leirdueredet Skrevet 15. oktober 2010 Del Skrevet 15. oktober 2010 Er ikke dette N8? Har forstått det sånn at den har QWERTY... Mulig jeg forveksler med E7, som ble omtalt i samme artikkel på ITavisen. N8 kan vi iallfall konkludere med att det ikke er, iom att de fleste av oss sitter med den å hånda her, hehe Lenke til kommentar
Mythos Skrevet 15. oktober 2010 Del Skrevet 15. oktober 2010 Hei Angåande headset. Korleis vil iPorta Pro funke på N8. Vil mikrofonen funke? PortaPro og tilsvarende funker bra, men du må bruke mikrofonen på telefonen. På proppene som følger med er det mikrofon på ledningen. Lenke til kommentar
Mythos Skrevet 15. oktober 2010 Del Skrevet 15. oktober 2010 Test fra dinside.no Syns hele testen var merkelig, en 4èr er for lavt for denne supre telefonen. Jeg blir bare mer og mer fornøyd med telefonen http://www.dinside.no/853083/nokia-n8 Jeg var ikke overbegeistret over N8 den første dagen. Den har klart lavere "bling" faktor enn endel Androider og iPhone. Men når man ser på hva man kan bruke telefonen til liker jeg den bedre for hver dag. De som henger seg mest opp i at animasjonene når man skal skifte mellom hjemmeskjermene ikke er helt smooth får heller kjøpe iPhone. Jeg har iPhone 4 på jobben, men liker N8 bedre. Lenke til kommentar
leirdueredet Skrevet 15. oktober 2010 Del Skrevet 15. oktober 2010 Test fra dinside.no Syns hele testen var merkelig, en 4èr er for lavt for denne supre telefonen. Jeg blir bare mer og mer fornøyd med telefonen http://www.dinside.no/853083/nokia-n8 Jeg var ikke overbegeistret over N8 den første dagen. Den har klart lavere "bling" faktor enn endel Androider og iPhone. Men når man ser på hva man kan bruke telefonen til liker jeg den bedre for hver dag. De som henger seg mest opp i at animasjonene når man skal skifte mellom hjemmeskjermene ikke er helt smooth får heller kjøpe iPhone. Jeg har iPhone 4 på jobben, men liker N8 bedre. Nettopp! Er akkuratt det som er poenget, N8 har mye mer funksjoner og muligheter en Iphone har (eks, kamera, HDMI, FM sender+++). Men enig i att Iphone har mer animasjoner osv... men for meg betyr det mindre, funksjoner og spesiellt kamera er det viktigste Lenke til kommentar
Stig-Arne Skrevet 15. oktober 2010 Del Skrevet 15. oktober 2010 Test fra dinside.no Syns hele testen var merkelig, en 4èr er for lavt for denne supre telefonen. Jeg blir bare mer og mer fornøyd med telefonen http://www.dinside.no/853083/nokia-n8 Jeg var ikke overbegeistret over N8 den første dagen. Den har klart lavere "bling" faktor enn endel Androider og iPhone. Men når man ser på hva man kan bruke telefonen til liker jeg den bedre for hver dag. De som henger seg mest opp i at animasjonene når man skal skifte mellom hjemmeskjermene ikke er helt smooth får heller kjøpe iPhone. Jeg har iPhone 4 på jobben, men liker N8 bedre. Virker som om at mange nettsteder mener at, har ikke telefonen Android er det ingen god telefon, og det har man jo merket med mange her inne også forsåvidt. Men om man klarer å se forbi det ytre så er dette en kanon telefon, noen bugs nå i begynnelsen, men forhåpentligvis retter det seg ganske raskt. Telefonen var jo forhåndsdømt da det ble lansert at den skulle ha Symbian, og det er det nok mange som henger seg opp i, ser det negative fremfor det positive. Derfor veldig sprikende karakterer på tester. Men hvor blir det av amobil.no sin test egentlig ? Lenke til kommentar
leirdueredet Skrevet 15. oktober 2010 Del Skrevet 15. oktober 2010 Noen som har testet denne ? http://store.ovi.com/content/51690?clickSource=search Lenke til kommentar
Noble Skrevet 15. oktober 2010 Del Skrevet 15. oktober 2010 Noen som har fått denne, og som har testet å synke den mot google calendar? Fungerer det med flere kalendere? Lenke til kommentar
MonaH Skrevet 15. oktober 2010 Del Skrevet 15. oktober 2010 (endret) Prøvde å laste ned noen temaer fra zedge.net, som skulle passe til N8. Men da jeg skulle installere det, fikk jeg mld at det ikke støttet N8 likevel?? Det var en xxxx.sis-fil.. Hva heter egentlig temafilene til N8?? Og hvor finner jeg alle lydene som er med på telefonen? Har sjekket både med Nokia Ovi Suite, og fra pc direkte. Finner ingen lyder.. Endret 15. oktober 2010 av MonaH Lenke til kommentar
GraBalder Skrevet 15. oktober 2010 Del Skrevet 15. oktober 2010 de medfølganes hodetelefonan, det e vel ikke nån som syns dem e brukbar lyd i? syns det va ELENDIG lyd i dem pluss at æ syns det e ubrukelig med den type hodetelefon som fulgte med. vil ha sånn som nokia hadde før, og som iphone bruke. prøvde hodetelefonan fra iphone på n8 og det var en helt annen verden. skjønne ikke koffer dem sende med så ELENDIGE hodetelefona...... skuffende...... Hallo! Hodetelefonene har vel ingenting med TELEFONENS kvalitet å gjøre! Jeg har ennå til gode å kjøpe en telefon der medfølgende hodesett / plugger er av særlig kvalitet. Dette er bare billig rusk som produsentene legger i pakken, uansett merke. Skal du ha skikkelig lyd må du koble til et proff hodesett som du finner selv. Og i den henseende har N8 en skikkelig musikkspiller som gir skikkelig guffe. Selv med de rimelige Koss Porta Pro får du knallfin lyd med denne mobben. (At omgivelsene med dette hodesettet hører hva du spiller er en helt annen sak ...) Sjøl bruker jeg Sennheiser HD555 når jeg lytter (i enerom) og denne mobben driver hodesettet veldig bra, skikkelig trøkk og megafin lyd. Beste musikkspiller jeg har hatt i noen mobiltelefon, - og ja, jeg har også hatt Sony Ericsson W995 som vant alle priser som "årets musikktelefon" i fjor, - Nokia N8 står ikke en desibel tilbake for SE-flaggskipet. Men vi har selvsagt ulike ører, så prøv for all del sjøl! Lenke til kommentar
leirdueredet Skrevet 15. oktober 2010 Del Skrevet 15. oktober 2010 Noen som har fått denne, og som har testet å synke den mot google calendar? Fungerer det med flere kalendere? Fått hva ?? (legg ved link) Lenke til kommentar
leirdueredet Skrevet 15. oktober 2010 Del Skrevet 15. oktober 2010 Prøvde å laste ned noen temaer fra zedge.net, som skulle passe til N8. Men da jeg skulle installere det, fikk jeg mld at det ikke støttet N8 likevel?? Det var en xxxx.sis-fil.. Hva heter egentlig temafilene til N8?? Og hvor finner jeg alle lydene som er med på telefonen? Har sjekket både med Nokia Ovi Suite, og fra pc direkte. Finner ingen lyder.. Om du mener ringetoner/meldingstoner finner du det under: innstillinger/profiler". Der kan du bla og høre det som finnes på telefonen som standard. Lenke til kommentar
MonaH Skrevet 15. oktober 2010 Del Skrevet 15. oktober 2010 Prøvde å laste ned noen temaer fra zedge.net, som skulle passe til N8. Men da jeg skulle installere det, fikk jeg mld at det ikke støttet N8 likevel?? Det var en xxxx.sis-fil.. Hva heter egentlig temafilene til N8?? Og hvor finner jeg alle lydene som er med på telefonen? Har sjekket både med Nokia Ovi Suite, og fra pc direkte. Finner ingen lyder.. Om du mener ringetoner/meldingstoner finner du det under: innstillinger/profiler". Der kan du bla og høre det som finnes på telefonen som standard. Ja, vet hvor jeg finner de på telefonen, men ikke om jeg kikker i mapper osv via pc. Lenke til kommentar
Olannon Skrevet 16. oktober 2010 Del Skrevet 16. oktober 2010 I forhold til lyd: naturligvis er medfølgende propper ganske dårlige. Dette er som poengtert tidligere, standard. Jeg kjøpte følgende headset for et par uker siden: http://evenstadmusikk.no/index.php?main_page=product_info&cPath=320_321&products_id=10469 Telefonen gir veldig god lyd og har kraft til å få høyere lyd enn jeg tåler å høre på. Det ble spurt om synking mot flere kalendere - jeg tror ikke det er mulig. Symbian^3 benytter mail for exchange som synkroniseringsmåte mot eksterne webtjenester og du kan kun ha èn slik konto benyttet av gangen. For min del er det googlekontoen. En workaround er naturligvis å synke andre kalendere mot den ene kontoen du har synket med telefonen. Lenke til kommentar
Lionel_Luthor Skrevet 16. oktober 2010 Del Skrevet 16. oktober 2010 Noen som har fått denne, og som har testet å synke den mot google calendar? Fungerer det med flere kalendere? Fått hva ?? (legg ved link) Fått telefon tenker jeg han mener! Lenke til kommentar
n900 Skrevet 16. oktober 2010 Del Skrevet 16. oktober 2010 de medfølganes hodetelefonan, det e vel ikke nån som syns dem e brukbar lyd i? syns det va ELENDIG lyd i dem pluss at æ syns det e ubrukelig med den type hodetelefon som fulgte med. vil ha sånn som nokia hadde før, og som iphone bruke. prøvde hodetelefonan fra iphone på n8 og det var en helt annen verden. skjønne ikke koffer dem sende med så ELENDIGE hodetelefona...... skuffende...... Hallo! Hodetelefonene har vel ingenting med TELEFONENS kvalitet å gjøre! Jeg har ennå til gode å kjøpe en telefon der medfølgende hodesett / plugger er av særlig kvalitet. Dette er bare billig rusk som produsentene legger i pakken, uansett merke. Skal du ha skikkelig lyd må du koble til et proff hodesett som du finner selv. Og i den henseende har N8 en skikkelig musikkspiller som gir skikkelig guffe. Selv med de rimelige Koss Porta Pro får du knallfin lyd med denne mobben. (At omgivelsene med dette hodesettet hører hva du spiller er en helt annen sak ...) Sjøl bruker jeg Sennheiser HD555 når jeg lytter (i enerom) og denne mobben driver hodesettet veldig bra, skikkelig trøkk og megafin lyd. Beste musikkspiller jeg har hatt i noen mobiltelefon, - og ja, jeg har også hatt Sony Ericsson W995 som vant alle priser som "årets musikktelefon" i fjor, - Nokia N8 står ikke en desibel tilbake for SE-flaggskipet. Men vi har selvsagt ulike ører, så prøv for all del sjøl! har ikke prata om telefonens kvalitet ang lyd.. like telefonen æ... men likte ikke hodetelefonan,va vel det æ sa. sir jo at med andre hodetelefona så e det en heeelt annen verden. Lenke til kommentar
MonaH Skrevet 16. oktober 2010 Del Skrevet 16. oktober 2010 I forhold til lyd: naturligvis er medfølgende propper ganske dårlige. Dette er som poengtert tidligere, standard. Jeg kjøpte følgende headset for et par uker siden: http://evenstadmusikk.no/index.php?main_page=product_info&cPath=320_321&products_id=10469 Telefonen gir veldig god lyd og har kraft til å få høyere lyd enn jeg tåler å høre på. Det ble spurt om synking mot flere kalendere - jeg tror ikke det er mulig. Symbian^3 benytter mail for exchange som synkroniseringsmåte mot eksterne webtjenester og du kan kun ha èn slik konto benyttet av gangen. For min del er det googlekontoen. En workaround er naturligvis å synke andre kalendere mot den ene kontoen du har synket med telefonen. Bare synke mot en mail? Jeg har da satt opp 2 mailkontoer jeg, og telefonen sjekker begge. Broadpark, og "eget domene". Kan hende jeg har misforstått noe, isåfall, sorry.. Lenke til kommentar
Noble Skrevet 16. oktober 2010 Del Skrevet 16. oktober 2010 Noen som har fått denne, og som har testet å synke den mot google calendar? Fungerer det med flere kalendere? Fått hva ?? (legg ved link) Handler ikke tråden om Nokia N8? Lenke til kommentar
Rockeren Skrevet 16. oktober 2010 Del Skrevet 16. oktober 2010 Bare et spørsmål..Noen som har prøvd å koble den til mobilt bredbånd?altså bruke usb-modemet til mobilt bredbånd på den?Fikk bare en tanke om at hvis det hade funka,kunne den omtrent erstattet laptopen Venter bare på lønning nå,så blir det kjøp.. Og et annet spørsmål: Finnes det noen slik opplastings-app til photobucket på den? Har en ubrukelig bærbar pc med delvis defekte usb porter så sliter med å få koblet tlf til maskina og lagret bilder.. Lenke til kommentar
Stig-Arne Skrevet 16. oktober 2010 Del Skrevet 16. oktober 2010 (endret) Bare et spørsmål..Noen som har prøvd å koble den til mobilt bredbånd?altså bruke usb-modemet til mobilt bredbånd på den?Fikk bare en tanke om at hvis det hade funka,kunne den omtrent erstattet laptopen Venter bare på lønning nå,så blir det kjøp.. Og et annet spørsmål: Finnes det noen slik opplastings-app til photobucket på den? Har en ubrukelig bærbar pc med delvis defekte usb porter så sliter med å få koblet tlf til maskina og lagret bilder.. Det finnes en app for opplasting til fotobøtta ja, men den ser ikke ut til å fungere med N8 ennå. Om du vil så gå inn på ovi.com, der kan du se hva som er tilgjengelig av apps. Endret 16. oktober 2010 av Stig-Arne Lenke til kommentar
Rockeren Skrevet 16. oktober 2010 Del Skrevet 16. oktober 2010 Ok,kikka såvidt innpå sida der,mye som blir lasta inn på min telefon iallefall Hvordan er det btw å bruke den uten pekepenn,som jeg er vant med på 5800? Tenkte på i nettlesere og slikt,om man skal trykke på linker osv..? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå