Krankenstein Skrevet 27. september 2010 Forfatter Del Skrevet 27. september 2010 Video av en Rihanna-konsert: http://www.youtube.com/watch?v=QZ71M3ANv94 Ser bra ut. Irriterende lyd blåselyd av bassen, men slikt skal mye til å komme unna. Er hvertfall mye bedre enn den jeg har nå. Har video filen på pcen. Bedre framerate på den. Nokia micker er ofte følsom, og spesilt ovenfor kraftig bass. Håper det er mulig å justere volumet på lyden inn, slik som på samsung i8910 f.eks. Er man på livekonsert, kan det være greit:) Lenke til kommentar
Skavhaug Skrevet 27. september 2010 Del Skrevet 27. september 2010 (endret) Noen som vet om telefoner som er bestillt fra tele2.no er opperatørlåst? Kom over N8 med tele2 ultra abo til 1499 nå. Nokia N8 Endret 27. september 2010 av Skavhaug Lenke til kommentar
genser Skrevet 27. september 2010 Del Skrevet 27. september 2010 Hvis det ikke står at den er låst så er den ikke låst. Låste telefoner pleier forøvrig å komme på markedet noe senere enn ulåste og gjerne med noe bedre pris. Lenke til kommentar
Krankenstein Skrevet 27. september 2010 Forfatter Del Skrevet 27. september 2010 Nokia gjør mye ut av video funskjonen på denne mobben. Finnes en haug med proffe musikkvideoer filmet med n8 der ute. Nå kommer også snart den filmen alle snakker om, der man bruker n8. Sjukt:) Lenke til kommentar
msakram1984 Skrevet 27. september 2010 Del Skrevet 27. september 2010 Hei... Kan man regne med at denne telefonen vil være å få tak i før den 8.oktober? Eller er sannsynligheten for det liten? Forsvinner ut av landet til da, og er ikke hjemme igjen i Oslo før til jul. Så håper virkelig at den kommer ut til da. Er lei HTC Desire, og vil tilbake til Nokia. Lenke til kommentar
Olannon Skrevet 28. september 2010 Del Skrevet 28. september 2010 Hvis du ikke har bestilt enda er nok sannsynligheten lik 0. Hvis du allerede har forhåndsbestilt er det vel en liten mulighet, dog svært liten. Hvis du blar tilbake en side eller to finner du litt diskusjon rundt datoer osv i forhold til N8 i Norge. Lenke til kommentar
Krankenstein Skrevet 28. september 2010 Forfatter Del Skrevet 28. september 2010 Nokia N8 now not expected until last week of October....damn! Lenke til kommentar
Stig-Arne Skrevet 28. september 2010 Del Skrevet 28. september 2010 (endret) Hvor står det da ? Endret 28. september 2010 av Stig-Arne Lenke til kommentar
Krankenstein Skrevet 28. september 2010 Forfatter Del Skrevet 28. september 2010 Hvor står det da ? egentlig overalt på nettet. Står mest om uk. Tror ikke norge får tak i den før UK akkurat Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 28. september 2010 Del Skrevet 28. september 2010 Tror første leveranse kommer nok som planlagt men det er de neste der igjen som vil bli litt forsinket, regner med at de første telefonene dukker opp her i landet begynnelsen av oktober. Lenke til kommentar
Stig-Arne Skrevet 28. september 2010 Del Skrevet 28. september 2010 Hvor står det da ? egentlig overalt på nettet. Står mest om uk. Tror ikke norge får tak i den før UK akkurat Men da stemmer jo ikke dette som Nokia gikk ut å dementerte for noen dager tilbake, hvor de tilbakeviste at N8 var utsatt igjen. Og evt. utsettelser gjaldt heller ikke Norge.. Lenke til kommentar
Krankenstein Skrevet 28. september 2010 Forfatter Del Skrevet 28. september 2010 (endret) Hvor står det da ? egentlig overalt på nettet. Står mest om uk. Tror ikke norge får tak i den før UK akkurat Men da stemmer jo ikke dette som Nokia gikk ut å dementerte for noen dager tilbake, hvor de tilbakeviste at N8 var utsatt igjen. Og evt. utsettelser gjaldt heller ikke Norge.. Sant det. Eg stoler egentlig ikke på Nokia lengre. Tror de sier det som må til for at vi fremdeles skal kjøpe mobben som vi tydeligvis vil ha, ut i fra alle forhåndsbestillingene de har fått inn. Har ikke opplevd enda at norge får inn mobiler før uk. Og nettbutikker i norge sier at vi får den omtrent rundt samme tid som uk. Etter mine erfaringer, faktisk litt etter. At Norge skal få den før alle andre..hm.....Høres litt for godt ut til å være sant, spør du meg. Men eg håper eg tar så inderlig feil selvsagt:----- Endret 28. september 2010 av Krankenstein Lenke til kommentar
Mythos Skrevet 28. september 2010 Del Skrevet 28. september 2010 (endret) Jeg er i grunn mer opptatt av hvor godt denne telefonen vil dekke mitt behov enn hvilken dato den blir å få tak i. Derfor avventer jeg reaksjonen til de som får den først. Håper dere som er først i køen blir like ivrige med å komme med erfaringer med telefonen når dere får den som dere er til å diskutere datoer... Nå har jeg en Nokia 5800 som jeg ser fram til å bytte ut i noe litt spenstigere. Endret 28. september 2010 av Mythos 2 Lenke til kommentar
Krankenstein Skrevet 28. september 2010 Forfatter Del Skrevet 28. september 2010 (endret) Jeg er i grunn mer opptatt av hvor godt denne telefonen vil dekke mitt behov enn hvilken dato den blir å få tak i. Derfor avventer jeg reaksjonen til de som får den først. Håper dere som er først i køen blir like ivrige med å komme med erfaringer med telefonen når dere får den som dere er til å diskutere datoer... Nå har jeg en Nokia 5800 som jeg ser fram til å bytte ut i noe litt spenstigere. Du kan slappe helt av. Du skal få et rykende fersk review av meg når jeg omsider får den i hendene. Endret 28. september 2010 av Krankenstein 1 Lenke til kommentar
Stig-Arne Skrevet 29. september 2010 Del Skrevet 29. september 2010 Nå er datoen til silver white og grønn endret til 5 og 6 oktober.. ikke store forandringen iallefall. Lenke til kommentar
Krankenstein Skrevet 29. september 2010 Forfatter Del Skrevet 29. september 2010 Nå er datoen til silver white og grønn endret til 5 og 6 oktober.. ikke store forandringen iallefall. Ja så det. Betyr så lite. Vil se en bekrefta dato! Lenke til kommentar
Krankenstein Skrevet 29. september 2010 Forfatter Del Skrevet 29. september 2010 (endret) Ny video duell mellom n8 og iphone 4 Iphone 4 er ikke dårlig på video, men fargetonene er ikke like bra som på n8. Endret 29. september 2010 av Krankenstein 1 Lenke til kommentar
MisterIT Skrevet 29. september 2010 Del Skrevet 29. september 2010 (endret) Telenor-> Bekreftet 10/4/2010 source -> http://nettbutikk.telenor.no//Mobiles-N8TELENOR.NOB.aspx ~edit, ser bare "Dark grey" på lista. Endret 29. september 2010 av MisterIT Lenke til kommentar
Krankenstein Skrevet 29. september 2010 Forfatter Del Skrevet 29. september 2010 Telenor-> Bekreftet 10/4/2010 source -> http://nettbutikk.telenor.no//Mobiles-N8TELENOR.NOB.aspx ~edit, ser bare "Dark grey" på lista. nei dæven. første bekrefta dato:) nå må bare mpx og komplett få fingern ut. Eg skal ikke ha noe dark grey. Green baby:) Lenke til kommentar
Krankenstein Skrevet 29. september 2010 Forfatter Del Skrevet 29. september 2010 Denne reklamevideoen er regn snop:) http://www.youtube.com/watch?v=nVUMu1zCFko Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå