Gå til innhold

Nokia N8 12 megapixler 720P, HDMI, AMOLED, symbian 3

Anbefalte innlegg

Aha.. Så Super har minstefakturering i tillegg? Eller er det inkl i de 199kr?

Djuice Phone 75 blir jo uansett 400kr billigere enn super, så bare venter på den BLÅ!! ;)

Er ikke nevnt noe om minstefakturering angående super eller superpluss på telenor sine nettsider, så vil anta at det ikke er det. :) Totalpris blir da:

Mobilen + Frakt + Etableringsgebyr + Abonnementet + Ringe og låse opp telefonen. Skulle jeg gått for N8 ville jeg nok valgt Djuicephone. Du kan sortere på Djuice sin side hva minsteprisen blir på 12 måneder på mobilene de selger. Meget kjekk funksjon.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Takker og bukker for infoen ja. Så dette selv og stussa litt men tenkte hele tiden at de reklamerte for totalprisen og det hadde jeg kommet til å klagd på om ikke var tilfellet.

Det ville i så fall vært riv ruskende feil. N8 + Djuice phone 75 er vel til nå den beste dealen jeg har sett på denne mobilen frem til nå. Når det gjelder Netcom så blir minste totalpris 3247,- på 12 mnd. De får den ikke før 10.12, og det er ikke engang bekreftet at den kommer da.

Lenke til kommentar

Kjeder meg litt med tanke på diskusjonen om abonnement og hva totalprisen blir. Burde vært en egen tråd..

Tilgjengelighet på N8 derimot... Fikk melding fra moobi i dag (de som leverer N8 rundt omkring til forhandlere) om at de ikke hadde fått noen ny dato på neste leveranse av N8. Ringte da en finsk butikk (elisa.fi), og de kunne fortelle at de ikke fikk inn N8 før siste uke i denne måneden. Så hvorfor er dette et poeng? Jo - fordi jeg har fulgt med diskusjonen og tilbakemeldingene til de som faktisk skriver noe om bruken av N8, og jeg av den grunn skal kjøpe en!

Lenke til kommentar

Kjeder meg litt med tanke på diskusjonen om abonnement og hva totalprisen blir. Burde vært en egen tråd..

Tilgjengelighet på N8 derimot... Fikk melding fra moobi i dag (de som leverer N8 rundt omkring til forhandlere) om at de ikke hadde fått noen ny dato på neste leveranse av N8. Ringte da en finsk butikk (elisa.fi), og de kunne fortelle at de ikke fikk inn N8 før siste uke i denne måneden. Så hvorfor er dette et poeng? Jo - fordi jeg har fulgt med diskusjonen og tilbakemeldingene til de som faktisk skriver noe om bruken av N8, og jeg av den grunn skal kjøpe en!

Hehe, sant det... :) Men har du tatt kontakt med Telehuset eller Telekiosken? De leverer Telenor, så kan hende det befinner seg noe hos de :)

Lenke til kommentar

Hehe, sant det... :) Men har du tatt kontakt med Telehuset eller Telekiosken? De leverer Telenor, så kan hende det befinner seg noe hos de :)

Bor såpass grisgrendt at Telehuset osv blir nettbutikker uansett. Foretrekker også å kjøpe uten abb. Slik jeg ser prisene er så ligger de rundt 3700 + frakt. Kan få en N8 i Finland for 4000.- (bor nært).Så de første som får en blå en inn kjøper jeg hos :-)

Lenke til kommentar

Noen som har prøvd siliconcase CC-1005 til N8? Er et silikonetui som festes rundt og under telefonen for beskyttelse. Kan tenkes at man får et bedre grep om telefonen også. Si ifra hvis noen har erfaringer med dette. Har iallefall bestilt. Så video av siliconetuiet på youtube og det så meget bra ut.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6

Noen som har prøvd siliconcase CC-1005 til N8? Er et silikonetui som festes rundt og under telefonen for beskyttelse. Kan tenkes at man får et bedre grep om telefonen også. Si ifra hvis noen har erfaringer med dette. Har iallefall bestilt. Så video av siliconetuiet på youtube og det så meget bra ut.

Kjøpte et til 1$ og det originale til 7£ på ebay.

Gummien på det originalet er mye bedre. Det er tynt og fint, men beskytter likevel greit.

Lenke til kommentar

Gummien på det originalet er mye bedre. Det er tynt og fint, men beskytter likevel greit.

ok,sitter det godt og ikke er slarkete? Får du bedre grep på telefonen?

Lenke til kommentar

ok,sitter det godt og ikke er slarkete? Får du bedre grep på telefonen?

Jeg kjøpte herfra, veldig fornøyd. :)

http://www.mshop.no/info.php?table=&offset=0&limit=20&level2=Nokia+Silicone+Cover+CC-1005+N8&sok.x=11&sok.y=12

Lenke til kommentar

Æsj, jeg sku sende et bilde jeg tok til eposten min, men det går ikke.. Ligger bare i utboksen for sending. Noen som har opplevd det?

Edit: Satte opp konfigurasjonen på nytt. Da fungerte det. Snodig..

Endret av Satyra
Lenke til kommentar

Gir silikon dekselet også bedere beskyttelse får kameraet? Siden synes linsa sitter ganske utsatt til for riper :s Men synes det virker som en bra telefon :)

Men er det noen som vet hvordan jeg får den til og ikke koble opp til kjente wlan automatisk, tenker og vertfall godkjenne det først så ikke batteriet blir tomt med en gang når jeg er hjemme , selv om det virker som det er bra batteri kapasitet:)

Endret av Lakima
Lenke til kommentar

Mulig et slikt silikonkondom kan være en god investering. Den anodiserte aluminiumsoverflaten synes jeg er så glatt at jeg stadig er redd for å miste telefonen når jeg tar den opp. Er ikke så redd for riper siden selve overflaten på telefonen virker veldig motstandsdyktig mot riper.

Lenke til kommentar

Gir silikon dekselet også bedere beskyttelse får kameraet? Siden synes linsa sitter ganske utsatt til for riper :s Men synes det virker som en bra telefon :)

Jeg synes nok de kunne ha spandert på seg et lite deksel over linsa, men selve glasset er visst av en såpass god kvalitet at det største problemet er skitt og fingermerker. Det lønner seg nok å tørke av glasset foran linsa før man skal ta det ultimate bildet.

Lenke til kommentar

Jeg synes nok de kunne ha spandert på seg et lite deksel over linsa, men selve glasset er visst av en såpass god kvalitet at det største problemet er skitt og fingermerker. Det lønner seg nok å tørke av glasset foran linsa før man skal ta det ultimate bildet.

Egentlig ikke.. Glasset til linsa er like ripefritt som skjermglasset er. Skulle de hatt deksel hadde den vorten til kameraet blitt for stor.. Er stor nok idag synes jeg.

Lenke til kommentar

Jeg fekk tlf min ifra djuice idag,så jeg ringte til telenor for å få operatørlåsekoden da den var låst.Så den fekk jeg sendt på mail.Der sto det hvordan jeg skulle jørre det.Det står at jeg skal slå på telefonen uten SIM-kortet i å da skal tlf spørre om jeg vil det.Men det jør den ikke,den starter opp i frakoblet modus.Så da kommer jeg ikke lenger. Er det noen som kan hjelpe?

Lenke til kommentar

Jeg fekk tlf min ifra djuice idag,så jeg ringte til telenor for å få operatørlåsekoden da den var låst.Så den fekk jeg sendt på mail.Der sto det hvordan jeg skulle jørre det.Det står at jeg skal slå på telefonen uten SIM-kortet i å da skal tlf spørre om jeg vil det.Men det jør den ikke,den starter opp i frakoblet modus.Så da kommer jeg ikke lenger. Er det noen som kan hjelpe?

Tror ikke det skal være nødvendig om den står i frakoblet modus eller simkort-modus. Så lenge du gjør slik som det står i instruksene, med koden eksempelvis "wp+13213123123123123+4" på hjemmeskjermen, så skal det kanskje gå. Verdt et forsøk :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...