Gå til innhold

Nokia N8 12 megapixler 720P, HDMI, AMOLED, symbian 3

Anbefalte innlegg

Noen som har testet denne mot Volvo sin bluetooth. På de eldre symbian versjonene ville aldri kontakter, 10 siste anrop osv synkronisere med bilen

Problemet ligger ikke hos Symbian, men hos Volvo.

Min X6 klarte ikke å synkronisere til min V70 II, men når jeg testet en S60 her for noen uker siden fungerte dette aldeles strålende, samme gjør det på f.eks XC60

Men Volvo frem til 2008 modell fungerer det ikke. Det samme gjelder for N8.

Men sammenkoblingen fungerer uten noe tull

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

(.....)

Så hva med mine behov? Synking av google calendar og google contacts var satt opp på få minutter og fungerer sømløst. (.........)

Hvordan synka du mobilen mot google kalender? (ikke mailen)

Skulle så gjerne ha gjort det jeg og.

Endret av MonaH
Lenke til kommentar

Hvordan synka du mobilen mot google kalender? (ikke mailen)

Skulle så gjerne ha gjort det jeg og.

http://www.google.com/support/mobile/bin/answer.py?hl=en&answer=147951

Takker, prøver. :)

-----tillegg---

Fikk det til. :)

MEN, den tok bare den ene av kalenderne. Jeg har satt opp fler typer inne på samme googlekalender, f.eks. Privat, jobb, bursdag.

Den synka bare den ene. Så dette fungerte sånn sett dårlig. :ermm:

Endret av MonaH
Lenke til kommentar

Til dere som kjøper telefonen på Telenor eller Djuice: Helt sikkert et veldig dumt spørsmål dette men. F.eks. på Djuice og Phone75 abonnement - velger dere "behold gammelt nr" eller "Jeg ønsker nytt nr" ?? Har OneCall fra før idag, øg ønsker selvfølgelig å beholde dette. Regner med at hvis jeg velger å "beholde gammelt nr", så får jeg da et nytt simkort med Djuice abn, og da vil vel det simkortet med OneCall jeg har idag slutte å virke etter hvert (blir vel sagt opp fra Djuice ?? ), eller er jeg helt på bærtur nå ??

Så lenge man kan få Phone75 for under 3000,-, så må vel dette være en lur måte å gjøre dette på.

Håper noen kan hjelpe meg med fornuftig svar på dette!!

Lenke til kommentar

Dere, er Facebook app'n så dårlig som den virker som? Hva med Notifications? Ser jo ikke om det er noen som har skrevet til deg eller noe slik. Meldinger kommer opp, men det er jo det eneste..

Hmm..

Edit: Må også si meg enig i den personen som pratet på at det var irriterende at man fort kunne legge på samtalen / sette på vent med kinnet, om man er i en samtale.

Glemmer å sette på tastalåsen, men kommer fort på det når samtalen blir satt på vent. :roll:

Endret av Satyra
Lenke til kommentar

Dere, er Facebook app'n så dårlig som den virker som? Hva med Notifications? Ser jo ikke om det er noen som har skrevet til deg eller noe slik. Meldinger kommer opp, men det er jo det eneste..

Hmm..

Edit: Må også si meg enig i den personen som pratet på at det var irriterende at man fort kunne legge på samtalen / sette på vent med kinnet, om man er i en samtale.

Glemmer å sette på tastalåsen, men kommer fort på det når samtalen blir satt på vent. :roll:

Bruker aldri å sette på tastelåsen når noen ringer eller jeg ringer ut. Men plages ikke med at jeg legger på når jeg snakker i telefonen

Lenke til kommentar

Hmm..

Bruker aldri å sette på tastelåsen når noen ringer eller jeg ringer ut. Men plages ikke med at jeg legger på når jeg snakker i telefonen

Nei, har vel noe med hvordan jeg holder mobilen tenker jeg.. Gjort det flere ganger : p Men har lest at det er flere som har opplevd det samme :p

Lenke til kommentar

Hmm..

Hm.. det har aldri vært noe problem med min N8. Tastelåsen går jo på automatisk under en samtale, sålenge displayet registrerer berøring ved øret får du ikke trykket inn noen funksjon...

Lenke til kommentar

Til dere som kjøper telefonen på Telenor eller Djuice: Helt sikkert et veldig dumt spørsmål dette men. F.eks. på Djuice og Phone75 abonnement - velger dere "behold gammelt nr" eller "Jeg ønsker nytt nr" ?? Har OneCall fra før idag, øg ønsker selvfølgelig å beholde dette. Regner med at hvis jeg velger å "beholde gammelt nr", så får jeg da et nytt simkort med Djuice abn, og da vil vel det simkortet med OneCall jeg har idag slutte å virke etter hvert (blir vel sagt opp fra Djuice ?? ), eller er jeg helt på bærtur nå ??

Så lenge man kan få Phone75 for under 3000,-, så må vel dette være en lur måte å gjøre dette på.

Håper noen kan hjelpe meg med fornuftig svar på dette!!

Om du bare vil komme billigst mulig ut av det (med billig telefon) og fremdeles beholde ditt eksisterende abonnement så bestiller du bare telefonen m/nytt nummer og sim-kort (som du rett og slett bare legger vekk når du mottar det i posten..

MEN, om du derimot synes dette super eller Phone75 abonnementet er bedre enn det du allerede har så er det jo bare å overføre nummer.. Da vil ditt OneCall abonnement bli sagt opp dra Telenor/Djuice...

Personlig så er vel hverken Super eller Phone75 noe gunstige... Men det blir jo opp til deg å avgjøre ;)

Lenke til kommentar

Hmm..

Hm.. det har aldri vært noe problem med min N8. Tastelåsen går jo på automatisk under en samtale, sålenge displayet registrerer berøring ved øret får du ikke trykket inn noen funksjon...

Stemmer at skjermen går av så fort den er i kontakt med øret.. Men om jeg rører på mobilen går jo lyset på igjen, og det er nok da jeg kommer borti med kinnet.. he he

Endret av Satyra
Lenke til kommentar

Hmm..

Eg va vell den første som klaget på at telefonen la på av seg selv og at jeg fant ut at jeg kunne ta på tastelåsen når jeg snakket i telefonen... Men nå har jeg funnet ut at jeg får bare holde telefonen anderledes, slik at øre kommer borti telefonen først, dermed låser den seg selv....Er bare å vende seg til å holde den slik!!

Lenke til kommentar

Hmm..

Okei... :hmm:

Jeg gjorde en test på min nå, sålenge det er noe som berører skjermen på toppen (rett under Nokia logo) er det ikke mulig å få trykket noe som helst på telefonen, så skjønner ikke hvordan dette kan skje hos deg....

Stemmer at skjermen går av så fort den er i kontakt med øret.. Men om jeg rører på mobilen går jo lyset på igjen, og det er nok da jeg kommer borti med kinnet.. he he

Om jeg forstår deg riktig må det være noe galt med din...

lyset i skjermen skal IKKE gå på om den berøres sålenge øret ligger inntil.

Endret av leirdueredet
Lenke til kommentar

Jeg var ute å kjørte her en dag og fant ut at jeg måtte teste ut gpsen og navigasjonsprogramet...Da ble jeg overrasket...Det var jo kjempe godt...Dersom jeg valgte å kjøre en annen vei enn den som var planlagt la mobilen raskt opp en ny rute....

Men nå trenger jeg en holder til mobilen...Er det noen som har noen gode tips? Finnes det sånn kombi holde/lader/Høytaler+mic??? Antar jo at det går en del strøm når en bruker gpsen...

Lenke til kommentar

Jeg var ute å kjørte her en dag og fant ut at jeg måtte teste ut gpsen og navigasjonsprogramet...Da ble jeg overrasket...Det var jo kjempe godt...Dersom jeg valgte å kjøre en annen vei enn den som var planlagt la mobilen raskt opp en ny rute....

Men nå trenger jeg en holder til mobilen...Er det noen som har noen gode tips? Finnes det sånn kombi holde/lader/Høytaler+mic??? Antar jo at det går en del strøm når en bruker gpsen...

Du kan jo f.eks. kjøpe deg en sånn Supertooth One eller Buddy.. Bruker den nå til min 5800.. Knall lyd og fungerer kjempegodt.. :)

Lenke til kommentar

Jeg testet og gps`n i bilen igår, ble veldig imponert over hvor fint den fungerte :thumbup:

men noen som har funnet en innstilling for å sende talekommandoene fra gps`n via FM senderen ?

Jeg kunne ikke finne den, men mulig det ikke går an.. hadde vært helt genialt om det hadde vært mulig da.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6

Det kommer an på hvordan du holder den. Lyssensoren, som styrer dette, sitter ved siden av kameraet i front.

Flytter du litt på telefonen så det blir lys på sensoren kan den tro at den skal slå av tastelåsen.

Lenke til kommentar

Det kommer an på hvordan du holder den. Lyssensoren, som styrer dette, sitter ved siden av kameraet i front.

Flytter du litt på telefonen så det blir lys på sensoren kan den tro at den skal slå av tastelåsen.

Du har helt riktig, det er lyssensoren. Beklager.

Testet nå og tastelåsen skrur seg på om man dekker ett område nærmere enn ca 1cm fra sensoren, da høyttaleren er plassert omtrent i samme område vil jeg tror det skal godt gjøres att den opphever låsen sålenge en har tlf inntil øret. (jeg har iallfall ikke fått det til).

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...