Gå til innhold

Nokia N8 12 megapixler 720P, HDMI, AMOLED, symbian 3


Anbefalte innlegg

Video av en Rihanna-konsert:

http://www.youtube.com/watch?v=QZ71M3ANv94

 

Ser bra ut. Irriterende lyd blåselyd av bassen, men slikt skal mye til å komme unna.

Er hvertfall mye bedre enn den jeg har nå.

 

 

Har video filen på pcen. Bedre framerate på den.

Nokia micker er ofte følsom, og spesilt ovenfor kraftig bass. Håper det er mulig å justere volumet på lyden inn, slik som på samsung i8910 f.eks.

Er man på livekonsert, kan det være greit:)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hvor står det da ?

 

egentlig overalt på nettet. Står mest om uk. Tror ikke norge får tak i den før UK akkurat

 

Men da stemmer jo ikke dette som Nokia gikk ut å dementerte for noen dager tilbake, hvor de tilbakeviste at N8 var utsatt igjen.

Og evt. utsettelser gjaldt heller ikke Norge..

 

Sant det. Eg stoler egentlig ikke på Nokia lengre. Tror de sier det som må til for at vi fremdeles skal kjøpe mobben som vi tydeligvis vil ha, ut i fra alle forhåndsbestillingene de har fått inn. Har ikke opplevd enda at norge får inn mobiler før uk. Og nettbutikker i norge sier at vi får den omtrent rundt samme tid som uk. Etter mine erfaringer, faktisk litt etter. At Norge skal få den før alle andre..hm.....Høres litt for godt ut til å være sant, spør du meg.

 

Men eg håper eg tar så inderlig feil selvsagt:-----

Endret av Krankenstein
Lenke til kommentar

Jeg er i grunn mer opptatt av hvor godt denne telefonen vil dekke mitt behov enn hvilken dato den blir å få tak i. Derfor avventer jeg reaksjonen til de som får den først. Håper dere som er først i køen blir like ivrige med å komme med erfaringer med telefonen når dere får den som dere er til å diskutere datoer...

 

Nå har jeg en Nokia 5800 som jeg ser fram til å bytte ut i noe litt spenstigere.

Endret av Mythos
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Jeg er i grunn mer opptatt av hvor godt denne telefonen vil dekke mitt behov enn hvilken dato den blir å få tak i. Derfor avventer jeg reaksjonen til de som får den først. Håper dere som er først i køen blir like ivrige med å komme med erfaringer med telefonen når dere får den som dere er til å diskutere datoer...

 

Nå har jeg en Nokia 5800 som jeg ser fram til å bytte ut i noe litt spenstigere.

 

Du kan slappe helt av. Du skal få et rykende fersk review av meg når jeg omsider får den i hendene.

Endret av Krankenstein
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...