n900 Skrevet 8. oktober 2010 Del Skrevet 8. oktober 2010 fikk min tlf nå.. tok meg tre sekunder å komme på nett. har et telenor zykel modem. fikk lagt inn ovi butikk, kom på vanlig nett, og etter to min kom første oppdatering, noe tema greier. satt opp at hjemme bruker den kun wlan,og eller skal den spørre hvilket nett den skal bruke. ingen problem det. Godt å høre at din fungerte fint.... min gjorde dessverre ikke ikke det... :-( e det forskjell på softwaren på noen av telefonan da?? på min er det PR1.0 ver.011.012 Lenke til kommentar
Krankenstein Skrevet 8. oktober 2010 Forfatter Del Skrevet 8. oktober 2010 Mobili deler sitt første inntrykk. Jeg deler det samme:) http://www.mobili.no/nyheter/ett-dogn-med-nokia-n8/ Lenke til kommentar
n900 Skrevet 8. oktober 2010 Del Skrevet 8. oktober 2010 nån som vet kor man får tak i display beskyttelse til n8??? ikke invisible shield,den e så "gummi"aktig. vil ha den harde typen. Lenke til kommentar
configuration Skrevet 8. oktober 2010 Del Skrevet 8. oktober 2010 Da var N8 bestilt i grønn. Håper på og få den i morgen eller mandagen. Beskyttelse kan du få kjøpt på nokia.no så jeg i går. Lenke til kommentar
n900 Skrevet 8. oktober 2010 Del Skrevet 8. oktober 2010 Da var N8 bestilt i grønn. Håper på og få den i morgen eller mandagen. Beskyttelse kan du få kjøpt på nokia.no så jeg i går. skal gå å kikke Lenke til kommentar
n900 Skrevet 8. oktober 2010 Del Skrevet 8. oktober 2010 Da var N8 bestilt i grønn. Håper på og få den i morgen eller mandagen. Beskyttelse kan du få kjøpt på nokia.no så jeg i går. skal gå å kikke får vel ikke handla derifra? Lenke til kommentar
Mr.Static Skrevet 8. oktober 2010 Del Skrevet 8. oktober 2010 fikk min tlf nå.. tok meg tre sekunder å komme på nett. har et telenor zykel modem. fikk lagt inn ovi butikk, kom på vanlig nett, og etter to min kom første oppdatering, noe tema greier. satt opp at hjemme bruker den kun wlan,og eller skal den spørre hvilket nett den skal bruke. ingen problem det. Godt å høre at din fungerte fint.... min gjorde dessverre ikke ikke det... :-( e det forskjell på softwaren på noen av telefonan da?? på min er det PR1.0 ver.011.012 Samme versjon som min N8 hadde det ja...det er foreløpig siste versjon. Men muligens kan det være HW-feil på akkurat den jeg kjøpte... hvem vet... Lenke til kommentar
daruu Skrevet 8. oktober 2010 Del Skrevet 8. oktober 2010 Er det slik vanlig liten ladeplugg på den, eller lades den via usb? Lenke til kommentar
Mr.Static Skrevet 8. oktober 2010 Del Skrevet 8. oktober 2010 Er det slik vanlig liten ladeplugg på den, eller lades den via usb? Den har både den lille ladepluggen fra Nokia og kan lades via USB. Akkurat det var ganske genialt av Nokia... Lenke til kommentar
daruu Skrevet 8. oktober 2010 Del Skrevet 8. oktober 2010 Okei, takk for kjapt svar Lenke til kommentar
n900 Skrevet 8. oktober 2010 Del Skrevet 8. oktober 2010 fikk min tlf nå.. tok meg tre sekunder å komme på nett. har et telenor zykel modem. fikk lagt inn ovi butikk, kom på vanlig nett, og etter to min kom første oppdatering, noe tema greier. satt opp at hjemme bruker den kun wlan,og eller skal den spørre hvilket nett den skal bruke. ingen problem det. Godt å høre at din fungerte fint.... min gjorde dessverre ikke ikke det... :-( e det forskjell på softwaren på noen av telefonan da?? på min er det PR1.0 ver.011.012 Samme versjon som min N8 hadde det ja...det er foreløpig siste versjon. Men muligens kan det være HW-feil på akkurat den jeg kjøpte... hvem vet... mulig det.. har aldi plagdes med å komme på nett via routern, me nån av telefonan æ har hadd, og det e en del. muligens bare flaks. eneste n95 krangla litt til å bynne med. Lenke til kommentar
Krankenstein Skrevet 8. oktober 2010 Forfatter Del Skrevet 8. oktober 2010 Noen som hører en klikkelyd under video opptak? Spesielt når optikken blir presset litt???? Lenke til kommentar
n900 Skrevet 8. oktober 2010 Del Skrevet 8. oktober 2010 husker mange plagdes med å komme på wlan med n900 og, men min gikk rett på nett. har alltid kun hatt originale oppsett på routern. får ikke testa på naboen sin router,om min virker på den, har ikke koden hans Lenke til kommentar
Billa69 Skrevet 8. oktober 2010 Del Skrevet 8. oktober 2010 For de som vil betale ett par hundrelapper ekstra og ikke gidder å vente så ser jeg Expert har begynt å få inn i endel butikker.. Hvertfall Grey Dark og Green i de største (og noen mindre) byene... Får vel smøre meg med tolmodighet til den blå kommer... :/ TKP i vika har mange N8 på lager, Kanon service der:-) www.tkp.as Lenke til kommentar
Stig-Arne Skrevet 8. oktober 2010 Del Skrevet 8. oktober 2010 En liten mystisk feil.. Ordboka kan slå seg helt vrang.. Tastene flytter på seg, sånn at f.eks P flytter seg til 9 tasten I flytter seg til 7.. Men en restart hjelper.. men så skjer det samme igjen.. Håper Nokia kommer raskt ut med en ny FW som fikser disse feilene.. Men noe må man vel kanskje forvente at det er.. sånn helt på begynnelsen av ett nytt system Lenke til kommentar
Supermann86 Skrevet 8. oktober 2010 Del Skrevet 8. oktober 2010 Hei dere Hvordan får du opp keyboard i samtale.Litt kjekt når du skal f.eks kontroll konto din osv via telefon osv. på 5800 er det hvertfall bare å velge "valg" under samtalen og velge "åpne oppringning" Lenke til kommentar
Krankenstein Skrevet 8. oktober 2010 Forfatter Del Skrevet 8. oktober 2010 En liten mystisk feil.. Ordboka kan slå seg helt vrang.. Tastene flytter på seg, sånn at f.eks P flytter seg til 9 tasten I flytter seg til 7.. Men en restart hjelper.. men så skjer det samme igjen.. Håper Nokia kommer raskt ut med en ny FW som fikser disse feilene.. Men noe må man vel kanskje forvente at det er.. sånn helt på begynnelsen av ett nytt system Ja. vil alltid være noe. registrert noe klikkelyd på video opptak du forresten..? Ser andre samples på youtube, har det samme, så er ikke kun min mobb.... Litt irriterende Lenke til kommentar
configuration Skrevet 8. oktober 2010 Del Skrevet 8. oktober 2010 nån som vet kor man får tak i display beskyttelse til n8??? ikke invisible shield,den e så "gummi"aktig. vil ha den harde typen. kunne ikke kjøpe på nokia.no men de har her http://www.mytrendyphone.no Lenke til kommentar
Stig-Arne Skrevet 8. oktober 2010 Del Skrevet 8. oktober 2010 En liten mystisk feil.. Ordboka kan slå seg helt vrang.. Tastene flytter på seg, sånn at f.eks P flytter seg til 9 tasten I flytter seg til 7.. Men en restart hjelper.. men så skjer det samme igjen.. Håper Nokia kommer raskt ut med en ny FW som fikser disse feilene.. Men noe må man vel kanskje forvente at det er.. sånn helt på begynnelsen av ett nytt system Ja. vil alltid være noe. registrert noe klikkelyd på video opptak du forresten..? Ser andre samples på youtube, har det samme, så er ikke kun min mobb.... Litt irriterende Nei kan ikke si at jeg gjorde det.. men nå har jeg heller ikke filmet så veldig mye med telefonen heller Lenke til kommentar
Krankenstein Skrevet 8. oktober 2010 Forfatter Del Skrevet 8. oktober 2010 itavisen gir den 4 http://www.itavisen.no/853192/verdens-beste-kameramobil Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå