mitt kort var. (ca 1 - 1,5 år tenker jeg, det var ok) Lenke til kommentar
Datafriken Skrevet 24. november 2010 Del Skrevet 24. november 2010 Noen som vet hvorfor jeg får sim-kort problemer telefonen finner ikke sim-kortet og få melding om at telefonen vil restarte nå trykk OK noen som kan hjelpe ??? For gammelt sim-kort? Ikke vet jeg, men da jeg kjøpte min tlf, fikk jeg spørsmål om hvor gammelt mitt kort var. (ca 1 - 1,5 år tenker jeg, det var ok) sim-kortet mitt er noen år så kanskje skaffe meg et nytt et Lenke til kommentar
Samot Skrevet 25. november 2010 Del Skrevet 25. november 2010 Holderen til N8 passer flere modeller. Vi bruker den til både N8 og 5800. Er veldig fornøyd med den tekniske kvaliteten på holderen og jeg anbefaler den absolutt! Stikk evt. innom en forhandler og test andre aktuelle mobiltelefoner. Lenke til kommentar
Heineoen Skrevet 25. november 2010 Del Skrevet 25. november 2010 Ja men kjekt å ha en holder som kan brukes av feks. min N86 også. Fest mobilen Ovi Suite Beta 3 ute i dag! http://betalabs.nokia.com/apps/nokia-ovi-suite-3-0 Lenke til kommentar
havugla Skrevet 25. november 2010 Del Skrevet 25. november 2010 Hei Eg har prøvd og laste ned trafikanten for symbian frå denne sida: http://tegelsrud.com/m/ Trafikanten Sanntid 2.0 I følga tegelsrud skulle den fungere på min nokia n8 men kvar gong eg prøvar så får eg meldinga installasjonen mislyktes? Kva gjere eg feil? Lenke til kommentar
Sterkola Skrevet 25. november 2010 Del Skrevet 25. november 2010 Last ned fra Ovi store så slipper du lure... Lenke til kommentar
GraBalder Skrevet 26. november 2010 Del Skrevet 26. november 2010 Lite aktivitet i tråden for tida, er dere fornøyd med mobilen, eller har den svimeslått dere? Jeg har installert SPB Mobile Shell og er kjempefornøyd, flikking mellom startskjermene går så smooth at det griner. Eneste aber er at navnet på operatør ikke viser, står bare "Søker" oppe i venstre hjørne hele tiden. Men telefonen er jo tilkoblet operatøren likevel, så dette er bare en bug, skal fikses i flg. SPB Support. Men gleder meg til Nokia kommer med sin oppgradering, da skal visst N8's egne hjemskjermer gli like glatt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå