Botten88 Skrevet 6. oktober 2010 Del Skrevet 6. oktober 2010 (endret) Snakket med Telekiosken i Trondheim pr mail, de har fått inn 3stk dark gray i dag, men de er operatørlåst til Telenor og de skal ha 4499,- uten abbo for den, så det blir litt uaktuelt, spess siden jeg har tele2 abbo. Si gjerne i fra om dere hører om noen butikker som har tatt inn/tar inn denne i Trondheimsområdet. Haha, jeg drar og kjøper en hos dem nå jeg! Gidder ikke vente på komplett! Så du bruker heller 700kr extra istedenfor og vente 1-2 dager? Betalte 1999, så det var greit nok! Klarte ikke vente så! Nå har jeg den endelig i hånda Endret 6. oktober 2010 av Botten88 Lenke til kommentar
Krankenstein Skrevet 6. oktober 2010 Forfatter Del Skrevet 6. oktober 2010 Bestilte hos telenor. Ble sendt i går, kommer i dag. Bare venter på at ukjøring fra sentral til posten her som skjer på ettermiddagen, og at den blir registrert ankommet. Sendt igår og du får den idag? Det høres spennende ut. Min kom til bergen kl.12 idag, men mitt lokale postkontor får ikke den før imorgen. Lenke til kommentar
L O G I M A N Skrevet 6. oktober 2010 Del Skrevet 6. oktober 2010 Den er innlevert i stokke (vestfold) samme fylke som jeg bor i, så da burde det jo ikke ta lengre tid. Stokke er jo samme sentral som mpx/komplett, netshop leverer inn til. Lurer litt på hvor lagret til telenor er. Er vel ikke Norek det og? Lenke til kommentar
Optimus Prime Skrevet 6. oktober 2010 Del Skrevet 6. oktober 2010 Nykommeren er også utstyrt med den siste versjonen av Ovi Kart, har gode egenskaper for bruk av sosiale medier, samt støtte for web-tv-tjenester, noe som gjør at du kan se programmer og nyheter fra for eksempel NRK og CNN, sport fra Viasat eller innhold fra TV2 og National Geographic pluss mange andre på telefonen. Kilde Hvorfor er det ikke NRK, Viasat eller Tv2 på min da? Lenke til kommentar
vodkalemon Skrevet 6. oktober 2010 Del Skrevet 6. oktober 2010 Skjønner jeg burde være sjeleglad jeg bestillte telefonen på Telenor istedet for hos komplett.no Får antakeligvis min telefon i morgen.. gleder meg som en unge Får da vitterlig min fra komplett imorgen lr overimorgen.. så det er vel ikke no å glise av? Lenke til kommentar
Stig-Arne Skrevet 6. oktober 2010 Del Skrevet 6. oktober 2010 Gliser bare av at jeg gleder meg til å få telefonen.. Men virker som om komplett har vært treg med å sende ut.. rett å slett Lenke til kommentar
vodkalemon Skrevet 6. oktober 2010 Del Skrevet 6. oktober 2010 Gliser bare av at jeg gleder meg til å få telefonen.. Men virker som om komplett har vært treg med å sende ut.. rett å slett Ja mulig. Fornøyd så lenge den kommer denne uka. Ellers blir det haralabald! Lenke til kommentar
L O G I M A N Skrevet 6. oktober 2010 Del Skrevet 6. oktober 2010 Da er min endelig i hus. Satt å venta på sporingen online, men der skjedde lite. Trodde først posten hadde latt den ligge til i morgen, men den var heldigvis på postkontoret når jeg dro ned Lenke til kommentar
Olannon Skrevet 6. oktober 2010 Del Skrevet 6. oktober 2010 (endret) En ting jeg lurer litt på som flere reviews har poengtert, er at Symbian^3 noen ganger rett og slett er litt tregt. "My experience shows that the touchscreen is not up to snuff, though. Many, many taps on the screen went unregistered in my testing. This adds to the somewhat slow, at times, feel of the phone. I would point to the delay (by design or not) of the changing of home screen panels. Both swipe gestures and taps on the home screen switching button are followed by a delay before the home screen switches. Not a huge delay, but an annoying one" fra: http://www.mobileburn.com/review.jsp?Page=3&Id=11093 Hvordan stemmer dette overens med deres opplevelser? Hvordan vil dette bli når man legger inn en del apps, widgets etc. Jeg har en HTC Hero nå som virkelig begynner å bli treg og det er utrolig irriterende å navigere rundt når systemet er helt sirup. Endret 6. oktober 2010 av Olannon Lenke til kommentar
L O G I M A N Skrevet 6. oktober 2010 Del Skrevet 6. oktober 2010 Foreløpig står det til forventningene. Vibrering ved berøring likte jeg ikke, så det slo jeg av temmelig raskt. Minna mer om noe som løsna når du trykka Lenke til kommentar
Charlo Skrevet 6. oktober 2010 Del Skrevet 6. oktober 2010 uff forundrer meg ikke. Symbian er noe dritt. Ustabilt og laggete. Lenke til kommentar
tkm Skrevet 6. oktober 2010 Del Skrevet 6. oktober 2010 Nykommeren er også utstyrt med den siste versjonen av Ovi Kart, har gode egenskaper for bruk av sosiale medier, samt støtte for web-tv-tjenester, noe som gjør at du kan se programmer og nyheter fra for eksempel NRK og CNN, sport fra Viasat eller innhold fra TV2 og National Geographic pluss mange andre på telefonen. Kilde Hvorfor er det ikke NRK, Viasat eller Tv2 på min da? Mulig du må laste det ned fra ovi store Lenke til kommentar
johome Skrevet 6. oktober 2010 Del Skrevet 6. oktober 2010 Kan dere legge ut bilder tatt av vidunderet, etterhvert som dere begynner å komme igang ? Lenke til kommentar
fnorum Skrevet 6. oktober 2010 Del Skrevet 6. oktober 2010 GSMArena hadde en test av N8 mot Samsung Pixon12 og Sony HX5. I testen sa de ikke noe om hvilket utstyr som hadde tatt de forskjellige bildene, men lot brukerne stemme på hvilke bilde serie de likte best. Nå har resultatene kommet og N8 vannt med 161 stemmer mens Sony HX5 fikk 32 stemmer og Pixon12 fikk 24. Resultat: http://www.gsmarena.com/nokia_n8_vs_samsung_pixon12_vs_sony_dsc_hx5v-review-519p2.php Bildene: http://www.gsmarena.com/nokia_n8_vs_samsung_pixon12_vs_sony_dsc_hx5v-review-519.php Lenke til kommentar
Botten88 Skrevet 6. oktober 2010 Del Skrevet 6. oktober 2010 Har nå holdt på med telefonen i ettermiddag, og det er ett par småting jeg ikke får til! Jeg ønsker ikke at skjermen skal rotere automatisk, går det ann å gjøre noe med det? I tillegg vil jeg gjerne velge hvilket nett telefonen skal bruke, trådløst eller mobilnett. Får ikke valgt, selv om jeg har haka ut spør ved behov. På N97 og N82 lagra telefonen passordet ved trådløst nett, men ikke på denne. Lenke til kommentar
vodkalemon Skrevet 6. oktober 2010 Del Skrevet 6. oktober 2010 Har nå holdt på med telefonen i ettermiddag, og det er ett par småting jeg ikke får til! Jeg ønsker ikke at skjermen skal rotere automatisk, går det ann å gjøre noe med det? I tillegg vil jeg gjerne velge hvilket nett telefonen skal bruke, trådløst eller mobilnett. Får ikke valgt, selv om jeg har haka ut spør ved behov. På N97 og N82 lagra telefonen passordet ved trådløst nett, men ikke på denne. Kjenner at jeg nesten gruer meg til å få tlf nå. SKYHØYE forventninger... Litt antiklimaks når ventetiden er over kanskje? Lenke til kommentar
L O G I M A N Skrevet 6. oktober 2010 Del Skrevet 6. oktober 2010 (endret) For at den ikke skal snu auto: Velg instillings (knappen under skjermen) -> telefon -> sensorinstillinger -> Snukontroll Endret 6. oktober 2010 av L O G I M A N Lenke til kommentar
L O G I M A N Skrevet 6. oktober 2010 Del Skrevet 6. oktober 2010 (endret) uff forundrer meg ikke. Symbian er noe dritt. Ustabilt og laggete. Hva forundrer deg ikke? At jeg ikke likte vibrering ved berøring? Det er vel smak og behag og kan deaktiveres. Hva har det med symbian ellerså gjøre? Vibreringen hadde føltes helt likt om android styrte hw. Endret 6. oktober 2010 av L O G I M A N Lenke til kommentar
MonaH Skrevet 6. oktober 2010 Del Skrevet 6. oktober 2010 Æhh..Expert på Gjøvik hadde fått N8 i butikken. Likte ikke den grønnfargen, så det ble grå. Har ikke satt inn simkort enda, bare diller. Men, hvordan få den til IKKE å koble seg på nett (mitt eget akkurat nå) automatisk? Og, kan jeg unngå at den kobler seg opp via mobilnettet da jeg setter inn simkort, om jeg er uten nett? Ønsker ikke en telefonregning oppi skyene.. Lenke til kommentar
Krankenstein Skrevet 6. oktober 2010 Forfatter Del Skrevet 6. oktober 2010 uff forundrer meg ikke. Symbian er noe dritt. Ustabilt og laggete. Hva forundrer deg ikke? At jeg ikke likte vibrering ved berøring? Det er vel smak og behag og kan deaktiveres. Hva har det med symbian ellerså gjøre? Vibreringen hadde føltes helt likt om android styrte hw. Drit i charlo, LOGIMAN. Sikkert en ny kvirulant som tok turen innom for å vise sin avsky for symbian.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå