Stig-Arne Skrevet 29. september 2010 Del Skrevet 29. september 2010 (endret) Tror jammen jeg bare bestiller telefonen på Telenor da med Super.. billigere, koster 2518 kr + 59 kr mnd.. totalprisen blir da 3226, istedet for nesten 3981 som jeg må betale på komplett.no og i tillegg har de en bekreftet dato.. Endret 29. september 2010 av Stig-Arne Lenke til kommentar
Krankenstein Skrevet 29. september 2010 Forfatter Del Skrevet 29. september 2010 Tror jammen jeg bare bestiller telefonen på Telenor da med Super.. billigere, koster 2518 kr + 59 kr mnd.. totalprisen blir da 3226, istedet for nesten 3981 som jeg må betale på komplett.no og i tillegg har de en bekreftet dato.. Etter erfaring så får ikke freakin telenor mobiler noe tidligere enn mpx og komplett. Har de den i andre farger, og 4.oktober faktisk er en reel dato, så handler eg også der selvsagt. (har sendt de en mail) Lenke til kommentar
Stig-Arne Skrevet 29. september 2010 Del Skrevet 29. september 2010 Nei, får den neppe noe tidligere, men telefonen har en bekreftet dato hos dem, den blir billigere, og i tillegg har jeg butikk her jeg bor, som blir litt greiere om det skulle være problem med telefonen og innsending. Lenke til kommentar
stoff3r Skrevet 29. september 2010 Del Skrevet 29. september 2010 Tror jammen jeg bare bestiller telefonen på Telenor da med Super.. billigere, koster 2518 kr + 59 kr mnd.. totalprisen blir da 3226, istedet for nesten 3981 som jeg må betale på komplett.no og i tillegg har de en bekreftet dato.. Men da tar du jo ikke med forbruk, som med super ser ut til å være helt latterlig dyrt. 99 øre å ringe og 89 i oppstart? Og dette skal de ha betalt for? jeg får angst :O Nei for meg blir det nok et Billigere abonement og telefon til fullpris. Betaler ikke telefonkiosk-priser for å ringe liksom. Har sirkla meg inn på Ludo terningkast 6, evt Ludo rød elns. Lenke til kommentar
Stig-Arne Skrevet 29. september 2010 Del Skrevet 29. september 2010 Skal ikke bruke det abonnementet, har ett telenor abonnement fra før av Totalprisen på telefonen for meg blir 3226, istedet for 3981 Super simkortet legger jeg bare bort.. evt. bruker de 1000 mms og 1000 sms som følger med. Lenke til kommentar
Olannon Skrevet 30. september 2010 Del Skrevet 30. september 2010 I forhold til abonnement så vil jeg nevne at OneCall har et supertilbud ut året på 199 kr for så mye ringing, sms og data du vil. Ja, det var 199,- ut året (dog riktignok en begrensning på 5gb/mnd før det koster ytterligere 1kr/mb) Lenke til kommentar
Stig-Arne Skrevet 30. september 2010 Del Skrevet 30. september 2010 Da er altså telefonen på tur ut i butikkene. http://conversations.nokia.com/2010/09/30/nokia-n8-is-shipping-photos/ Bare å vente noen dager så har man den i hus Lenke til kommentar
Nok Skrevet 30. september 2010 Del Skrevet 30. september 2010 Telenor-> Bekreftet 10/4/2010 source -> http://nettbutikk.telenor.no//Mobiles-N8TELENOR.NOB.aspx ~edit, ser bare "Dark grey" på lista. Då har eg kanselert bestillingen min hos Elkjøp å lagt inn hos telenor! Satse på eg får den om ei uke da...Plus den blei jo billigere. Lenke til kommentar
Krankenstein Skrevet 30. september 2010 Forfatter Del Skrevet 30. september 2010 (endret) Telenor-> Bekreftet 10/4/2010 source -> http://nettbutikk.telenor.no//Mobiles-N8TELENOR.NOB.aspx ~edit, ser bare "Dark grey" på lista. Då har eg kanselert bestillingen min hos Elkjøp å lagt inn hos telenor! Satse på eg får den om ei uke da...Plus den blei jo billigere. Pratet med telenor sin netbutikk. Dere som bestiller den, får nok mobilen rimelig kjapt:) Eg får no bare vente til mpx får fingen ut. Vil ikke skifte til telenor. Syns ikke den dark grey er noe pen i det hele tatt heller. Men smaken er som baken, den er delt..he Endret 30. september 2010 av Krankenstein Lenke til kommentar
Krankenstein Skrevet 30. september 2010 Forfatter Del Skrevet 30. september 2010 Ser nå at de fleste netsider har endret datoen sin til 5.oktober. Satser på kommende tirsdag:) Lenke til kommentar
Stig-Arne Skrevet 30. september 2010 Del Skrevet 30. september 2010 Smaken er som baken ja.. Delt.. Synes den svarte ser helt OK ut jeg Er det flere nettsteder som har bekreftet mobilen eller ? Lenke til kommentar
Krankenstein Skrevet 30. september 2010 Forfatter Del Skrevet 30. september 2010 Smaken er som baken ja.. Delt.. Synes den svarte ser helt OK ut jeg Er det flere nettsteder som har bekreftet mobilen eller ? he. Nei. Kun telenor Lenke til kommentar
Krankenstein Skrevet 30. september 2010 Forfatter Del Skrevet 30. september 2010 Noen som vet hvorfor zoom-funksjonen er så pass god på n8? Skulle jo nesten tro det var optisk zoom, men det er jo kun digital zoom. Sjekke denne videoen: Lenke til kommentar
Stig-Arne Skrevet 30. september 2010 Del Skrevet 30. september 2010 Har vel rett å slett med hvordan programvaren takler forstørringen av pixlene.. Lenke til kommentar
Krankenstein Skrevet 30. september 2010 Forfatter Del Skrevet 30. september 2010 (endret) d Endret 30. september 2010 av Krankenstein Lenke til kommentar
Stig-Arne Skrevet 30. september 2010 Del Skrevet 30. september 2010 5.oktober mener du vel.. Lenke til kommentar
Krankenstein Skrevet 30. september 2010 Forfatter Del Skrevet 30. september 2010 Har vel rett å slett med hvordan programvaren takler forstørringen av pixlene.. Må være noe sånt. Mener eg leste noe mer konkret en gang. Men husker fint lite. En ting er selve bildekvaliteten på video-opptakene, men at zoomfunksjonen er så pass god, er jo bare en bonus. 5.oktober mener du vel.. he. skrev litt feil. vurderer å bestille nå. selv om mpx har samme dato..bare ubekreftet... Lenke til kommentar
Stig-Arne Skrevet 30. september 2010 Del Skrevet 30. september 2010 Fordelen er jo at du slipper ett mellomledd om det skulle bli feil på telefonen.. Telehuset sender den jo direkte til serviceverksted, istedefor å sende den først til MPX som så skal sende den til serviceverksted.. Lenke til kommentar
Krankenstein Skrevet 30. september 2010 Forfatter Del Skrevet 30. september 2010 Fordelen er jo at du slipper ett mellomledd om det skulle bli feil på telefonen.. Telehuset sender den jo direkte til serviceverksted, istedefor å sende den først til MPX som så skal sende den til serviceverksted.. Eg har en lokal sjappe, som fikser det som måtte dukke opp. Tar max 3 dager. Så det er ikke noe stress. Men irriterer meg "grønn", at man må skifte til telenor abonnement. Har talkmore idag. Og er rimelig happy med det. Lenke til kommentar
n900 Skrevet 30. september 2010 Del Skrevet 30. september 2010 (endret) avbestilte også hos mpx idag, og bestilte fra telenor isteden da de har bekreftet 4.okt. la inn bestilling hos mpx for en mnd siden,og det sto forventet sendingsdato 5.okt i bestillingen på min side,men når jeg sendte de en mail idag om når de mente den ble sendt, sa de den var ubekreftet 31.okt. enda det sto 5.okt på min side. ble jo billigere fra telenor og. telehuset har og bekreftet 4.okt så regne med det e reell dato. Endret 30. september 2010 av n900 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå