Gå til innhold

Nokia N8 12 megapixler 720P, HDMI, AMOLED, symbian 3

Anbefalte innlegg

fikk min tlf nå.. tok meg tre sekunder å komme på nett. har et telenor zykel modem. fikk lagt inn ovi butikk, kom på vanlig nett, og etter to min kom første oppdatering, noe tema greier.

satt opp at hjemme bruker den kun wlan,og eller skal den spørre hvilket nett den skal bruke. ingen problem det.

Godt å høre at din fungerte fint.... min gjorde dessverre ikke ikke det... :-(

e det forskjell på softwaren på noen av telefonan da?? på min er det PR1.0 ver.011.012

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

fikk min tlf nå.. tok meg tre sekunder å komme på nett. har et telenor zykel modem. fikk lagt inn ovi butikk, kom på vanlig nett, og etter to min kom første oppdatering, noe tema greier.

satt opp at hjemme bruker den kun wlan,og eller skal den spørre hvilket nett den skal bruke. ingen problem det.

e det forskjell på softwaren på noen av telefonan da?? på min er det PR1.0 ver.011.012

Samme versjon som min N8 hadde det ja...det er foreløpig siste versjon. Men muligens kan det være HW-feil på akkurat den jeg kjøpte... hvem vet...

Lenke til kommentar

Samme versjon som min N8 hadde det ja...det er foreløpig siste versjon. Men muligens kan det være HW-feil på akkurat den jeg kjøpte... hvem vet...

mulig det.. har aldi plagdes med å komme på nett via routern, me nån av telefonan æ har hadd, og det e en del. muligens bare flaks. eneste n95 krangla litt til å bynne med.

Lenke til kommentar

For de som vil betale ett par hundrelapper ekstra og ikke gidder å vente så ser jeg Expert har begynt å få inn i endel butikker.. Hvertfall Grey Dark og Green i de største (og noen mindre) byene... ;) Får vel smøre meg med tolmodighet til den blå kommer... :/

TKP i vika har mange N8 på lager, Kanon service der:-)

www.tkp.as

Lenke til kommentar

En liten mystisk feil..

Ordboka kan slå seg helt vrang.. Tastene flytter på seg, sånn at f.eks P flytter seg til 9 tasten I flytter seg til 7..

Men en restart hjelper.. men så skjer det samme igjen..

Håper Nokia kommer raskt ut med en ny FW som fikser disse feilene.. Men noe må man vel kanskje forvente at det er.. sånn helt på begynnelsen av ett nytt system

Lenke til kommentar

En liten mystisk feil..

Ordboka kan slå seg helt vrang.. Tastene flytter på seg, sånn at f.eks P flytter seg til 9 tasten I flytter seg til 7..

Håper Nokia kommer raskt ut med en ny FW som fikser disse feilene.. Men noe må man vel kanskje forvente at det er.. sånn helt på begynnelsen av ett nytt system

Ja. vil alltid være noe. registrert noe klikkelyd på video opptak du forresten..?

Ser andre samples på youtube, har det samme, så er ikke kun min mobb....

Litt irriterende

Lenke til kommentar

En liten mystisk feil..

Ja. vil alltid være noe. registrert noe klikkelyd på video opptak du forresten..?

Ser andre samples på youtube, har det samme, så er ikke kun min mobb....

Litt irriterende

Nei kan ikke si at jeg gjorde det.. men nå har jeg heller ikke filmet så veldig mye med telefonen heller

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...