Gå til innhold

Nokia N8 12 megapixler 720P, HDMI, AMOLED, symbian 3

Anbefalte innlegg

Så lenge den ikke klarer å koble seg til på standardinnstillinger uten masse hikkemikk er den ubrukelig!

Trasig dette, men forstår frustrasjonen. Kan jo være en feil på ditt eksemplar.

Jeg blir bare mer og mer fornøyd med phonen, wlan fungerer helt problemfritt. Etter at jeg endret innstilling for å sjekke mail hver time i stedet for "hele dagen", sluttet også mobilen å koble seg til nettet hele tiden.

Har nå prøvd musikkspilleren, og jeg synes den er svært god, helt på linje, hvis ikke bedre enn den var på musikkmobilen SE W995 som jeg hadde for halvt år siden. Fet lyd (med skikkelige hodetelefoner, vel å merke!), bra trøkk i bassen og fin diskant, skarp og klar lyd, for mine ører.

I morgen skal jeg prøve FM-senderen mot bilradioen! Glær mæ!

:D

eg har prøvd fm senderen i bilen. Funker utmerket. Så og si radiokvalitet

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Er helt ny bruker her på forumet men har lest denne og andre tråder her en stund nå.Hentet min N8 i går kveld og er godt fornøyd så lagt.Men hadde problemer med og koble meg på nett med wlan,men fikk det tl med å forandre tilkobling fra telenor til startsiden.no. Virker som det er en feil på adressen til telenor som ligger som standar på telefonen. Så for dere som har problemer med å komme på nett med wlan så er det kansje det som er feil på deres n8 også.

Tror neppe det er her feilen ligger... enten jeg begynte der jeg kunne velge bokmerker, eller skrive inn ny adresse direkte så kom jeg ikke lenger...

Lenke til kommentar

Samme problem her, mobilen klarer ikke å koble til internett, får forbindelse til router men får bare ugyldig servernavn når jeg prøver internett. Første mobil på mange år som har hatt problemer med det. HTC HD2, HTC Desire, Iphone og X10 null problem.

Det jeg kan si om mobilen til nå er at kameraet overbeviser skikkelig, aldri fått så gode innebilder på kveld før med noen mobil. HDMI ut og FM sender er pluss. Resten er for det meste unnskyld uttrykket ræva, OS er for gammeldags og nettleseren er bare tragisk. Skulle bare mangle at de kommer med en ny nettleser. Lastet ned Opera og denne var bedre.

Hadde det ikke vært for ett veldig bra kamera, HDMI ut og FM sender så hadde dette vært ett stort bomkjøp og hadde garantert returnert den.

Lenke til kommentar

Kontakter og grupper..

Jeg får ikke til å sette eget bilde på grupper. Sånn at et spess bilde for en bestemt gruppe vises når en i gruppa ringer.

Er det virkelig så en må sette inn bilde på hver kontakt? :ermm:

(jeg har en haug tlf-selgernr lagret, som jeg hadde i egen gruppe på min gamle Nokia 6280. Den gruppa hadde jeg lydløs tone på, og et "NEI-bilde" kom opp om det var selgere som ringte.)

Hva med å reservere seg mot selgere? Jeg har ikke hørt noe fra disse folka på to år nå. Og om noen mot formodning skulle ringe, så sier jeg "jeg har reservert meg" og da må de bare legge på.

Har da gjort det, men ikke alltid det hjelper.

Lenke til kommentar

Samme problem her, mobilen klarer ikke å koble til internett, får forbindelse til router men får bare ugyldig servernavn når jeg prøver internett. Første mobil på mange år som har hatt problemer med det. HTC HD2, HTC Desire, Iphone og X10 null problem.

Det jeg kan si om mobilen til nå er at kameraet overbeviser skikkelig, aldri fått så gode innebilder på kveld før med noen mobil. HDMI ut og FM sender er pluss. Resten er for det meste unnskyld uttrykket ræva, OS er for gammeldags og nettleseren er bare tragisk. Skulle bare mangle at de kommer med en ny nettleser. Lastet ned Opera og denne var bedre.

Hadde det ikke vært for ett veldig bra kamera, HDMI ut og FM sender så hadde dette vært ett stort bomkjøp og hadde garantert returnert den.

se svaret nr 814, kanskje det hjelper deg og.

https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1224639&st=800&p=16306071entry16306071

Lenke til kommentar

Ser jeg har samme routermodem (Thomson fra Telenor) som Zannas og han klarer heller ikke å koble seg opp på internett gjennom wifi.

Ja, kan tenke meg at flere har problemer ja...så da er vi flere :-)

Og husk også at jeg har testet mot naboen åpne nett, og han har D-link 635...fungerte ikke bedre der...

Endret av zannas
Lenke til kommentar

Ser jeg har samme routermodem (Thomson fra Telenor) som Zannas og han klarer heller ikke å koble seg opp på internett gjennom wifi.

Og husk også at jeg har testet mot naboen åpne nett, og han har D-link 635...fungerte ikke bedre der...

Koblet min N8 mot en Dlink 635 (m/standard oppsett), hadde ingen problemer.

Største problemet var å skrive inn passordet :-)

Lenke til kommentar

fikk min tlf nå.. tok meg tre sekunder å komme på nett. har et telenor zykel modem. fikk lagt inn ovi butikk, kom på vanlig nett, og etter to min kom første oppdatering, noe tema greier.

satt opp at hjemme bruker den kun wlan,og eller skal den spørre hvilket nett den skal bruke. ingen problem det.

Lenke til kommentar

Koblet min N8 mot en Dlink 635 (m/standard oppsett), hadde ingen problemer.

Største problemet var å skrive inn passordet :-)

Mye problemer med wlan skjønnar eg. virker som et reelt problem. Bare å sende mail til nokia å be de fikse fortere enn svinten. Jeg har ikke dette problemet da, men så har eg kun testet mobben opp i mot et wlan. Kan bli spennende å se nå eg skal bruke andre wlan...

Ellers. Noen andre litt stygge feil med mobben da? Ovi programmer klikker av og til hos meg.

Ellers fungere ting som det skal:)

Lenke til kommentar

skal ikke alt av program/apps funke omhverandre fra meego,symbian 3 og symbian 4 siden det skal være basert på samme platform? QT eller no sånt. det kommer vel mye rart etterhvert.. har en n900 å det dukke nu stadig opp nye temaer,programmer og oppdateringer. n900 har å fått MYE forbedringa fra da den kom ut.

Lenke til kommentar

fikk min tlf nå.. tok meg tre sekunder å komme på nett. har et telenor zykel modem. fikk lagt inn ovi butikk, kom på vanlig nett, og etter to min kom første oppdatering, noe tema greier.

satt opp at hjemme bruker den kun wlan,og eller skal den spørre hvilket nett den skal bruke. ingen problem det.

Godt å høre at din fungerte fint.... min gjorde dessverre ikke ikke det... :-(

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...