MonaH Skrevet 14. februar 2012 Del Skrevet 14. februar 2012 (endret) En ting jeg har reagert på er at når jeg skal sende sms, har "sendknappen" bytta plass(?). Så om jeg ikke tenker meg om havner mld jeg skal sende i "kladd".. Sendknappen er nå nr 2 fra venstre.. Heldigvis har jeg så dårlig hukommelse at jeg må se etter hvor den er hver gang. Jeg merket ikke engang at den har byttet plass, bare at den så litt annerledes ut enn før. Etter noen dager har jeg kommet fram til noen startskjermer som passer bra og synes at N8 har blitt så bra at jeg ikke ser for meg at jeg vil bytte den ut med det første. Samme her, begynner å komme seg nå. @ Delavar: DET var kjipt!!!! Endret 14. februar 2012 av MonaH Lenke til kommentar
MonaH Skrevet 14. februar 2012 Del Skrevet 14. februar 2012 Jeg fikk en oppringing i dag jeg ikke ville svare på. Så det var markedsundersøkelse, ettersom jeg har lagret 2 nr fra de fra før. Nå skulle jeg se _hvilket_ nr de ringte fra, men det fikk jeg ikke til?? Åpna loggen, så oppringingen, holdt fingeren nede på navnet, men noe nr fikk jeg ikke opp på den måten. Var bare å lagre nr, eller opprette ny kontakt eller noe. Hvor/hvordan finner jeg selve nummeret? Lenke til kommentar
stoff3r Skrevet 15. februar 2012 Del Skrevet 15. februar 2012 Gjennomretta og sletta alt på mobilen, da fungerer alt, men mista flere spill, innstillinger i programmer etc, litt bittert kjenner jeg. Jeg savner "App Stop" for å se hva som går i bakgrunnen på fonen.. Ja, problemet er bare at jeg fant en haug i sommer på gratiskampanja, de får jeg ikke lasta ned nå. Lagringene i spill som angrybirds har også forsvunnet. Blir fort noen hundrelapper om jeg skal laste ned det jeg hadde fra sommerkampanjen En her tidligere som sa at man kunne holde inne menyknappen for å få opp gamle "vis åpne programmer", denne måten er jo mye kjekkere. Ang Angry birds som man fikk på sommerkampanjen så mista jeg IKKE mine savegames. Rart at det skulle være forskjellig. Lenke til kommentar
cirka Skrevet 15. februar 2012 Del Skrevet 15. februar 2012 Har nettopp innstallert Belle. Så mange spørsmål kommer muligens etter hvert. Men her det første.... Hvordan få snarvei på startskjerm, for enkelt å slå av/på bluetooth? Lenke til kommentar
leirdueredet Skrevet 15. februar 2012 Del Skrevet 15. februar 2012 Har nettopp innstallert Belle. Så mange spørsmål kommer muligens etter hvert. Men her det første.... Hvordan få snarvei på startskjerm, for enkelt å slå av/på bluetooth? Bare dra fingen fra toppen av skjermen og ned, da får du opp en meny over hele skjermen som viser kontroll av bluetooth, Wi-FI etc.. Lenke til kommentar
cirka Skrevet 15. februar 2012 Del Skrevet 15. februar 2012 Har nettopp innstallert Belle. Så mange spørsmål kommer muligens etter hvert. Men her det første.... Hvordan få snarvei på startskjerm, for enkelt å slå av/på bluetooth? Bare dra fingen fra toppen av skjermen og ned, da får du opp en meny over hele skjermen som viser kontroll av bluetooth, Wi-FI etc.. Takk for det. Lenke til kommentar
Gluffs Skrevet 15. februar 2012 Del Skrevet 15. februar 2012 Går itj e an å lag en snarveg direkte te e-post konton æ opprætta? Å snarveg te bokmerkan e heller itj mule. E itj helt fernøgd me Belle enda, men d e da ei ferbedring :-) Lenke til kommentar
cirka Skrevet 15. februar 2012 Del Skrevet 15. februar 2012 (endret) Har nettopp innstallert Belle. Så mange spørsmål kommer muligens etter hvert. Men her det første.... Hvordan få snarvei på startskjerm, for enkelt å slå av/på bluetooth? Bare dra fingen fra toppen av skjermen og ned, da får du opp en meny over hele skjermen som viser kontroll av bluetooth, Wi-FI etc.. Takk for det. Men, en liten ting... Den venstre av de 4 knappene som da dukker opp øverst (Mobildata) Hva er egentlig vitsen med den? Hva skjer når jeg slår den av? Endret 15. februar 2012 av cirka Lenke til kommentar
esoteric Skrevet 15. februar 2012 Del Skrevet 15. februar 2012 Mobildata er datatrafikk som går igjennom mobilnettet. Så om du ikke ønsker, eller ikke har datatrafikk inkludert i mobilabonnementet, kan man deaktivere det. Da vil telefonen kun ha tilgang til internett via trådløst nett (wifi), og man får ingen overaskeleser på regning. Ofte lurt og deaktivere mobildata om man er på ferie i utlandet f.eks, for der er datatrafikk svinedyrt. Lenke til kommentar
Cowboystrekk Skrevet 15. februar 2012 Del Skrevet 15. februar 2012 Gjennomretta og sletta alt på mobilen, da fungerer alt, men mista flere spill, innstillinger i programmer etc, litt bittert kjenner jeg. Jeg savner "App Stop" for å se hva som går i bakgrunnen på fonen.. Ja, problemet er bare at jeg fant en haug i sommer på gratiskampanja, de får jeg ikke lasta ned nå. Lagringene i spill som angrybirds har også forsvunnet. Blir fort noen hundrelapper om jeg skal laste ned det jeg hadde fra sommerkampanjen En her tidligere som sa at man kunne holde inne menyknappen for å få opp gamle "vis åpne programmer", denne måten er jo mye kjekkere. Ang Angry birds som man fikk på sommerkampanjen så mista jeg IKKE mine savegames. Rart at det skulle være forskjellig. Jeg finner verken seasons eller rio som jeg hadde før oppdateringa Ligger ikke på lista mi lenger desverre. Lenke til kommentar
karlmartin Skrevet 15. februar 2012 Del Skrevet 15. februar 2012 Er det enkelt å nedgradere fra Belle til Anna? I så fall, hvordan gjøres det. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6 Skrevet 16. februar 2012 Del Skrevet 16. februar 2012 Det finnes flere guider på nettet, som denne: http://techprolonged.com/index.php/2011/08/22/tutorial-how-to-downgrade-nokia-n8-from-symbian-belle-to-symbian-anna/ Last ned gammel firmware og flash med Phoenix. Pass på å ta backup. Anna funket ikke bra når jeg nedgraderte, men la inn norsk Belle etterpå, da var alt bra. Du skal vel nedgradere fra en uoffisiell versjon av Belle? Lenke til kommentar
Bassmann1 Skrevet 16. februar 2012 Del Skrevet 16. februar 2012 Har noen fått stor social widget? Jeg har samme som i Anna, men jeg ser på bilder av C7 at de har en stor en. Lenke til kommentar
karlmartin Skrevet 17. februar 2012 Del Skrevet 17. februar 2012 Det finnes flere guider på nettet, som denne: http://techprolonged.com/index.php/2011/08/22/tutorial-how-to-downgrade-nokia-n8-from-symbian-belle-to-symbian-anna/ Last ned gammel firmware og flash med Phoenix. Pass på å ta backup. Anna funket ikke bra når jeg nedgraderte, men la inn norsk Belle etterpå, da var alt bra. Du skal vel nedgradere fra en uoffisiell versjon av Belle? 1. Etter at jeg installerte Belle får jeg ikke installert Skype. Kommer vel en opptatering snart? 2. En annen merkelig ting er at jeg ikke finner att bildene på samme måte som i Anna. Ligger ikke lenger i Images\Kamera\201202. Bildene vises på telefonen men jeg finner de ikke i utforskeren på PC nar jeg vil overføre via USB. 3. Er det mulig å få mappevisning når jeg trykker ikonet meldinger? Ønsker heller ikke visnig av samtaler, kun siste melding. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6 Skrevet 17. februar 2012 Del Skrevet 17. februar 2012 Eneste jeg kan svære på er at bildene ligger under DCIM. Lenke til kommentar
Dipso Skrevet 17. februar 2012 Del Skrevet 17. februar 2012 Har noen fått stor social widget? Jeg har samme som i Anna, men jeg ser på bilder av C7 at de har en stor en. Du må legge inn nyeste nokia social fra nokia store først. Lenke til kommentar
cirka Skrevet 17. februar 2012 Del Skrevet 17. februar 2012 Det finnes flere guider på nettet, som denne: http://techprolonged.com/index.php/2011/08/22/tutorial-how-to-downgrade-nokia-n8-from-symbian-belle-to-symbian-anna/ Last ned gammel firmware og flash med Phoenix. Pass på å ta backup. Anna funket ikke bra når jeg nedgraderte, men la inn norsk Belle etterpå, da var alt bra. Du skal vel nedgradere fra en uoffisiell versjon av Belle? 1. Etter at jeg installerte Belle får jeg ikke installert Skype. Kommer vel en opptatering snart? 2. En annen merkelig ting er at jeg ikke finner att bildene på samme måte som i Anna. Ligger ikke lenger i Images\Kamera\201202. Bildene vises på telefonen men jeg finner de ikke i utforskeren på PC nar jeg vil overføre via USB. 3. Er det mulig å få mappevisning når jeg trykker ikonet meldinger? Ønsker heller ikke visnig av samtaler, kun siste melding. Akkurat det samme har jeg sett. At det ikke går an å finne bildene på "gamlemåten", som du beskriver. Noen, som har løsningen? Lenke til kommentar
MonaH Skrevet 18. februar 2012 Del Skrevet 18. februar 2012 (.....) 2. En annen merkelig ting er at jeg ikke finner att bildene på samme måte som i Anna. Ligger ikke lenger i Images\Kamera\201202. Bildene vises på telefonen men jeg finner de ikke i utforskeren på PC nar jeg vil overføre via USB. (.....) Jeg sjekket hos meg. Her hadde lagring flytta seg til minnekortet..? Pussig. Så nå finner jeg mine bilder her: Computer\Nokia N8-00\Minnekort\DCIM\100NOKIA Lenke til kommentar
cirka Skrevet 18. februar 2012 Del Skrevet 18. februar 2012 (.....) 2. En annen merkelig ting er at jeg ikke finner att bildene på samme måte som i Anna. Ligger ikke lenger i Images\Kamera\201202. Bildene vises på telefonen men jeg finner de ikke i utforskeren på PC nar jeg vil overføre via USB. (.....) Jeg sjekket hos meg. Her hadde lagring flytta seg til minnekortet..? Pussig. Så nå finner jeg mine bilder her: Computer\Nokia N8-00\Minnekort\DCIM\100NOKIA Har glemt tlf på jobb, så får ikke sjekket akkurat nå. Men, hva når man ikke bruker minnekort? Jeg får altså ikke sett gjennom bildene ved bare usb tilkobl og vanlig åpning av mass memory? Akkurat som karlmartin beskriver. Lenke til kommentar
MonaH Skrevet 18. februar 2012 Del Skrevet 18. februar 2012 (endret) Jeg så på detaljer på et bilde på tlf (navnet), åpna utforsker, og "N8"-mappa Så søkte jeg etter bildet.. Da kom det frem hvor det lå lagret.. Endret 18. februar 2012 av MonaH Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå