Gå til innhold

Nokia N8 12 megapixler 720P, HDMI, AMOLED, symbian 3


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Tror jammen jeg bare bestiller telefonen på Telenor da med Super.. billigere, koster 2518 kr + 59 kr mnd.. totalprisen blir da 3226, istedet for nesten 3981 som jeg må betale på komplett.no og i tillegg har de en bekreftet dato..

 

 

Etter erfaring så får ikke freakin telenor mobiler noe tidligere enn mpx og komplett. Har de den i andre farger, og 4.oktober faktisk er en reel dato, så handler eg også der selvsagt. (har sendt de en mail)

Lenke til kommentar

Tror jammen jeg bare bestiller telefonen på Telenor da med Super.. billigere, koster 2518 kr + 59 kr mnd.. totalprisen blir da 3226, istedet for nesten 3981 som jeg må betale på komplett.no og i tillegg har de en bekreftet dato..

 

Men da tar du jo ikke med forbruk, som med super ser ut til å være helt latterlig dyrt. 99 øre å ringe og 89 i oppstart? Og dette skal de ha betalt for? jeg får angst :O

 

Nei for meg blir det nok et Billigere abonement og telefon til fullpris. Betaler ikke telefonkiosk-priser for å ringe liksom. Har sirkla meg inn på Ludo terningkast 6, evt Ludo rød elns.

Lenke til kommentar

Telenor-> Bekreftet 10/4/2010

 

source -> http://nettbutikk.telenor.no//Mobiles-N8TELENOR.NOB.aspx

 

~edit, ser bare "Dark grey" på lista.

 

Då har eg kanselert bestillingen min hos Elkjøp å lagt inn hos telenor! Satse på eg får den om ei uke da...Plus den blei jo billigere.

 

 

Pratet med telenor sin netbutikk. Dere som bestiller den, får nok mobilen rimelig kjapt:)

 

Eg får no bare vente til mpx får fingen ut. Vil ikke skifte til telenor. Syns ikke den dark grey er noe pen i det hele tatt heller. Men smaken er som baken, den er delt..he

Endret av Krankenstein
Lenke til kommentar

Har vel rett å slett med hvordan programvaren takler forstørringen av pixlene..

 

 

Må være noe sånt. Mener eg leste noe mer konkret en gang. Men husker fint lite. En ting er selve bildekvaliteten på video-opptakene, men at zoomfunksjonen er så pass god, er jo bare en bonus.

 

5.oktober mener du vel..

 

:)

 

he. skrev litt feil. vurderer å bestille nå. selv om mpx har samme dato..bare ubekreftet...

Lenke til kommentar

Fordelen er jo at du slipper ett mellomledd om det skulle bli feil på telefonen.. Telehuset sender den jo direkte til serviceverksted, istedefor å sende den først til MPX som så skal sende den til serviceverksted..

 

 

Eg har en lokal sjappe, som fikser det som måtte dukke opp. Tar max 3 dager. Så det er ikke noe stress.

Men irriterer meg "grønn", at man må skifte til telenor abonnement. Har talkmore idag. Og er rimelig happy med det.

Lenke til kommentar

avbestilte også hos mpx idag, og bestilte fra telenor isteden da de har bekreftet 4.okt.

la inn bestilling hos mpx for en mnd siden,og det sto forventet sendingsdato 5.okt i bestillingen på min side,men når jeg sendte de en mail idag om når de mente den ble sendt, sa de den var ubekreftet 31.okt. enda det sto 5.okt på min side.

ble jo billigere fra telenor og.

telehuset har og bekreftet 4.okt så regne med det e reell dato.

Endret av n900
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...